جایی سکوت و تلنبار کردن غمات توی دلتو ترجیح میدی که گفتنشون غمگین ترت میکنه.
-م- مالکیت فقط یه حرف نیست. یه نماده برای نشون دادن اینکه -دارمش، و انقدر از داشتنش خوشحالم که جار میزنم-
زمان بهمون ثابت میکنه خیلی از چیزایی که پاشون وایستادیم اشتباه بودن و جاشون رو چیزای جدید میگیره، ولی ما باز رو چیزای جدید پافشاری میکنیم.
میگفت: مامان و بابا تمام و کمال حقشونو ادا میکنن نسبت به بچه اگه بستری رو فراهم کنن که توش بتونه به -خود واقعیش- برسه.