فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 ویدیویی دردناک از تلاش برای نجات یک زن از زیر آوار در غزه، که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده است
@Hasanabbasi_students
🔰 دوقطبی
🔹 اساس دیانت دوقطبیسازی است. یعنی تفاوت «ما» و «آنان». اصولی که مؤمنین را از کفّار جدا میسازد. تعینبخشی و دشمنسازی خاصیت دیانت است برای حفظ اجتماع دینی. اجتماع دینی به درستی بسته است و اغیار را دفع میکند. به آنان برچسب میزند، آنان را شرم میدهد و در صورت نیاز آنان را به هلاکت میرساند.
🔹 «جذب حداکثری»، «تساهل و تسامح»، «روشنفکری دینی»، «پلورالیسم» و غیره همه نامهای دیگر لیبرالیسم هستند. یگانه هدف این ایدئولوژی حذف تفاوتها، یکسانانگاری تمامی آدمیان و جهانیسازی است.
🔹 انسانِ با ایمان باید با کفر، نفاق و انحطاط مبارزه کند و آن را پس بزند. تحمل دیگری یعنی ورود ویروس به اجتماع دینی سالم و خودویرانگری. یعنی عدم مرزبندی و عدم مرزبندی یعنی باز گذاشتن مفهوم دیانت که همه را شامل میشود و دیگر جایی برای ایستادن نمیماند. در چنین وضعیتی صرف مناسک اهمیت مییابند. دیگر محرم و غدیر تفاوتی با کارناوال نمیکنند؛ انسانهای پست آن را از درون تخریب کرده و آن را تبدیل به یکی از هزاران مراسم سرگرمی و عیاشی خود میکنند.
🔹 شمشیر حسین بن علی برای مقابله با عملههای فساد بلند شد. هر کرداری برای یادبود این امام اگر برخلاف این هدف باشد سالوس است.
✍ کانال تلگرامی پولیتیکه: hepolitike
@Hasanabbasi_students
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 مقامات مختلف نظام تحویل بگیرند 😱
🔹 چه کرده اید که هر سلیطهای به خود اجازهی هر کاری را میدهد و کسی جرأت تذکر دادن نمی یابد، نه مرد حاضر در محل و نه زن چادری در آنجا 🧐
🔹 چنان در فتنهی سلیطهها در مسئولین رعب و وحشت ایجاد کردند که فاتحه هر امر به معروف و نهی از منکری خوانده شده، که مبادا با تذکر به پتیارهها، خود آنها و سلبریتیها و رسانههای ضد انقلاب و صورتی، قشقرق به راه بیاندازند 🤬
❓آقای دادستان! مترو جای این پتیاره بازی هاست؟ 😡
@Hasanabbasi_students
🔰 مروری بر بیانات رهبر انقلاب در پایان مراسم عزاداری اربعین حسینی ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
🔻در زیارت عاشورا، شما به امام حسین (ع) عرض میکنید:
🏷یا اَبا عَبدِ اللهِ اِنّی سِلمٌ لِمَن سالَمَکُم وَ حَربٌ لِمَن حارَبَکُم اِلىٰ یَومِ القِیامَة
❓«اِلىٰ یَومِ القِیامَة» یعنی چه؟
✅یعنی این کارزار میان جبهه حسینی و جبهه یزیدی تمامنشدنی است
📌این جبهه حسینی است که در مقابله با ظلم فعالیت میکند و جهاد میکند
⛔️نقطه مقابلش هم جبهه جُور است، جبهه ظلم است،
❌جبهه شکستن عهد الهی است
👈امروز شما در دنیا این را میبینید،
🔹قبل از دوران امام حسین (ع) هم این دوجبههای وجود داشت،
🔸در زمان بعد از ایشان هم وجود داشته، امروز هم وجود دارد،
🔹تا آخر هم وجود خواهد داشت.
🔸در همه اینها
✅«اِنّی سِلمٌ لِمَن سالَمَکُم»؛ با هر کسی که در جبههی شما است، من خوبم؛
❎«حَربٌ لِمَن حارَبَکُم»، با هر کسی که با جبههی شما میجنگد، میجنگم.
