امروز چونکه حالم خوب نیست آموزش نداریم .. انشاءالله هفته آینده میزارم براتون
•
اگه امروز منو به 5000 برسونید پک کامل #فونت میزارم براتون 🕶
-𝐉𝗼𝗶𝗻 𝐈𝗻↬@haningraph
•
🎒ʜᴀɴɪɴɢʀᴀᴘʜ|ْحَنیْنگِراف
یه تحلیل برای جنگ ایران . ادمینم میاد توضیح میده
تحلیل تحلیل چیه مهدی محمدی همه چیو میگه الان وضعیت کاملا استیبله یه سری انقلابی کانالدار که داخل ایتان که نمیدونن چی به چیه فقط دارن حرف اضافی میزنن که سپاه چرا نزد فلانی چرا نگفت چرا مذاکره نکردین
اینا همش چرت و پرته اصلا وضعیت با برجام قابل مقایسه نیست
اینکه ضربات زیر استانه داره رد و بدل میشه ی سریاش جواب داده میشه یه سریاش جواب داده نمیشه مربوط به خود سپاهه اونا به خوبی کارشونو بلدن این مذاکره کننده ها هم کاملا به سپاه اختیار دادن
اینکه چرا شهدا بایکوت شدن چرا فلان شد بیسار شد خیلی باید احمق باشین فک کنین نه به خاطر مذاکره اینا نگفتن عزیز من تو اینقد ساده لوحی فکر میکنی سپاه و نیروی دریایی خودشون رسانه ندارن؟اینکه نمیگن هزارتا دلیل داره شاید نمیخان موفقیت امیز بودن ضربات رو بگن نمیخان شاید فعلا نمیخان کاری کنن تا ضربات طراحی شه دیگه سپاه هم بلاخره یه ظرفیت داره هی نمیشه بگی بزن بزن طرف شرایط میدون رو داره میبینه بهتر از همه میدونه چیکار کنه هی شر و ور نگین خواهشا
🎒ʜᴀɴɪɴɢʀᴀᴘʜ|ْحَنیْنگِراف
تحلیل تحلیل چیه مهدی محمدی همه چیو میگه الان وضعیت کاملا استیبله یه سری انقلابی کانالدار که داخل ایت
شما فقط وظیفه خودتو انجام بده مطالبه انجام بده
وضعیت اقتصاد هم به خاطر داخل نیست یه مشت اسکل میگن برای داخله
نه همچین چیزی نیست
دوبی مرکز اقتصادی بوده خیلی چیزامون وارد میشده خیلی کارا میکردیم الان اونجا خورده تا وقتی که جایگزین پیدا کنیم طول میکشه ۱ سال این حدودا
دولت هم داره واقعا تلاش میکنه جایگزین داره درست میشه مرزای زمینی از پاکستان و عراق و ... دارن راه میوفتن
چرا اینقد انقلابی ها وقت شناس نیستن هیچ کاری رو درست انجام نمیدن؟
رسانه ها به جای اینکه وحدت رو بیان جا بندازن که ایده برای تجمعات بدن روی چیزایی تمرکز کردن که کمترین کار از دستشون برمیاد رو نمیدونم!
🎒ʜᴀɴɪɴɢʀᴀᴘʜ|ْحَنیْنگِراف
شما فقط وظیفه خودتو انجام بده مطالبه انجام بده وضعیت اقتصاد هم به خاطر داخل نیست یه مشت اسکل میگن بر
چیگفتم ؟ هرچی ضربه میخوریم از این کانال خبری ایتاییاس