یجا نوشته بود :
کثیف نکردم، خراب نکردم ، بیرون نرفتم ، رفاقت نکردم و...
ازم راضی هستی مامان که زندگی نکردم؟:)
جالب بود ..
⚫️ بدون شرح..
🇮🇷 کانال رسمی #عنتر_نشنال 👇🏻
https://eitaa.com/joinchat/118685888C5609b8107f
سگ زرد گفته شاید در آینده بیام ایران
آره بیا پسر خوب ما با تو پدر کشتی داریم بیا که منتظرتیم😒😡
همیشه من بودم
اون آدم صبوری من بودم
اونی که حرف نمیزد وهمه چیو رو میرخت تو خودش من بودم
من بودم که بعد از هر بار دلشکستن کنارتون موندم من بودم
که هر وقت دلتون خواست رفتید و هر وقت عشقتون کشید بر گشتید
اونی که انتظار کشید من بودم
اونی که زخم زبونا تونو شنیدمن بودم
اونی که نامردیا تو نو دید من بودم
اونی که تو جوونی از کار هاتون پیر شد اما چیزی نگفت ناراحت نشید من بودم
آره من بودم
شما به این من خلیی بدهکارید
|گـــفـــت:
|میدونیچرادخترابیشترتویمحرممیشکنن؛
|پسراتویفاطمیه؟💔
|گـفتمنهچرا؟
|گفت:چوندختراباباییانوپسراغیرتی🥺
|پــســرا. .
|مادریخوردزمینهمهجاریختبهم!💔
|دخــتــرا. .
|کسیجوابسلامبابارانمیده🥺
نآمَتآمَدبِهمیآن،اَشکِهَمِهشُدجآرے
خودِمآنیمعَجَبنآمقَشَنگـےدآرے..🫀⛓️
#آقایاباعبداللــہ
امسال محرم خیلی فرق داره......
یه داغ خیلی خیلی سنگینی رو دلمون ......
یا امام حسین خودت کمک کن امسال لایق عزاداری و سیاه پوش شدن برات باشم 🖤🫂