♨️این جنگ اَشکال مختلفی دارد:
🔸در دوران شمشیر و نیزه یک جور است،
🔹در دوران اتم و هوش مصنوعی و امثال اینها یک جور دیگر
🔸در دوران تبلیغات به وسیله شعر و قصیده و حدیث و بیان کلمات یک جور
🔹در دوران اینترنت و کوانتوم و امثال اینها هم یک جور
🔸در دوران دانشجو بودنِ انسان یک جور است،
🔹در دوران مدیر شدن و مسئول شدن یک جور دیگر
🔺در همه احوال هست.
📍«حَربٌ لِمَن حارَبَکُم» نباید فراموش بشود.
🔰«حَربٌ لِمَن حارَبَکُم» همیشه به معنای تفنگ به دست گرفتن نیست؛
🏷به معنای درست اندیشیدن، درست سخن گفتن، درست شناسایی کردن، دقیق به هدف زدن است
🔍بدانید وظیفه چیست، بشناسید راهی را که باید بپیمایید.
✅اگر اینجور فکر کردیم، اینجور شناسایی کردیم، اینجور همت کردیم،
👌زندگی معنا پیدا میکند، هدف پیدا میکند
❌پول لایق این نیست که هدف زندگی باشد
⭕️مقام و قدرت و موقعیّتهای اجتماعی حقیرتر از آن هستند که هدف زندگی انسان قرار بگیرند
🔅هدف زندگی بندگی است، رسیدن به خدا است
👈راهش هم فقط همین است: سِلمٌ لِمَن سالَمَکُم وَ حَربٌ لِمَن حارَبَکُم
🌿جوانیتان را قدر بدانید؛ میدان وسیعی در مقابل شما است.
✨انشاءالله شصت سال دیگر، هفتاد سال دیگر شما در این دنیا حضور خواهید داشت و کار خواهید داشت
☝️از این فرصت استفاده کنید
💻برای این فرصت طولانی برنامهریزی کنید؛
🔻برای اینکه برنامهریزیتان درست از آب دربیاید فکر کنید؛
🔻برای اینکه درست بتوانید فکر کنید با قرآن آشنا بشوید،
🔻قرآن را بخوانید، تأمّل کنید، از کسانی که پیش از شما و بیش از شما تأمّل کردند یاد بگیرید.
✏️یاد گرفتن ننگ نیست، افتخار است؛ همیشه باید یاد بگیریم، تا آخر عمر باید یاد بگیریم.
🔻فکر کنید، مطالعه کنید، شناسایی کنید، آنجایی که اقدام لازم است اقدام کنید.
🔸اقدام یک وقت در آزمایشگاه است،
🔹یک وقت در کلاس درس
🔸یک وقت داخل محیط دانشگاه
🔹یک وقت در محیط اجتماعی
🔸یک وقت در محیط سیاسی
🔹یک وقت در راه کربلا
🔸یک وقت در راه فلسطین است،
🔹یک وقت شعار برای اهداف عالیهی اسلامی است.
✊انقلاب اسلامی این راه را روی ما باز کرد.
🔺عزیزان من، جوانهای من! شماها آن روزگار را ندیدید؛ خوشحال باشید که ندیدید.
🔗ما دیدیم آن روزگار را؛ روزگار بدی بود، روزگار سختی بود، روزگار سیاهی بود، روزگار یأس بود.
✔️انقلاب ورق را برگرداند، انقلاب راه را باز کرد، انقلاب به ما فرصت داد.
💪میتوانیم از این فرصت استفاده کنیم؛ شما میتوانید از این فرصت استفاده کنید.
👈میشود هم استفاده نکرد؛ اگر استفاده نکردیم، خسران است؛ اگر استفاده کردیم، فلاح است
🌿انشاءالله که موفق و مؤید باشید
@Hasanabbasi_students
15.67M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 رهبر انقلاب، روز گذشته: «حَربٌ لِمَن حارَبَكُم» نباید فراموش بشود. «حَربٌ لِمَن حارَبَكُم» همیشه به معنای تفنگ به دست گرفتن نیست؛ به معنای درست اندیشیدن، درست سخن گفتن، درست شناسایی کردن، دقیق به هدف زدن است؛ «حَربٌ لِمَن حارَبَكُم» اینجوری است.
