من تا ابد مدیون غریبه هایی که با یه نگاه، حرف یا کار حس خوب بهم دادن و دلیل لبخندم شدن میمونم
کاش بچهی یه خونوادهی فوق مرفه و ازاد بودم و نیازی به ساختنِ ایندم با درس خوندن نداشتم.
خیلی حس بدی دارم از اینکه یه سری حرف بی محتوا میزنم و بقیه میخونن<<<
از یکی شنیدم میگفت : وقتی بدون علاقه وارد حرفه، کار یا هرچیزی میشی، علاقهمندای اون حیطه تورو میخورن و به خاطر همینه که شانس کمتری برای موفق شدن داری.
گریه میتونه واکنش ادم نسبت به اندازه و متعادل نبودن هر حسی تو وجودش باشه، نه صرفا شادی و غم.