هدایت شده از بهصرفِچایوصحبت.
ﮔﺎه گاهی ﮐﻪ دلم میگیرد ..
به خودم میگویم
در دیاری که پر از دیوار است ،
ﺑﻪ ﮐﺠﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﺭﻓﺖ ؟
ﺑﻪ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﭘﯿﻮﺳﺖ ؟
ﺑﻪ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﺩﻝ ﺑﺴﺖ ؟
- سهراب سپهری
از دورهی بچهی فقیر، فقیر میشه و بچهی پولدار، پولدار خیلی وقته گذشته. زندگی و ایندت دست خودته.
وقتی مامان بابای ادم به دستاورداش افتخار نکنن بخش زیادی از خوشی و لذت اون دستاورد کم میشه.
اصلا این قضیهی افتخار کردنِ مامان بابا به بچهشون هیچوقت برام قابل درک نبوده. همیشه براشون ناکافی بودم.
میدونی عالم و ادمم که تعریف و تحسینت کنن اگه تو تاییدِ یه سری ادم خاص رو نگیری باور میکنی ناکافی و دوست نداشتنی ای.
یه وقتایی فکر میکنم مگه منی که دوست و فامیل و معلم و غریبه ها میبینن چقدر متفاوته با منی که خونواده میبینن که انقدر نظراشون متفاوته؟
متاسفانه گندی که خونواده به روح و روانت میزنه با هیچی قابل جبران نیست.
خب، وقتشه که این عید فوق العاده رو به یک ۱۳ بدر فوق العاده به اخر برسونیم.
ایتا نمیخواد بینِ -از اول ایتا بوده ها- و -تازه به ایتا اومده ها- تفاوتی قائل بشه؟