'چه با عظمت است "ذیالحجه":
موسی به طور میرود ،
فاطمه به خانه علی ،
ابراهیم با اسماعیل به قُربانگاه ،
محمد با علی به غدیر ،
و حُسین با همهی هستیاش به کربلا .. !'
یجا نوشته بود :
کثیف نکردم، خراب نکردم ، بیرون نرفتم ، رفاقت نکردم و...
ازم راضی هستی مامان که زندگی نکردم؟:)
جالب بود ..
⚫️ بدون شرح..
🇮🇷 کانال رسمی #عنتر_نشنال 👇🏻
https://eitaa.com/joinchat/118685888C5609b8107f