از یکی شنیدم میگفت : وقتی بدون علاقه وارد حرفه، کار یا هرچیزی میشی، علاقهمندای اون حیطه تورو میخورن و به خاطر همینه که شانس کمتری برای موفق شدن داری.
گریه میتونه واکنش ادم نسبت به اندازه و متعادل نبودن هر حسی تو وجودش باشه، نه صرفا شادی و غم.
نیازمند جا گذاشتنِ ذهن و فکر و زندگیم اینجا و زیستن تو یه جای دورِ دورِ دورم ..^^
چیزی که منو بیشتر از دیدن ِبیشعوری، دروغگویی، خودخواهی و هر صفت بد دیگه ای تو طرف مقابلم اذیت میکنه، ضعف و مظلومیتِ اون شخصه.
شروع تابستون از یک تیر نیست، از وقتیه که امتحانا تموم و تعطیلات شروع بشه.
لطفا باهام جوری رفتار نکنید که احساس کنم جز -گوش دادن به حرفاتون- هیچ ارزشی براتون ندارم.
هدایت شده از - تاسیان -
《 چرا برای درد یک نفر اشک میریزی
اشک هایت را نگه دار برای وقت ماتم خودت وقتی تنها شدی، وقتی تنهایی خواست دلت را بشکند و کسی را نداشتی... 》
برای < هنذفری گره خورده >