شخصیت من اینطوریه که ....
همزمان میتونم ازت به شدت دلخور باشم و آنقدر ناراحت باشم که ازت بدم بیاد ولی باهات خوب برخورد کنم :)
میدونی چرا ؟؟؟
چون من یادم نرفته چه روز هایی رو باهم داشتیم و به حرمت اون روزا برات خوشحال میشم ذوق میکنم و لبخند میزنم ولی عمیقا از ته ته ته دلم ناراحتم ازت ......
و راستش بازم میگم من خیلی باهمه فرق داشتم من هیچیم زیر نبوده هیچ وقت همیشه رو بودم اما......
بگذریم
هدایت شده از ایران خانوم¹⁶⁸🎒
از برکات صدرا بود آشنا شدن با فاطمه گیانِ ابرو کمان مژگان بلند بود ..💅🏻🔥
برای همین من صدرا رو دوست دارم چون منو با آدمای خوبی آشنا کرد و آشنا هارو آشنا تر کرد 🌝
مطی،کوثر،هانیه،عباس،نگار و..... همه بچه های دهم و یازدهم و دوازدهم یک
حقیقتا که دلم جوریییییی برای ایام مدرسه تنگ شده که فقط خدا داند و خدا داند و خدا داند
هشتم گره نهمه 🥺💔
یا امام رضا ترو به جوادت ❤️🩹
میگن امام رضا رو به جوادش قسم بدی دستت رو رد نمیکنه 💔😢
شهادت امام جواد (ع) رو تسلیت میگم🖤