نکته اخر هم دربار پیروزی یا باخت
پیروزی تعریف داره در شرایط مختلف یکی یه بار اینقد بخوره زنده بمونه پیروز میشه یکی یه چک بخوره بازنده میشه...
ایران توی افکار عمومی همیشه موضع ضعف رو داشته خیلیا ام قابلیت موشکی و جرعتمون رو نمیدونستن چی به چیه
اینکه ما ضربه خوردیم از نظر اونا شکست نیست میگن خب ایران جنگ ۸ ساله همهمین بوده توی دید عمومی ضعیف بوده طبیعیه اینجوری ضربه بخوره
ولی امریکا و اسرائیل کسی سمتشون نمیتونسته سنگ پرتاب کنه ابر قدرت هم بودن تو افکار عمومی بعد دیدن یه کشور به ظاهر ضعیف تو ذهنشون گرفته دوتا ابر قدرت رو زده چه زیاد چه کم برای اونا امریکا شکست خورده هستش نه ایران...
همینطور زدن جت هاشون کروز هاشون همه اینا موفقیته که ماشالا کانالای به ظاهر انقلابی ایتا دغدغه شون این شد که چرا خلبان رو نگرفتیم لاشی کل رسانه های دنیا جفت کردن گرفتیم جت امریکا رو زدیم بعد تو با ۵۰۰ کا پاشدی میگی چون خلبان رو نگرفتیم باختیم؟!😂😂
نمیگن غول تکنولوژی خورده زمین هیمنه اش شکسته میگن چرا خلبان رو نگرفتیم و خنده داره واقعا
و اینکه برای ماام همینه توقعات توی رسانه های ایتا اینقد رویایی شده ماشالا به کمتر از ویران کردن اسرائیل واسشون باخته😂
اینهمه نبوغ و تسلط اطلاعاتی ایران رو نمیبینی ۶ تا سوله بوده موشک ایمقد نقطه زن بوده و اینقد اطلاعات دقیق بوده توی سوله ای خورده ک توش تجمع بوده به این میگن تور اطلاعاتی مگرنه اسرائیل امریکا طبیعیه براشون کل گوشی و اطلاعات و رسانه و تا ناموس جهان دستشونه اینجوری ترور نکنن و اطلاعات نداشته باشن پس چیکار کنن؟!
اینم از قضیه ی باخت و برد که توی ذهنتون درست شه عزیزانم
تفرقه نداشته باشید به نیرو های دیپلماسی و نظامی شک نکنید طرف همش تو جنگ بوده قطعا مایی که همش توی خونه این اجزای یه موشک هم نمیتونیم نام ببریم براش کسب تکلیف نمیتونیم کنیم و بگیم چیکار کن تنها وظیفه ما الان مطالبه و کف خیابون بودنه
صدرصد یه سری ضعف توی بحث نظامی اطلاعاتی و دیپلماسی هست طبیعیه ایناهم هم ناراحتی داره و هم باید محرک شما بشه برید سمت علم چه دیپلماسی چه اقتصاد و باعث تحولات نوین بشید به چارتا کانال جرت و پرت و ادمینی و ... بسنده نکنید نیاز های کشور رو بشناسید یادبگیرید چجوری برطرف میشه و برید دنبالش کار سختی هم هست اما با توکل به خدا وتوسل به ائمه همه چی درست میشه...
اینم نکته آخر
به به خداقوت ادمینمحترم.
.
من که کفم برید ، جواب سوالاتی که داشتمم گرفتم ..
امیدوارم بقیه هم همینطوری باشن🕶🧢
🎒ʜᴀɴɪɴɢʀᴀᴘʜ|ْحَنیْنگِراف
💯سلام من در حد فهم خودم جواب میدم اول اینکه واقعیت میدون تا مطالبی که رسانه های ایتا نشون میدن فرق
خب
حالا که ادمینیهسری مباحث و روشن کرد بگین ببینم اصن خوندینیا نه !؟
متوجه شدینچیشده؟؟
بازمسوالی هست !؟
الا فعمیدی؟😂
هم میتونید ناشناس پیام بزارید هم پی وی هر طور راحتین فقد منتظرم جوابتون نسبت به این مطالبه چیه🕶🧢
@hanin_19
https://abzarek.ir/service-p/msg/2452063
آقا درسته طولانیه ده دیقه زمان نمیبرع خوندنش ، یه وقت بزارید بخونید 👨🦯 بنده خدا ای همه تایپ کرده ،عی بابا
🎒ʜᴀɴɪɴɢʀᴀᴘʜ|ْحَنیْنگِراف
نکته اخر هم دربار پیروزی یا باخت پیروزی تعریف داره در شرایط مختلف یکی یه بار اینقد بخوره زنده بمونه
و و و یه نکته دیگه هم به چشمم اومد که بگم انقلابی بودن رو اشتباه نگیرید با بستن دهن...
انقلابی باید روحیه جهادی مطالبه گر داشته باشه اگه کسی میگه رهبری رهبری و ۱۰ تا کتاب از ۱۰۰ ۲۰۰ کتاب رهبری خونده باشه چارتا سخنرانی گوشکرده باشه میدونه رهبری تاکید زیادی رو مطالبه داشتن پس نگید از رهبری جلو نزنید!
رهبری گفت تخریب نکنید نگفت مطالبه نداشته باشید
یه سری فتنه برای رهبری پیش میاد که به دست ما و مطالبه ما باز میشه شما یه احتمال بده رهبری بگه مذاکره نه پافشاری کنه اطرافیان هم گوش بدن بعد توی جنگ هر اتفاقی افتاد میگن تقصیر رهبره رهبر توی بقیه مذاکره ها هم اخطار داد ولی گفت مردم مطالبه کنن وخودش هم اخطار داد افرادی که میگن مذاکره حتما با خود رهبری اوکی شده اینجوری مذاکره قبلی هم که رسید به جنگ و به ترور خود رهبر انجامید با نظر رهبری اوکی شده پس همه چیز تقصیر رهبر شهیدمونه؟ برجام چطور ؟! مذاکره ای که باعثشد برای ی مدت صنعت اتمی ما از بین بره چطور اونم نظر رهبری بود؟!
همه اون زمان تمام انقلابی هارو گول میزدن با لفظ اینکه نه ما بدون رهبر آب نمیخوریم همه همخوش باور و ساده انقلابیا هم میگفتن خفه شید جیکتون درنیاد از رهبر جلو زدید...
خواهشا ساده نباشید فرق مطالبه و انتقاد و تخریب رو متوجه باشید داداشای من آبجیای من
مسائل پیچیدس شما مطالبه کن نه از رهبری جلو زدی نه از رهبری عقب موندی منم گفتم خیلی بعید نیست همه بزارن رو مذاکره رهبری بگه نه اینا گوش کنن بعدش توی جنگ تمام ضربات به رهبری نسبت داده بشه تمام تقصیرا بیاد گردن ایشون ماشالا غربگرا و نفوذی کم نداریم توی جامعه بگیرن علیهشون کودتا کنن
مطالبه یک امر ضروریست توی جامعه نگید از رهبری جلو زدیم فلان زدیم تجارب قبلی رو بیارین جلو چشمتون ساده نباشید اینقد(:
🎒ʜᴀɴɪɴɢʀᴀᴘʜ|ْحَنیْنگِراف
💯سلام من در حد فهم خودم جواب میدم اول اینکه واقعیت میدون تا مطالبی که رسانه های ایتا نشون میدن فرق
من چیزی نمیگم دیگه خودتون بخونید ((((((((: 🧢🕶فقط میتونم بگم این ادمین در این مسائل مطالباتی خبرهس، سوالی داشتین بپرسید