eitaa logo
🎒ʜᴀɴɪɴɢʀᴀᴘʜ|ْحَنیْن‌گِراف
5.2هزار دنبال‌کننده
2.6هزار عکس
1.4هزار ویدیو
4هزار فایل
•••﷽••• «🎨 طراحی گرافیک حرفه‌ای ✨ خلاقیت، کیفیت، متفاوت . 📚 آموزش و ابزارهای گرافیکی 🚀 با ما حرفه‌ای شو . 📩 @hanin_19 | 📢 @Delvin_45»
مشاهده در ایتا
دانلود
23.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مدرسه ای که زنگ آخر نداشت... فرشته های میناب خواننده و شاعر:سیناآبگون کارگردان:فرناز امینی لینک کانال سیناآبگون @sinaabgounrap1
هدایت شده از S.K.H.7
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ما ترک خانه و کاشانه نکردیم که غنیمت به دست آوریم... ماخونخواه امام شهیدمان هستیم نه غنائم ماگوش بفرمان امام عزیزمان هستیم
به نظرتون این مذاکرات چی میشه ...🗿👨‍🦯 . . https://abzarek.ir/service-p/msg/2452063
🎒ʜᴀɴɪɴɢʀᴀᴘʜ|ْحَنیْن‌گِراف
به نظرتون این مذاکرات چی میشه ...🗿👨‍🦯 . . https://abzarek.ir/service-p/msg/2452063
📍من یه سوالی برام پیش‌اومد: مگه این‌همه تو خیابونا نگفتیم مذاکره بی مذاکره..اصن چ معنی میتونه داشته باشه این کارشون...مثه این میمونه وسط جنگ تن ب تن دونفر که هردو چیزای مهمیو از دست دادنو دارن خیلی جدی میجنگن..بعد یهو بیان بگن برا ی مدت دوستی کنین یا بریم استراحت بعدش بیاین!!/: جدی نمیفهمم کاراشونو..ما مگه قرار نشد انتقام خون آقامونو بگیریم..مگه خودِ خمینی کبیر نیومدن گفتن که اگه امریکا«لااله‌الا‌الله»هم بگه ما قبول نمی‌کنیم،چون میخاد مارو فریب بده..پس چی..!! . .. 👨‍🦯ادمین بیا جواب بده من مخم قد نمیده👨‍🦯
🎒ʜᴀɴɪɴɢʀᴀᴘʜ|ْحَنیْن‌گِراف
📍من یه سوالی برام پیش‌اومد: مگه این‌همه تو خیابونا نگفتیم مذاکره بی مذاکره..اصن چ معنی میتونه داشته
💯سلام من در حد فهم خودم جواب میدم اول اینکه واقعیت میدون تا مطالبی که رسانه های ایتا نشون میدن فرق داره شما دوتا کانال ایتا نام ببر تحلیلاشون قبل وقایع کامل درست باشه خیلی کم پیدا شدن من فقط دوتا کانال یکی دو میلیون فالووری سراغ دارم ک اصن میگفتن زیر ۵ درصده احتمال جنگ و همون صبح رهبر ترور شد... این هم به خیلی از موضوعات بستگی داره این حمله کردن و دفاع و ... غزه با اون وسعت کمش دوتا غول فناوری دارن میکوبنش هنوز درست نتونستن نابود کنن حماس هنوز زندس مردم هنوز هستن هنوز ی سری ساختمونا هستن... بعد ما از این سر دنیا اسرائیل رو واقعا نابود میتونیم کنیم؟اره میتونیم ولی مرحله ای هستش تو باید واقعیت میدون رو در نظر بگیری تو باید افکار عمومی جهان رو در مظر بگیری سطح انرژی دنیا همه اینا دخیله الانم ما ناراحتیمون سر این نیست که چرا رفتیم مذاکره این مذاکره صدرصد انجام میشد اما ما ناراحتیمون سر این بود که چرا اینقد بی خبر و یهویی و ... این نکته اول
🎒ʜᴀɴɪɴɢʀᴀᴘʜ|ْحَنیْن‌گِراف
💯سلام من در حد فهم خودم جواب میدم اول اینکه واقعیت میدون تا مطالبی که رسانه های ایتا نشون میدن فرق
