دلم میخواست شروع فعالیتِ دوبارهمون با یه محصولی باشه که حسِ لطافت، زیبایی و سرزندگی رو به همهمون هدیه بده… یه چیزی مثلِ عطرِ
“ساگا پینک” (Saga Pink) ✨
💖رایحه: ترکیبی از نتهای گلی و میوهای که نه خیلی تنده و نه خیلی شیرین؛ یه تعادلِ بینظیر که هم برای استفاده روزانه عالیه و هم برای مهمونیهای دوستانه.
💖 ماندگاری: اونقدر خوبه که تا ساعتها ردِ بویِ لطیفش همراهتونه.
💖 ظاهر: بستهبندیِ صورتی و شیکش باعث میشه یه آیتمِ خیلی لوکس روی میزِ آرایشتون باشه.
اگه دنبال عطری هستید که با زدنش حسِ زنانگی و شادابی داشته باشید، “ساگا پینک” دقیقاً همون چیزیه که نیاز دارید. 🎀
کسی هست که از این عطر استفاده کرده باشه؟ نظرتون چیه؟ برام توی پیوی بنویسید که خیلی مشتاقم بدونم! 👇
@Hani_cosmetics