🔹 بدانید وظیفه چیست، بشناسید راهی را که باید بپیمایید. اگر اینجور فکر کردیم، اینجور شناسایی کردیم، اینجور همّت کردیم، زندگی معنا پیدا میکند، زندگی هدف پیدا میکند. ۱۴۰۳/۶/۴
@Hasanabbasi_students
🔰 اسلام زنده است، تا مرجعیت زنده است، و روحانیت در صحنه است. الحمدلله 🌹🤲
👇👇
- - - - -
🔻 #نامه_اعتراضی مرجع عالیقدر آیت الله العظمی سبحانی به قالیباف رئیس مجلس در اعتراض به طرح دوباره تعطیلی شنبه ها در مجلس
🔹 بسم الله الرحمن الرحیم
حضور محترم جناب آقای دکتر قالیباف دام مجده، ریاست محترم مجلس شورای اسلامی
🔹 با اهداء سلام و عرض تسلیت بمناسبت ایام اربعین سالار شهیدان علیه السلام تصدیع میدهد؛
🔹 در خبرها آمده است «تعطیلی شنبه مجدداً در مجلس بررسی میشود»! علت بازگشت به مجلس چنین بیان شده تعطیلی شنبه به نفع کشور و اقتصاد میباشد و این کار بر اساس تعطیلات جهانی است تا در مراودات جهانی و اقتصادی دچار مشکل نشویم، نظر جنابعالی و همه نمایندگان مجلس را به امور ذیل جلب میکنم،
۱-آیا مصوبهای که از طرف شورای نگهبان مردود شمرده شده و نهادنظارت بر مصوبات مجلس نیز آنرا مغایر با مصالح دانسته است و جمعی از مراجع نیز آن را نپذیرفته اند چگونه این طرح بار دیگر به مجلس برمیگردد؟
۲-در متن خبر تعطیلی روز شنبه چنین توجیه شده است: تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد کشور، است. این استدلال عجیب است تعطیلی شنبه، یعنی تعطیلی کلیه دستگاههای مولد. آیا چنین کاری به نفع اقتصاد کشور است؟!
۳-جمعی که با خارج ارتباط دارند از ۵ درصد از جمعیت کشور فزون تر نیست، چگونه یک اکثریت فدای اقلیت شود.
۴-چگونه می توان فرهنگ ملی و دینی را که سابقه هزارو چهارصد سال و اندی دارد، با یک قیام و قعود به هم زد؛
۵- محور تنها مسائل اقتصادی نیست. تعطیلی روز شنبه، تعطیلی مراکز تحصیلی، دانشگاهها و مدارس و حوزهها و مراکز پژوهشی را در پی دارد آیا این به نفع کشور است.
۶-از همه گذشته تعطیلی شنبه بر خلاف قانون اساسی است که میگوید تعطیلی هفته روز جمعه است و این عبارت مفید حصر است. چنانکه دو اصلی که که در کنار آن آمده است نیز مفید حصر است: "زبان فارسی" که زبان رسمی کشور است (اصل ۱۵) . آیا میتوان عبری را هم به رسمیت شناخت؟! پرچم کشور اسلامی از سه رنگ تشکیل شده(اصل ۱۸) آیا میتوان رنگ چهارمی به آن افزود.
🔸 اینجانب از حضرتعالی و سایر نمایندگان تقاضا میکنم اجازه ندهید چنین طرحی بار دیگر وارد کمیسیونهای مجلس شود امروز کشور مشکلات فراوانی دارد و نباید وقت مجلس را با امثال این مسائل تلف کرد.
