eitaa logo
‹خانوم‌حنین‌›
30 دنبال‌کننده
64 عکس
18 ویدیو
0 فایل
وَ أَنَا كُلّي حَنين... «و تمامِ من دلتنگی‌ست...♥️ بایو رو کپی‌نکن‌ مرسی مهربون(:
مشاهده در ایتا
دانلود
نمیتوانم به کسی بگویم ..درمن‌چه میگذرد؛ تو که میدانی حواست باشد .. یاابوفاضل ❤️‍🩹 ⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text
7.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
-سلام بر ماهِ بلند ام‌البنین...
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امام‌حسین‌ولی‌من‌دلم‌میخوادبیام‌حرمت .. یه‌گوشه‌بشینموبرات‌تعریف‌کنم‌که‌چقدر‌آدما‌این‌ روزااذیتم‌میکنن،چقدراین‌روزا‌داره‌سخت‌میگذره💔 ⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text
من حرم لازمم حسین جان..💔
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کاش یه بار دیگه تو حرمت این شکلی بشینم..((:
محبوبم؛ نمی‌دونم کجایی ولی همه برا اومدنت سر این شله زردا دارن دعا میکنن ، زودتر بیا اینا به حاجاتشون برسن☺️🥴😅 ⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text
من امروز مهمون داررم😭😭😭❤️ یاحسین 😭 فکرش نمی‌کردم حرفام کمتر از هشت ساعت به نتیجه برسه 😭💔
اگه یادتون باشه چند شب پیش میگفتم کاش اینجا بودم .. کا ش .. (رفتن به پیام ) ولی هیچ موقع فکرش نمی‌کردم اینقدر زود دل شکسته م‌ ترمیم بشه ((: 😭❤️ . . شکر خدا که در پناه حسینم‌‌ . . الحمدالله رب الحسین علیه السلام . . همیشه هر موقع به اوج دلتنگی به اوج خستگی ، درگیری ذهنی روحی روانی .‌.و... هرچیز دیگه ای رسیدین ، پناه ببرین به علی و اولاد علی ، به تک تکشون، ازشون مدد بخواید.. دستتون و میگیرن((:
من دیشب .. بعد از یه تایم طولانی حدود ۱۰ ۱۲ ماه سختی ، ناراحتی ، درگیری ، اذیت شدن , اشک و... نشستم به گله کردن واس ائمه، درسته که دلم تنگ بود نمیدونسم چی‌میگم ولی .. ته دلم چیز دیگه بود .. ته دلم عشق بهشون .. نشستم حرف زدم با تک‌ تکشون ، با خدا ، با امام حسین ، با امام رضا، با امام زمان .. 😭😭✨ تو زندگیم ازشون نشونه خاستم ،، یه نشونه خوب ،، اربعین کربلا خواستم گفتم میشه ؟ !! اصن ممکنه برا منِ نالایقِ بی سر و پا!؟ خودم جواب خودمو دادم و گفتم نه نمیشه ..((: هرساله روز عاشورا نذری داریم ، هر سال هم آش بوده، پارسال نتونستیم نذری بدیم ، ولی امسال هم چون گرم بود و بساط آش نمیشد پهن بشه((: