آقا درسته طولانیه ده دیقه زمان نمیبرع خوندنش ، یه وقت بزارید بخونید 👨🦯 بنده خدا ای همه تایپ کرده ،عی بابا
🎒ʜᴀɴɪɴɢʀᴀᴘʜ|ْحَنیْنگِراف
نکته اخر هم دربار پیروزی یا باخت پیروزی تعریف داره در شرایط مختلف یکی یه بار اینقد بخوره زنده بمونه
و و و یه نکته دیگه هم به چشمم اومد که بگم انقلابی بودن رو اشتباه نگیرید با بستن دهن...
انقلابی باید روحیه جهادی مطالبه گر داشته باشه اگه کسی میگه رهبری رهبری و ۱۰ تا کتاب از ۱۰۰ ۲۰۰ کتاب رهبری خونده باشه چارتا سخنرانی گوشکرده باشه میدونه رهبری تاکید زیادی رو مطالبه داشتن پس نگید از رهبری جلو نزنید!
رهبری گفت تخریب نکنید نگفت مطالبه نداشته باشید
یه سری فتنه برای رهبری پیش میاد که به دست ما و مطالبه ما باز میشه شما یه احتمال بده رهبری بگه مذاکره نه پافشاری کنه اطرافیان هم گوش بدن بعد توی جنگ هر اتفاقی افتاد میگن تقصیر رهبره رهبر توی بقیه مذاکره ها هم اخطار داد ولی گفت مردم مطالبه کنن وخودش هم اخطار داد افرادی که میگن مذاکره حتما با خود رهبری اوکی شده اینجوری مذاکره قبلی هم که رسید به جنگ و به ترور خود رهبر انجامید با نظر رهبری اوکی شده پس همه چیز تقصیر رهبر شهیدمونه؟ برجام چطور ؟! مذاکره ای که باعثشد برای ی مدت صنعت اتمی ما از بین بره چطور اونم نظر رهبری بود؟!
همه اون زمان تمام انقلابی هارو گول میزدن با لفظ اینکه نه ما بدون رهبر آب نمیخوریم همه همخوش باور و ساده انقلابیا هم میگفتن خفه شید جیکتون درنیاد از رهبر جلو زدید...
خواهشا ساده نباشید فرق مطالبه و انتقاد و تخریب رو متوجه باشید داداشای من آبجیای من
مسائل پیچیدس شما مطالبه کن نه از رهبری جلو زدی نه از رهبری عقب موندی منم گفتم خیلی بعید نیست همه بزارن رو مذاکره رهبری بگه نه اینا گوش کنن بعدش توی جنگ تمام ضربات به رهبری نسبت داده بشه تمام تقصیرا بیاد گردن ایشون ماشالا غربگرا و نفوذی کم نداریم توی جامعه بگیرن علیهشون کودتا کنن
مطالبه یک امر ضروریست توی جامعه نگید از رهبری جلو زدیم فلان زدیم تجارب قبلی رو بیارین جلو چشمتون ساده نباشید اینقد(:
🎒ʜᴀɴɪɴɢʀᴀᴘʜ|ْحَنیْنگِراف
💯سلام من در حد فهم خودم جواب میدم اول اینکه واقعیت میدون تا مطالبی که رسانه های ایتا نشون میدن فرق
من چیزی نمیگم دیگه خودتون بخونید ((((((((: 🧢🕶فقط میتونم بگم این ادمین در این مسائل مطالباتی خبرهس، سوالی داشتین بپرسید