هدایت شده از کانال رسمی استاد حسن عباسی
#اطلاع_رسانی
برنامه سخنرانی استاد حسن عباسی
🔺 موضوع: بزرگداشت روز دانشجو
🔸 یکشنبه ۲۴ آذر ۹۸ - ساعت ۱۲:۱۵
🔹 تهران، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب، دانشکده صنایع، آمفیتئاتر
کانال رسمی استاد حسن عباسی
💠 @Hasanabbasi_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 #موشن_گرافیک | نخستین خط تولید کمباین برنج در کشور
🔹ساخت کمباین وطنی به دست متخصصان ایرانی با حمایت آستان قدس رضوی
⚜ @imreza8
📝 #یادداشت_تحلیلی
🔺بار دیگر مرجعیت، از لزوم انحصار سلاح در دست دولت سخن گفت.
❓حال جای این پرسش باقیست که چه گروههایی در عراق، مسلح هستند؟
▫️سالهاست که عشایر مختلف در جای جای عراق اعم از سنی یا شیعی مسلح هستند.
🔺عشایر شیعی به تبع پیروزی عشایر بر نیروهای اشغالگر انگلیسی در جنگ جهانی اول خود را ذی صلاح برای حمل سلاح به بهانه حفظ امنیت میدانند؛ و از دیگر سو عشایر سنی که سی سال در پادگانی با نام عراق افسران و امرا بودند و به انبارهایی از سلاح شبیهاند با سازماندهی آمریکاییها به دنبال ایجاد یک نیروی مسلح مانند بیشمرگه کردها برای حفظ حدود جغرافیایی خود و حفظ امنیت مردم محدودهی خود هستند.
🔺از طرفی دیگر نیروهای صدر که به تبع جنگ با نیروهای اشغالگر و بعدها به بهانه حفظ و صیانت از اهل تسنن در جنگ با داعش به اسم «سرایا السلام» (نیروهای حافظ صلح) امکان ظهور و بروز داشتند تا به امروز مسلح و سازماندهی شده هستند؛ در حالی که هیچ جایگاهی در حشدالشعبی یا نیروهای دیگر نداشته و غیر قانونیاند؛ اما به دلیل نفوذ سیاسی جریان صدر، کسی نمیتواند وجود یک حزب سیاسیِ مسلح را مورد اعتراض قرار دهد.
🔺اما این بین، حشد الشعبی که نقش اساسی در خنثی کردن داعش داشته است، اکنون درگیر مواجه امنیتی و نظامی با تروریستهای مختلف در جای جای عراق است؛ در حالی که همزمان، یک تشکیلات کاملاً قانونی نیز هست. الحشدالشعبی بارها تاکید کرده که یک نیروی ملی، فراحزبی، فراجناحی و فرانژادی است.
📷
✍️ امیر ایوب - تحلیلگر مسائل عراق
🌐 hawzahnews.com/news/875767
کانال اندیشهجویان استاد حسن عباسی
@Hasanabbasi_students
هدایت شده از جنبش سینمای استراتژیک
📝 #یادداشت_تحلیلی
🔰 جهان ابزورد جوکر «میخندد، میکشد، ادامه میدهد»
1️⃣ بخش اول
🔹جوکر میخندد؛
🔻کسی که خندیدن و خنداندن فقط شغل اوست. خنده و شادی برای او یک ماسک است؛ ماسک بر چهرهی کسی که درونی پر از غم و اندوه دارد، پر از عقدهها و کمبودها. اگر هم بخواهد واقعا بچهای را بخنداند، مادر بچه در اتوبوس به او اعتراض میکند که مزاحم بچهاش نشود. گویا او فقط وقتی میتواند بخنداند که در پوزیشن شغلیاش باشد نه وقتی که خود واقعیاش است. در کاپیتالیسم (جامعه سرمایهگرایی) هویت فرد با شغلش تعریف میشود و مهمترین سوالی که از کودک پرسیده میشود این است که میخواهد در آینده چه کاره شود؟ گویا همه از او انتظار دارند هر چه سریعتر پوزیشن شغلی خود را مشخص کند. هویت فرد با شغلش گره خورده است! آرتور فلک در پوزیشن شغلیاش که باشد اگر حتی مسخرهترین کارها را هم بکند مردم میخندند، اما اگر خودش باشد، بامزه نیست! و از همه حرفهایتر در این شغل، موری فرانکلین است؛ پس باید کشته شود و جوکر حتما او را میکشد.
⬅️ ادامه دارد..
✍️ حسامالدین حائریزاده - مدرس و اندیشهجو
🌐 instagram.com/p/B57P1jTgCjw
جنبش سینمای استراتژیک
🎞 @StrategicCinema_ir
هدایت شده از جنبش سینمای استراتژیک
📝 #یادداشت_تحلیلی
🔰 جهان ابزورد جوکر «میخندد، میکشد، ادامه میدهد»
2️⃣ بخش دوم
🔹جوکر میکشد؛
🔻کسی است که انواع کمبودها را دارد، اما مهمترین نقص او کمبود محبت است. او که باید در دوران کودکی زیر سایه پدر بزرگ میشد، اکنون در بزرگسالی در توالت التماس توماس وین میکند تا بلکه به عنوان پدر لحظهای را به آغوش کشد. از او گدایی ذرهای محبت میکند؛ او پدر میخواهد آرزویی که تا این سن همچنان با خود دارد. اما سیلی محکمی بیش نصیبش نمیشود. او حرامزاده است، هر چند اسناد فرزندخواندگیاش را میبیند، اما مادرش گفته، وین سندسازی کرده، و کیست که باور نکند از وین قدرتطلب برمیآمده که پنی فلک را مثل دستمال مصرف کرده و بعد هم دور انداخته باشد. پنی بیچاره هم که توهم داشته وین عاشق او بوده، هنوز در پیری برای او نامه مینویسد که عاشقش است، و هر روز منتظر رسیدن نامه از اوست. گویا او فکر کرده اَشرافی قدرتطلبی به نام توماس وین، خریدار عشق سادهی یک ندیمه است؛ غافل از آن که او فقط لذت همخوابگی با او را میخواسته و فقط همین. و چه بد وهمی است وهم عشق که بیماری چون پنی فلک را میسازد و او هر چه سرخوردگی در این رابطه دارد را بر سر ولدالزنای وین خالی میکند و پدیدهای چون جوکر را میتراشد. شاید بهتر از این نمیشد نشان داد که چگونه حرامزادگی بحران عاطفی به بار میآورد و منجر به قساوت قلب میشود. حرامزاده، آغوش پدر، محبت عمه، صمیمیت عمو، نوازش خاله، رفاقت دایی، دامن گسترده مادربزرگ، خاطرات پدربزرگ هر کدام را که ندارد، ظرفیت دریافت محبت او کامل نشده است. حال، چگونه میخواهد ابراز محبت کند؟ کودک از نوزادی تا نونهالی باید حداکثر دریافت محبت را داشته باشد، تا در نوباوگی بتواند مشق ابراز محبت را بکند. این است که فرمود صله رحم ایمان را زیاد میکند. پایه ایمان بر حب است، کسی که ظرفیت دریافت و ابراز محبت بالایی داشته باشد، ظرفیت ایمانی بالاتری هم پیدا میکند و این همه متوقف است بر حلالزادگی. پس جوکر میخندد، اما قسی القلب است پس حتما میکشد.
⬅️ ادامه دارد..
✍️ حسامالدین حائریزاده - مدرس و اندیشهجو
🌐 instagram.com/p/B57QO1Tg2NC
جنبش سینمای استراتژیک
🎞 @StrategicCinema_ir
هدایت شده از جنبش سینمای استراتژیک
📝 #یادداشت_تحلیلی
🔰 جهان ابزورد جوکر «میخندد، میکشد، ادامه میدهد»
3️⃣ بخش سوم (پایانی)
🔹جوکر ادامه میدهد؛
🔻او کسی نیست جز حاصل گناه نخستین پدر که فرزندش بروس میراثدار آن است. بروس وین یا همان بتمن خودمان، برادر ناتنی جوکر است. شرور قصهی بتمن ما، بیگانهای نیست که از کرهای دیگر آمده باشد و بتمن قهرمان قرار باشد مردم را از شر این ضدقهرمان پلید نجات دهد! تز توماس برهمنهاد آنتیتز پنی فلک، سنتز آرتور فلک را میدهد؛ رابطهی توماس وین از طبقه مهتران و فلک از طبقه کهتران، رابطهی تز و آنتیتز است که برهمنهاد آنها، سنتز جوکر میشود. این است منطق تثلیثی که پویایی تاریخی گاتهام را شکل داده است. آنجا که در آخر فیلم، جوکر خندههای بیمارگونهی خود را تکرار میکند و به روانپزشک نگاه کرده و همراه با ترانهی انتهای فیلم میگوید «زندگی همینه، شاید خندهدار به نظر بیاد، ولی بعضیا از لگد کردن رؤیاهای بقیه لذت میبرن، اما نمیذارم ناراحتم کنه، چون این دنیای خوب و قدیمی به چرخیدن ادامه میده.» (گویا گاتهام روح نیچه را بر قامت خود مصادره کرده است.) در جامعه کاپیتالیستی مهتران دست قدرت بر کهتران میبرند و با استثمار ایشان، جوکرها را تولید میکنند. جوکر محصول استثمار طبقه فرودست توسط طبقه فرادست است. این است که جوکر فقط آرتور فلک نیست، بلکه به گستردگی کل گاتهام است و همه ماسک جوکر را بر صورت دارند. حالا باید کسانی به عنوان ناجی (بخوانید بتمنها) مردم را از شر این جوکرها نجات دهند؛ و چه سادهلوح مردم که فکر میکنند بتمن عجب قهرمانی است و جوکر هم عجب غربیهای، حال آن که آن دو ضد، چه خوب همدیگر را میشناسند. و جالبتر آن که جوکر چقدر بهتر و بیشتر بروس را میشناسد. بتمن ضد جوکر است؛ اما این هر دو، ضروری هم هستند. وجود بتمن موجّه به وجود جوکر و وجود جوکر موجّه به وجود بتمن است. هیچ کدام دلالت ذاتی برای وجود ندارند، و فقط موجه به وجود یکدیگر هستند؛ این میشود ثنویت متضاد ضروری. دعوا، دعوای دو برادر است بر سر گناه نخستین یک پدر؛ شهوتی آنی، اما دعوایی ماندگار و این پویایی پلید جامعه کاپیتالیستی است. در این بین، جوکر حتما میکشد.
▫️پایان
✍️ حسامالدین حائریزاده - مدرس و اندیشهجو
🌐 instagram.com/p/B57QjkcAKqk
جنبش سینمای استراتژیک
🎞 @StrategicCinema_ir
✍️ پاسخ ۷۷۷ استاد دانشگاه به نامه ۷۷ اصلاحطلب/ به دامان ملت بازگشته و راه گروهکهای ضدخلق را نپیمایید
۷۷۷ نفر از استادان دانشگاههای کشور:
🔹پر واضح است که مردم در وضعِ اقتصادیِ نامساعدی بهسرمیبرند و به سختی، معیشتِ خویش را میگذرانند، امّا به راستی این وضع، حاصل چیست و از کدام خاستگاه فکری برخاسته است؟!
🔹آیا جز این است که سیاستِ اقتصادیِ اشتباه و نسنجیدۀ دولتِ محترم موردِ حمایتِ جریانِ نویسندگان نامه به دلیل دوری از مردم پایگی و فقدان مهارت نظری گفتگو با مردم و متعاقباً غافلگیری مردم در حادثه اخیر، بر حجمِ مشکلات و دشواریهای ذهنی و اقتصادیشان افزوده است؟!
🔹آیا نویسندگان نامه ۷۷ نفره تا، این اندازه در سپهر افکار عمومی، سخیف و بیاعتبار شدهاند که میخواهند با حمایت از «اراذل و اوباشِ بیهویّت» و «مزدورانِ اجارهای» و «گروهکهای سازمانیافتۀ ضدّانقلاب»، نفعِ نامشروعی را نصیبِ خود کنند؟!
