☘حسیبک های سفالگر و نمددوز😁
یکشنبه ها با دست ورزی( بعدها با دستگاه به امیدخدا)❤️
گِل ها رو ورز میدن تا مجسمه 🏺 گلدان و اشکال مختلف بسازند
سه شنبه هاهم از این خوشگلیجات نمدی درست می کنند🐻
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
🍀سه شنبه آخر تعطیلات😢
صبحانه☕️ وداع با تابستون🌞
هیئت دعا برای کش پیدا کردن تعطیلات🤲
بازی وسطی🏀 آخر....
من نمیخوام برم مدرسهههه😫
هی مظلوم مظلوم دانش آموزااا😅
جای اونایی که مسافرت بودن خالی❤️
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید 👇🏻
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
+یه اردومون نشه آخر تعطیلات؟!😉
-حالا تا کوفتمون نکنید اردو رو بیخیال نمیشید که!؟😫
+عع خدا نکنه،چرا؟!😳
-بابا هی یادآوری میکنید پایان تعطیلاتو زهرمار🐍 میشه تو حلقمون🤮
+تو بیا خاطره انگیزش می کنیم😂
جا نمونید یه وقت😉
🔻کسب اطلاعات از مسئول اردویی
🔺اینم گروه حسیب گشت که بچه ها از همین حالا فعال شدن برای اردو؛ برید ببینید
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
♡•ایرسیب 💪
🍀 بخش دوم از تولید محتوای حسیبایی ها
با عنوان "ایرسیب" عهده داره معرفی قهرمانان ملی
خواهد بود😉
هر هفته پنجشنبه منتظر معرفی بچه های بنام ایرانی باشید🙏
#ایرسیب
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
♡•چِلسیب 🇮🇷
فکرشو بکن....😳
نفر دوم دنیاییم و نمی دونستیم
اصلا هی دلم میخواد 🧠 مغزمو به رخ بکشم🙂↔️
#چلسیب
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
♡•دختر حسیبایی🩷
تو می تونی مثل ....
مثل شکوفه ی 🍒گیلاس باشی☺️
#دختر_حسیبایی
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
آخرین چهارشنبه نابستون رو کنارهم
اینجوری گذروندیم😍
خیلی قشنگ شد🩵
قلب خودمون هم اکلیلی شد🪅
هدیه ها آماده شد تا در یک روز خاص توزیع بشه
حالا چه روزی؟!
نمیگم که ....😜
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
تابستون هر کی خواست ما رو از اردو 🚂منصرف کنه موفق نشد😎
اسرائیل که اصلا حمله کرد بهمون سر این ...😅
ولی این اردو
حق منه😤
سهم منه😠
مالِ من...🤬
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
خب خب ...😎
پایان بخش "هنرهای ناب" 🎨 نابستون
شد این بازارچه نقلی و کوچیک 💳
هنرهامونو آوردیم هم در معرض تماشا 👓و هم برای عرضه و فروش🛍
چرا که نه کلی زحمت کشیدیم پاش😌
فروشم خوب بود الحمدلله🤲
+بعله البته که بایدم خوب باشه، وقتی فله ای میکردید تو پاچه دوستا و مربی تون👀
- بالاخره آشناها باید فرق کنند دیگه😜
+ زحمت نشه؟!😏
- چرا از تخفیفامون نمیگید؟!ها ها؟!🙂↔️
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
♡•حسیب پلاس+ ✅
😲بیخود و بی جهت🥊 دشمن تراشی می کنیم!
⤵️ ادامه پست...
سال ۵۹ صدام دقیقاً همین کارو کرد؛ بدون اعلام جنگ، از هوا🚀 و زمین 💣حمله کرد.
حالا چرا؟ 🤔
چون قرارداد مرزی رودخانهٔ 🌊 اروندرود رو که حدود مرزی دو کشور رو مشخص میکرد و قرار بود براون مبنا، دو کشور همدیگه رو اذیت نکنن رو پاره کرد😡 و گفت
«مرز ما اینجاست و میخوایم خوزستان رو هم بگیریم» 🫤
بعدها سازمان ملل تو گزارش رسمیِ بعد از جنگ نوشت: آغازگر مخاصمه، صدام بود.😤
#حسیب_پلاس
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/ اینستاگرام
@hasib_ece