با معذرت خواهی از مدیریت مجموعه حنین گراف بابت اینهمه صحبت و فوروارد کردن...✨🌹
🎒ʜᴀɴɪɴɢʀᴀᴘʜ|ْحَنیْنگِراف
با معذرت خواهی از مدیریت مجموعه حنین گراف بابت اینهمه صحبت و فوروارد کردن...✨🌹
سلام به همگی
خواهش میکنم شما لطف دارید ، متشکرم بابت مطالبات درست و بجاتون..بازم مطالبه داشتید همینجاذکر کنیدد
📍رفقا توجه کنید که مطالبه و تحلیل با همدیگه فرق میکنن اشتب نگیرید، به خاطر همین ما اینجا بیشتر مطالبه میکنیم .. تا تحلیل و تو سری زدن همدیگه
یه چی دیگه هم خودم بگم که اراجیف این ترامپ گوش ندید همش جنگ رسانه ای هست 😑