ساعت ۲۰:۳۷ دقیقه یکماه پیشی که من حس کردم دیگه زنده نیستم . .
تو رفتی
ولی خاطره ها و قشنگیات تا همیشه تو قلب من زندست و نفس میکشه'
قول میدم بهت که همیشه تو گوشه ای از قلبم و ذهنم بمونی .
کد699🖤
شهادتسنوسالنمیشناسد
زمانومکانسرشنمیشود
کسبوکاربرایشاهمیتیندارد
زشتیوزیباییظاهر،ملاکشنیست
او،باطنبیناست
ونگاهشبهدلدریاییتوست..!🚶🏽♂
وقتی من مردم ، سر قبر من یکم از دلبر بخونید ..
منو فراموش کنیدو از علی اکبر بخونید (: