eitaa logo
حَ_سیب 🍏
84 دنبال‌کننده
763 عکس
71 ویدیو
0 فایل
🌐 رسانه اختصاصی نو+جوانان در فرهنگسرای‌ انقلاب‌ اسلامی 🇮🇷 "اینجا کار با نوجوانان است" حَ 💫حلقه س❤️ سرزندگی ی🎓 یادگیری ب 🌱بالندگی 📲ارتباط با ما👇 🔮 https://zil.ink/hasib_ece
مشاهده در ایتا
دانلود
حَ_سیب 🍏
بچه های رستا...🌱 +انتظار یعنی چی؟🤔 - یعنی منتظر بودن☺️ +خداقوت دلاور،خسته نباشی پهلوان😂 -خواهش میشه....🤓 +بذار اینطور بگم که انتظار 🌱 شما رو یاد چی میندازه -چون تازه نیمه شعبان بوده، یادِ امام زمان❤️ +یعنی اگر نیمه شعبان 🌙نبود یادشون نبودیم؟! -می دونی راستش من خود واژه انتظار و می دونم چیه ها! ولی نمی تونم منتظر باشم 😶 یعنی خودم حس می کنم نیستم. از هرکیم میپرسم میگه خجالت بکش 🤫 +حالا چرا خجالت🤭 -نمی دونم... میگن نگو گناه نداره🫣 +خب بیا من برات بگم که اولا گناهی نداره ، اتفاقا این خیلی خوبه که سوالاتو بپرسی و اونایی که اینطور میگن خودشون هم جوابی برای سوالات ندارن در نتیجه ترجیح میدن بندازن گردن خدا و بگن⛔️ نگو خدا قهرش میگیره✋ -ععععع +بعله، اما سوالات: خیلی خوب پرسیدی، اینکه چرا انگاری این حس رو نداریم!؟🥺 -آره دیگه مثلا من وقتی گشنم😩 باشه، احساس ۶۰ بار میرم رو اجاق 🔥رو نگاه میکنم ۵۰۰بار غر میزنم که 🛎غذا چیشد؟؟؟؟ ولی واقعا نسبت به امام زمان اینجور نیستم اصلا یادم میرتشون یه وقتایی😔 +چه خوب گفتی، چه حسی باعث میشه هی بری به اجاق سر بزنی یا همش غروغرو باشی!؟ -گفتم که گشنگی😩 +آهان همین گشنگی یا نیاز به غذا🍔 ماچون این نیازمون رو درک کردیم،سریع میریم سراغ چیزی که رفع🍱 نیازش کنه. -خب!؟🧐 +خب به جمالت، اینکه میگی انگاری منتظر نیستیم، بخاطر اینه که حس نیاز به امام رو در خودمون پیدا نکردیم. -خب چطوری پیدا کنیم؟🤔 +میگم بهت، ولی قبلش باید نیازهاتو بشناسی، چون اصلا یسری چیزا نیاز نیست، ما بهشون اعتبار دادیم. مثل گوشی📲 که فکر کردیم بدون اون حتی لحظه ای دوام نمیاریم ولی دیدیم که تونستیم و دوام آوردیم...☺️ -آره جلسات اول خیلی سخت بود😖 +بعداز اینکه حس نیاز به امام رو پیدا کردیم، دقت کن باید پیداش بکنیم 🌱 در وجودمون نه ایجاد، حس کاذب رو ایجاد میکنن، این حس رو خدا درونمون قرار داده ❤️ -بخاطر همینه که حتی غیر مسلمونا هم منتظر منجی و نجات دهنده اند؟ +دقیقا.... دیگه استاد شدیااا😉 -خواهش میشه ،کاری که ازم برمیاد...😎 +خب استاد
این
نیاز رو چجوری پیدا کنیم؟ -ببین عزیزم (به سبک مربی) قرار نیست همه اطلاعات رو اینجا بدم بهت که😳! تشریف بیار تو جلسات.....😜 +ای ناقلا .....☺️ بیاید تو جلسه بقیه ش رو بگیم😉 کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/تلگرام / اینستاگرام @hasib_ece
🚂 اردو 🤩 قم جمکران ۲ نفر.....🚎 نبود؟!!!😂 باز حسیب گشت🚂 راه افتاد اینبار به درخواست شما زیارت قبل از سال جدید😍 لینک ثبت نام: https://B2n.ir/d39586 کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/تلگرام/اینستاگرام @hasib_ece
🔶چهل و چهارمین دورهمی بچه کتاب‌خون‌ها 🔸با موضوع؛ *"جیــــــــــــــب ما و جیـــــــــــــب بـــــــــــــــابـــــــــــــــا نداره 2"* 📌 چهارشنبه یکم اسفند ۱۴۰۳- ساعت ۱۵:۳۰ 📌 فرهنگسرای انقلاب اسلامی بله/ایتا/روبیکا/آپارات/ اینستاگرام
حَ_سیب 🍏
دیگه نوبتی هم که باشه، نوبت📽 سینماست هی هربار کنسل شد بخاطر تعطیلی ولی اینبار تعطیلم بشه ما هستیم😌 ب
اوناییکه سینما📽 ثبت نام کرده بودید یادتون نره ها.... منتظریم🌱 سه ونیم تشریف بیارید @hasib_ece
حَ_سیب 🍏
سلام عیدتون مبارک 😍 سیبجو رو یادتونه نمیشد؟! بالاخره شد...🖌 برای دخترایی که با سرزندگی🤗،دنبال یادگی
به درخواست شما تا پایان امشب 🌚 مهلت ثبت نام "اردوی مطالعاتی سیبجو" تمدید شد☺️ همه هم میتونن شرکت کنند فقط حسیبایی ها "تخفیف" میگیرند 🌿 و یک دوره برنامه ریزی 📝 مطالعاتی ، همراه با پشتیبان🧑‍🏫 درسی بعداز دوره خواهند داشت کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/تلگرام/اینستاگرام @hasib_ece
برنامه اردوی مطالعاتی "سیبجو"🍏 ○♡ ورود الی ۸:۴۵: صبحانه (سالن جلسات طبقه دوم) °♡ ۹الی ۹:۴۵ ساعت اول به شرح زیر: عربی هشتم📜 ریاضی نهم📐📏 علوم هفتم🦠🌡 °♡ ۹:۴۵ الی ۱۰: استراحت ☺️ °♡ ۱۰ الی ۱۰:۴۵ ساعت دوم به شرح زیر: عربی نهم📜 علوم هشتم 🦠🌡 ریاضی هفتم📐📏 °♡ ۱۰:۴۵ الی ۱۱: استراحت😌 🔻 ۱۱ الی ۱۲: مشاوره و برنامه ریزی🔺 °♡ ۱۲ الی ۱۳: نماز 🛐 و ناهار🍱 °♡ ۱۳ الی ۱۳:۴۵ ساعت سوم به شرح زیر: عربی هفتم📜 ریاضی هشتم📐📏 علوم نهم🦠🌡 °♡ ۱۳:۴۵ الی ۱۴: استراحت😌 °♡ ۱۴ الی ۱۴:۴۵ ساعت چهارم به شرح زیر: عربی هشتم📜 ریاضی نهم📐📏 علوم هفتم🦠🌡 °♡ ۱۴:۴۵ الی ۱۵: میان وعده🍊و استراحت °♡ ۱۵ الی ۱۵:۴۵ ساعت پنجم به شرح زیر: عربی نهم📜 علوم هشتم 🦠🌡 ریاضی هفتم📐📏 °♡ ۱۵:۴۵ الی ۱۶: استراحت😌 °♡ ۱۶ الی ۱۶:۴۵ ساعت ششم به شرح زیر: عربی هفتم📜 ریاضی هشتم📐📏 علوم نهم🦠🌡 🧑‍🏫 کلاس ها در واحد آموزش برگزار می شود. مجموعا ساعات شامل تدریس،رفع اشکال،مطالعه جمعی و آزمون همان درس ارائه شده است کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/تلگرام/اینستاگرام @hasib_ece
📽 "سینما حسیب" فرهنگسرای انقلاب اسلامی❤️ برای ما همه جوره شرایط vip رو فراهم کرده....😌 حتی تو سینما فیلم هرچی که بخوای.... 🎞 (نه نه هر فیلمی که نه حالا...😅) زمان ⏰ اکران هروقت بخواییم سالن اختصاصی....👌 مثلا زینب اون وسط دراز 🛏 کشیده بود فیلم میدید خوراکی هم که فول 🍿 برده بودیم اصلا یه وضعی....😀 فیلمم که عاشقانه💕 جنگی 🚀 انتخاب کردیم وسطش یهو احساسات میترکید 💘 خوش گذشت .... تیکه نقش اولشم افتاد رو زبونمون🤭 شب به بابام گفتم: تو قشنگترین نقطه ضعف منی😉 بابا👀 مامان😧 من😁 کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/تلگرام/اینستاگرام @hasib_ece