💯 الانم موقع خوبی هستش برای این امر کاملا افکار عمومی علیه اسرائیل و امریکاس توی غرب خیلی از افکار برگشته چه در داخل چه در خارج تو اگه یهو اینقد خشن برخورد کنی مثل وحشیا کل افکار علیهت میشن میگن عع اینا وحشی ان یهو‌همه علیه ات میشن... باید سطح بندی بری جلو‌ هی افکار رو‌با خودت همراه کنی الانم برای نیرو های مسلح‌ ما بد نیست دو هفته زمان خوبی برای بازسازی قوت گرفتن شناسایی نقاط ضعف هست و پیشرفته کردن بمب و‌ موشک هامون با این بمب های عمل نکرده‌که ازشون گرفتیم... بعد رسانه های داخل ایتا یه جوری تحلیل میدن فکر میکنی طرف کف میدونه نه بابا این بنده خداها نه مدرک مرتبط دارن نه سواد درستشو‌دارن فهم خودشونو ب خورد شما میدن که یه سری زمان ها درسته یه سری زمان ها غلطه و الانم دارن باعث‌تفرقه میشن چند دستگی بینشون به وجود اومده یه سریا میگن خوبه یه سریا میگن بده یه سریا میگن هرچی رهبر گفت ینی کامل کانالای ایتا بهم ریختن... خب گیریم اصلا خود نیرو های مسلح ما مایل بودن به این‌وقفه چه برای استراحت چه برای جا به جایی لانچر و قوت نظامی خودمون ... اونوقت چی؟! این نکته دوم
یه بار هم گفتم ما از چی‌ناراحتیم؟از اینکه یهو اینقد بی سر صدا و اینکه یهویی شد از دهن نجس ترامپ و پاکستان فهمیدیم و مطالبه باید داشته باشی نه تحلیل نه تخریب صدرصد ما مردم خیلی چیزا از کسایی که کف میدونن کمتر میدونیم از اون فرماندهان و نوابغ هوافضا و نظامی حتما یه قضیه ای بوده... نمیشه ما هرچی بگیم اونا بگن چشم این روحیه که میگی مذاکره بی مذاکره عالیه اما باید واقعیت کف میدون توانایی ها و اینا رو در نظر بگیری... ته هر جنگی هرچقدر طولانی بشه یه مذاکره یه قطعنامه یه اتش بس اتفاق میوفته نمونه اش؟! روسیه و اوکراین نمونه اش؟ دفاع مقدس ۸ ساله هنوز داغی نمیفهمی چه بلایی سر اسرائیل اومده اون‌موقعی که کسی نمیتونست ی تیر سمت اسرائیل بندازه یا اگه مینداخت از سازمان ملل محاکمه میشد تمام‌افکار عمومی میگفتن چیکار اسرائیل داری ؟! اون موقع رو با الان مقایسه کن که همینجوری زرت زرت میخوره افکار داره علیه اسرائیل میشه هم‌اسرائیل هم امریکا اینا رو نگاه کن اون موقعی که کسی نمیتونست اسم پایگاه امریکا رو بیاره با الان که اینقد پایگاه هاشونو زدیم مقایسه کن این دستاورد هارو به یادت بیار کشورای عربی قبل جنگ و‌ بعد جنگ رو‌ مقایسه کن... این نکته سوم
