eitaa logo
قشاع :)
43 دنبال‌کننده
36 عکس
12 ویدیو
0 فایل
عاشق را بر عکس کنی میشود قشاع... دهخدا را میشناسی؟! لغت نامه اش را باز کردم معنی قشاع : دردی که درمان ندارد!) حرف بزن باهام میشنومت:) https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1xczn2y&btn=قشاع:)
مشاهده در ایتا
دانلود
تو هم مثل من تنهایی ؟؟ ....... متوجه منظورت نشدم؟؟
یکی بهم گفت گلدوزی ام هنره که تو داری ؟؟؟ اونو که همه بلدن 😏 ببین بیا یه گل با مدل دوخت دندون موشی بزن بعد من میام هنر تو رو یاد میگیرم که چرت و پرت گویی پشته دیگرانه🤝
کار این طرح تموم شد البته با خستگی فراواان 🤦‍♀🙃
قشاع :)
کار این طرح تموم شد البته با خستگی فراواان 🤦‍♀🙃
کتابی که تو عکس هست رو پیشنهاد میکنم بخونید :) سعی کنید تایم های تنهایی و توی سکوت بخونید باید تک تک کلماتش رو با جون و دل بخونید 🥲
کشو مورد علاقه من 😍😍😍
خونه خودت خوش میگذره ......... بله عالی
فکر کنم خوابیدی ‌‌‌‌......... نه من بیدارم با جغد نسبت نزدیکی دارم 😁
سلام ..... سلام و علیکم
روضه حضرت زهرا و مادر تا ابد جگر سوز ترینه💔
حالا میفهمم چرا مامانم میگفت ختم جای تو نیست :) دخترش رو خوب میشناسه💔😅
🌿 . . 🦋 تا حالا دنبالت کرده ؟😐 نکرده؟ خب خداروشکر که تجربشو نداری... اما بزار برات بگم... وقتی سگ دنبالت میکنه... مخصوصا اگه باشه... خیلیا میگن نباید فرار کنی ازش ... اما نمیشه... یه ترسی ورت میداره ک فقط باید بدویی...😨 امـا... خدا واست نیاره اگه پات درد کنه... یا یه جا گیر کنی...😰 یا... بود... وقتی منافقین لعنتی عملیاتو لو دادن... مجبور شدیم عقب نشینی کنیم... نتونستیم زخمیا رو بیاریم...😔 بچه های زخمیه تو نیزارهای جاموندن... چون نه زمان داشتیم و نه شرایط ها نمیذاشت برشونگردونیم... هنوز خیلی دور نشده بودیم از نیزارا که یهو صدای ناله ی زخمیا بلند و بلند تر شد... آخ ... نمیدونم چنتا بودن... ... ریخته بودن تو نیزار... بعثیا به سگ های شکاریشون یه چیزی تزریق کرده بودن که سگا رو هار کرده بود ... هنوز صدای های بچه ها تو گوشمه...😭 زنده زنده رفیقامو که دیگه پای فرار کردن نداشتن رو... داشتن تیکـ ....💔💔💔 کاری از دست ما بر نمیومد ...😩 شنیدی ؟ 😔😭 دیگه باید چیکار میکردن واسه ما؟ تا منه مدعی بچه مذهبی چادری هر کاری دلم بخواد بکنم؟ یا تویه آقا پسر ...😒 بگذریم ... حرفای تکراریه... بزار از کارامون تو فضای مجازی حرفی نزنم... اما ! اگه دین هم نداریم ... بیا مرد باشیم... انقد راحت پا روی خونشون نزاریم...😔 ...💔