سگ زرد گفته شاید در آینده بیام ایران
آره بیا پسر خوب ما با تو پدر کشتی داریم بیا که منتظرتیم😒😡
همیشه من بودم
اون آدم صبوری من بودم
اونی که حرف نمیزد وهمه چیو رو میرخت تو خودش من بودم
من بودم که بعد از هر بار دلشکستن کنارتون موندم من بودم
که هر وقت دلتون خواست رفتید و هر وقت عشقتون کشید بر گشتید
اونی که انتظار کشید من بودم
اونی که زخم زبونا تونو شنیدمن بودم
اونی که نامردیا تو نو دید من بودم
اونی که تو جوونی از کار هاتون پیر شد اما چیزی نگفت ناراحت نشید من بودم
آره من بودم
شما به این من خلیی بدهکارید
|گـــفـــت:
|میدونیچرادخترابیشترتویمحرممیشکنن؛
|پسراتویفاطمیه؟💔
|گـفتمنهچرا؟
|گفت:چوندختراباباییانوپسراغیرتی🥺
|پــســرا. .
|مادریخوردزمینهمهجاریختبهم!💔
|دخــتــرا. .
|کسیجوابسلامبابارانمیده🥺
نآمَتآمَدبِهمیآن،اَشکِهَمِهشُدجآرے
خودِمآنیمعَجَبنآمقَشَنگـےدآرے..🫀⛓️
#آقایاباعبداللــہ
امسال محرم خیلی فرق داره......
یه داغ خیلی خیلی سنگینی رو دلمون ......
یا امام حسین خودت کمک کن امسال لایق عزاداری و سیاه پوش شدن برات باشم 🖤🫂
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اگر خواستی برای چیزی گریه کنی
برای حسین گریه کن
این اهمیت مسئلهٔ کربلا رو نشون میده
[رهبر شهید❤️🩹]
دو ساله ، چراغای حرم حضرت رقیه خاموشه ...
چرا کسی نگفت دختر سه ساله از تاریکی می ترسه؟!)