اتفاقا این جنگ چه این جنگ‌رمضان چه ۱۲ روزه بهونه خوبی شد که ما اصل جنگ رو درک‌ کنیم که جنگ زد و‌خورد داره اینهمه گفتیم اسرائیل نابود شه به سادگی نیست اینهمه میگیم ما قوی هستیم تو ذهن خودمون باید تعریف از قوی بودن ببینی چیه خیلی از همین کانالای ایتا بازم اینایی ک چند میلیون دارن و تحلیل چرت و پرت میزارن تفکرشون این بود که واو ما قوی هستیم اصن موشک بالا سرمون نمیاد و این درک رو پیدا کردن که خیر شما با دوتا از غول های فناوری طرفی به هر حال ضربه رو میخوری فرمانده ها ترور میشن چه توی این جنگ توی ۸ سال دفاع مقدس هم همین بوده... شما کتاب خط مقدم برای شهید طهرانی مقدم رو بخون اون موقع که اقای زین الدین شهید شد چجوری بوده ایشونم فرمانده بود دیگه؟! اینا طبیعت جنگه نباید رویایی فکر کنی همین کانالا ناله میکردن چرا پدافند ضعیفه خب برادر من اسرائیل با اون همه دبدبه کبکبه اونهمه تکنولوژی با اون همه پدافند خفن داره موشک میخوره تو میخای نخوری؟!چیزی زدی؟! در نهایت باید مطالبه داشت شما کف میدون نیستی نمیدونی چخبره فقط باید بگی چرا این اتفاق افتاد رهبر شهیدمون هم گفت مطالبه نه تخریب الان تنها کاری که کانالای ایتا نمیکنن مطالبه اس همه با ذهن ناقصشون نشستن تحلیل میکنن یا تخریب چارتا متخصص از فضای نظامی نیستن که یا از فضای دیپلماسی چارتا ادم مث من و شمان که فقط کانال زدن خبر میزارن توش تحلیلاشونم فقط افکارشونو میده نه کف میدون رو من خیلیاشو دیدم غلط دراومده شما وظیفه ات مطالبه هستش... که همچین امری توی صدا سیما هم اتفاق افتاد شبکه افق شبکه ۳ اینهمه نیومدن تحلیل جرت و پرت بدن متخصص و کارشناس دعوت کردن مطالبه کردن هم از مسئولین هم از متخصصین... این نکته چهارم
بعد یه زمانایی بود طرف به امریکا اهم میکرد امریکا تا خشتکشو‌ نمیکشید رو سرش ولش نمیکرد حالا اینهمه خورده گفته باش بیا مذاکره فقط بزار رد شیم تنگه هرمز میفهمی چقد حرفه؟!داغی هنوز متوجه نیستی انتقام هم گرفته میشه چه زود چه دیر نباید هیجان زده عمل کرد هی گاز بدی هی بری جلو یه وقتایی باید صبر کنی بعد من از این کانال ها یه سوال دارم تحلیل شر و ور میزارن جایگزین به جز اتش بس و مذاکره چی داشتید؟ بزنیم تا نابود شه؟! بعد مثلا فکر نمیکنی افکار عمومی میگن نگا ایرانو امریکا گف هرچی بدی میپذیرم بعد قبول نکردن کمر بستن به کشتن اسرائیلیا و امریکاییا و علیه ت بشن؟ اونا نمیفهمن که امریکا بد عهد هستش اوناام با رسانه قوی شون میان میگن امریکا گف بیا هرچی میخای میدم ایران قبول نکرد تقصیر اوناس همه علیه ت میشن... یا فضای موشکی بیش از حد ضعیف شه نتونیم درست بزنیم‌؟! اینهمه احتمال وجود داره اینقد اگه ساده بود که میگرفتیم همون اول میزدیم... یه سری کانالا باز میگن چرا شروع کننده جنگ نیستیم خب منم سوالم اینه اگه جنگ رو ما شروع کنیم پیش دستانه و باز افکار عمومی و اینترنشنال و رسانه هار قوی غربی بگن ایران جنگ طلبه میخاین چیکار کنین؟حالا نه افکار عمومی که مهمه دارین نه میدون بعدشم اینقد میخوری مجبوری دیگه تو پیشنهاد اتش بس بدی نه اونا یا صد تا احتمال دیگه که ما خبر نداریم ما افکار عمومی جز ایتا واقعا دستمون نیست الان رسانه های غربی به شدت مهمن که علیه امریکا و اسرائیل شدن این نکته پنجم