قم – جعفر سبحانی
۵ شهریور ۱۴۰۳
@Hasanabbasi_students
47.29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 کلمنت اسکندری و حوزه علمی التقاطی
01:00 آموزش مسیحیت در در مدرسه دینی اسکندریه و گرایش به فلسفه
01:50 ریاست مدرسه دینی اسکندریه و آموزش التقاطی مسیحیت و فلسفه
02:47 ایمان افلاطونی و ارسطویی کلمنت (ایمان همان تصدیق و معرفت است)
03:13 نادیده گرفتن ارکان ایمان (معرفت قلبی، اقرار زبانی و پذیرش، عمل به اعضاء)
03:38 متعلقات هفتگانه ایمان و غفلت کلمنت از آنها
05:26 کلمنت؛ مسیحی گنوسی و ترکیب ایمان و معرفت (دین و فلسفه)
06:13 هشدار مسیحیان در مورد فلسفه (زن بدکاره در امثال سلیمان و مکر باطل توسط پولس)
06:44 رقم زدن حوزه علمی التقاطی (آلوده به فلسفه)
07:52 اقبال لاهوری: فلسفه بینش انسان را درباره قرآن تاریح می کند.
08:07 حیوان انگاری انسان: انسان حیوان استدلالگر، خندان، هوشمند، ... است
08:57 اسکندریه به مثابه کرم نیش خورده
10:09 خیانت التقاط دین و فلسفه
10:31 عدم رستگاری فیلسوفان (سقراط، افلاطون، ارسطو، ...)
11:31 خیانت ترجمه غلط : فلسفه حکمت نیست و فیلسوف حکیم نیست، استدلال عقل نیست
12:46 حوزه وهمی به جای حوزه علمی
13:24 حوزه فقهی (حکمی)
13:56 علوم غربی مادی، غیرالهی و غیرتوحیدی و حیوان انگارانه هستند
🔴 کلمنت اسکندری و حوزه علمی التقاطی
🔺 تیتوس فلاویوس کلمنز که به کلمنت اسکندری شناخته می شود، فیلسوف مسیحی قرن سوم میلادی است که از پدران کلیسا و از بنیانگذاران التقاط حوزه علمیه مسیحی در آلوده شدن به فلسفه است.
🔺 کلمنت پس از مسافرت های بسیار در اسکندریه به عنوان یک نوکیش مسیحی به تحصیل می پردازد و بعد از مدتی استادی، به ریاست مدرسه دینی استادش پانتنوس می رسد. کلمنت که تحت تأثیر شدید تفکرات فیلسوفانی مانند افلاطون و ارسطو و فیلون یهودی که یک فیلسوف افلاطونی است، گرایش به فلسفه دارد و فلسفه را برای تبیین دین مسیحیت در حوزه علمی خود آموزش می داده است. وی یکی از بنیانگذاران تفکر التقاطی و وارد کرد فلسفه در دین مسیحیت تلقی می شود.
🙊 کلمنت به تبع ارسطو و سایر فیلسوفان مادی و غیرتوحیدی، انسان را حیوان می داند و معتقد است انسان حیوان استدلال گر، خندان، راه رونده، فانی و ... است.
🔹 کلمنت با حیوان انگاری انسان، نه تنها حوزه فقهی را رقم نمی زند، بلکه از حوزه علمی دینی هم فاصله زیادی دارد و با نگاه التقاطی و آلوده به فلسفه مادی، غیرالهی و غیرتوحیدی، حوزه را دچار توهم و خیال انگاری کرده و به سطح حیوانات فروکاست می نماید.
#کلمنت
#کلمنت_اسکندرانی
#فیلسوف_مسیحی
#التقاط
#تفکر_التقاطی
#حیوان_استدلالگر
#فیلسوف_متوهم
#علوم_انسانی_غربی
#علوم_حیوانی
🎥 مشاهده ویدئوی باکیفیت
🔸 یوتیوب:
https://youtu.be/m7fALw7JULg
13.43M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺 ویژگی های یک مامور اطلاعاتی
امتداد، جایی برای گفتگو در امتداد پدیده ها به سمت ریشه ها
برای تماشای کامل قسمت جیمز باند و فلسفه به لینک زیر مراجعه کنید:
https://mtedaad.ir/جیمز-باند/
@mtedaad