🔸از نویسندگان بیانیه ۷۷ و همه خام اندیشان و مقلدان اندیشههای غرب هم میخواهیم تا به دامان ملت بازگشته و راهی را که پیشتر گروهک های ضدخلقی با لوای خلق مرتکب امّا سرانجام در مقابل آنها قرار گرفتند را نپیمایند، زیرا همراهی با ضد اتقلاب و اربابان آنها خذلان در دنیا و آخرت و شرمساری در پیشگاه تاریخ را در پی خواهد داشت.
📝 متن کامل نامه و اسامی امضا کنندگان:
🌐 fna.ir/ddstr6
کانال رسمی اندیشهجویان استاد حسن عباسی
📡 @Hasanabbasi_students
هدایت شده از دورهی تبیینی شناخت راهبردیِ رسانه
تحلیل ابعاد و آیندهی فتنه 98.mp3
7.77M
📢 بشنوید
«تحلیل ابعاد و آیندهشناسی فتنهی ۹۸»
فتنهی ۹۸ از دو بخش «مدنی» و «تمدنی» تشکیل شده و آنچه گذشت اولا ابتدای کار بود ثانیا مدنی بود.
اصل هدف، فتنهی تمدنی است و کاملا مبتنی بر فضای سایبر است
@SC4Media
🔶🔹 برآورد ساختار سازمان فرماندهی سایبری آمریکا
🔸فرماندهی سایبری آمریکا (US Cyber Command)، مرکز عملیاتهای آفندی سایبری ایالات متحدهی آمریکا و یکی از مراکز تحت امر فرماندهی استراتژیک این کشور است.
شایان ذکر است که عموماً فرمانده منصوب شده برای فرماندهی آژانس امنیت ملی، بهعنوان فرمانده فرماندهی سایبری آمریکا نیز تعیین میگردد.
📷تصویر زیر، برآورد ساختار سازمان فرماندهی سایبری آمریکا است که در سال ۱۳۹۴ بهصورت کامل تهیه شده و بخشهایی از آن برای نخستین بار منتشر میگردد.
📎دریافت تصویر با کیفیت بالا:
▫️ shokoohian.ir/uscybcomstru/
کانال رسمی اندیشهجویان استاد حسن عباسی
📡 @Hasanabbasi_students
🔰 طلب ۴۰ هزار میلیارد تومانی قرارگاه خاتم از دولت
▫️سعید محمد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص):
🔸«در طراحی، ساخت و اجرا و تامین قطعات و تجهیزاتی نظیر پالایشگاه ستاره خلیج فارس تا ۷۰ درصد تامین داخل رسیده بودیم، اما امروز امکان ۱۰۰ درصد طراحی، اجرا و تامین قطعات در داخل وجود دارد.»
🔸با وجود ۴۰ هزار میلیارد تومان طلب از دولت، اما اجرای پروژهها با قوت در مسیر توسعه زیرساختها و عمران و آبادانی کشور ادامه دارد.
🔸در بودجه ۹۸ به این قرارگاه دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اختصاص یافت که تنها ۳۰ درصد آن محقق شد.
🔸جهادسازندگی را خیلی زود حذف کردند و این خیانت بزرگی به کشور بود.
🔸مالیاتمان را مرتب میپردازیم و جزء خوش حسابان هستیم.
🌐 fna.ir/ddslzd
کانال رسمی اندیشهجویان استاد حسن عباسی
📡 @Hasanabbasi_students
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️ اخطار ⚠️
🔻سال 1399 سال سیاهی برای انقلاب اسلامی خواهد بود.
🔻سال 1399 دیگر جمهوری ما اسلامی نخواهد بود.
🔻سال 1399 یک گام از تمدن نوین اسلامی دور خواهیم شد
🔻سال 1399 سالی است که سند سکولاریستی جدیدی برای امپراطوری بانکها تصویب خواهد شد.
#طرح_جدید_بانکداری
_____
✊نهضت مردمی ممانعت از جنگ باخدا
📡 @reba_ir