eitaa logo
قشاع :)
43 دنبال‌کننده
36 عکس
12 ویدیو
0 فایل
عاشق را بر عکس کنی میشود قشاع... دهخدا را میشناسی؟! لغت نامه اش را باز کردم معنی قشاع : دردی که درمان ندارد!) حرف بزن باهام میشنومت:) https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1xczn2y&btn=قشاع:)
مشاهده در ایتا
دانلود
خوشحال باش ، اگه دختری هستی که پشتت حرف میزنن نه دختر بدبختی که پشت بقیه حرف میزنه💅🏽.
هدایت شده از -๒ɭยє г๏๏๓-
سلام آوینِ اتاق آبی صحبت میکنه . 💙 این جانب به مناسبت هفتاد تایی شدنش قصد داره اولین تقدیمی چنلش رو بزاره.. برای دریافت تقدیمی این پیام داخل چنل زیباتون فور کنید و تا دریافت تقدیمی بزارید داخل چنلتون باشه ممنون میشم عضو باشید..✨ تقدیمی شامل یک آهنگ با توجه به وایبی که ازتون میگیرم و یک دیالوگ از سریال های خاطرات یک خون آشام ، سوپرنچرال و گیم آف ترونز میشه میتونید خودتون انتخاب کنید از چه سریالی براتون دیالوگ بزارم. برای تگ های زیباتون🌻 ممنون میشم ایگنور نکنید.
بعد از شکستن دل, عذر خواهی فایده ندارد گلی که روی قبر کاشته میشود, مرده را زنده نمیکند!...
وقتی به زندگیم نگاه کردم متوجه شدم، از وقتی من به دیگران پیام نمیدم از حال کسی خبر ندارم و اونا هم از حالِ من! کوتاهه اما پر از درد، درد دلتنگیِ یه آدم، درد تنها بودن، درد اضافی بودن، درد طرد شدن، درد دوست داشته نشدن.. و همه این دردهاست که از یه ادم‌ شاد،افسرده میسازه. میدونی، ما فقط بلدیم انتظار داشته باشیم انتظار اینکه بقیه بهمون سر بزنن اما یادشون میره وقتی تنها و خسته بودن، وقتی همه یکی یکی ترکش کردن، کی دستشونو گرفته. نمیدونیم که یه انسان چقدر نیاز داره به آدم های زندگیش وقتی داره با بیماری روحیش دست و پنجه نرم میکنه.. حواستون به آدم های اطرافتون باشه. اونا از درون خالی میشن و یهو جسمشون فرو میریزه، اونا ذره ذره آب میشن.!
هدایت شده از -๒ɭยє г๏๏๓-
Arhan @RozMusic.comArhan - Bad Ghol.mp3
زمان: حجم: 6.5M
سوپرنچرال ؛ سم وینچستر : خانواده فقط خون نیست. خانواده کسانی‌اند که وقتی همه چیز فرو می‌پاشد، هنوز کنار تو می‌مانند. برای قشاع
پیش به سوی یه جای خوب 😍
سلام امام رضا ......🫂❤️‍🩹
بعد از اون مشهدی که برای عقد رفتیم این مشهد میره جز بهترین مسافرت های عمرم 🥰
اینجا همون مکانی که فردا میشه ۶ ماه که باهم پیمان باهم بودن بستیم و قول دادیم تا ابد زیر سایه آقا کنار هم باشیم 🥲🙃
فردا قول میدم جواب ناشناس ها رو بدم شرمنده اصلا خیلی درگیر شدم🤦‍♀🤦‍♀