خب خب ...😎
پایان بخش "هنرهای ناب" 🎨 نابستون
شد این بازارچه نقلی و کوچیک 💳
هنرهامونو آوردیم هم در معرض تماشا 👓و هم برای عرضه و فروش🛍
چرا که نه کلی زحمت کشیدیم پاش😌
فروشم خوب بود الحمدلله🤲
+بعله البته که بایدم خوب باشه، وقتی فله ای میکردید تو پاچه دوستا و مربی تون👀
- بالاخره آشناها باید فرق کنند دیگه😜
+ زحمت نشه؟!😏
- چرا از تخفیفامون نمیگید؟!ها ها؟!🙂↔️
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
♡•حسیب پلاس+ ✅
😲بیخود و بی جهت🥊 دشمن تراشی می کنیم!
⤵️ ادامه پست...
سال ۵۹ صدام دقیقاً همین کارو کرد؛ بدون اعلام جنگ، از هوا🚀 و زمین 💣حمله کرد.
حالا چرا؟ 🤔
چون قرارداد مرزی رودخانهٔ 🌊 اروندرود رو که حدود مرزی دو کشور رو مشخص میکرد و قرار بود براون مبنا، دو کشور همدیگه رو اذیت نکنن رو پاره کرد😡 و گفت
«مرز ما اینجاست و میخوایم خوزستان رو هم بگیریم» 🫤
بعدها سازمان ملل تو گزارش رسمیِ بعد از جنگ نوشت: آغازگر مخاصمه، صدام بود.😤
#حسیب_پلاس
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/ اینستاگرام
@hasib_ece
♡•حسیب خوان 📚
مهاجر سرزمینِ آفتاب
✍ قلم: مسعود امیرخانی
📇 نشر: سوره مهر
دختر ژاپنی🎎 که "سبا" ی اسلام او را شیفته ی پسر ایرانی می کند💞 و حالا نوبت گذشتن از پسر ۱۹ ساله اش شده در حادثه ای 💥حوالی همین ایام......
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید 👇🏻
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
20.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اختتامیه تعطیلات و اردو....🥲
نابستون🔮 رو سپردیم دست تابستون🌞
و رفتیم سراغ فصل جدید🍁
لحظاتی از این روز رو باهم ببینیم...❤️
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
هِی...
- تابستون چه حالی می کردیم کنارهم🥹
+ حالا انگار ۶۰ _۷۰ سال گذشته!😅
- نه خب دلمون تنگولیده🥲
+ *یکشنبه چهارشنبه ها ساعت ۱۵:۳۰* بیا بشکاف بندازیم بازشه😉
- ببین چه با احساس نیمرو🍳 می زدیم
+ بعله، احساساتتون حمله های💥 برق آسایی به جیب ما داشت😅
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید 👇🏻
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
♡•ایرسیب 💪
🍀مثل ریحانه سادات باشیم...
هم درس خون و نخبه ی استعداد درخشانی🤓
هم دغدغه مند نسبت به جهانی🌍 که درش زندگی می کنیم🧐
پس در کنار کنشگری
باید اهل برنامه ریزی 📝 بشیم تا به همه کارهامون برسیم
حتی اگه فرزانگانی بودیم🧑🎓
#ایرسیب
#پنجشنبه_ها
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/ تلگرام/ اینستاگرام
@hasib_ece
♡•چِلسیب 🇮🇷
باهوش بودیمااااا😉
بیخود نیست خیلیا تو دنیا 🌍
حساسند رو درس خوندن ما😎
#چلسیب
#جمعه_ها
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
♡•دختر حسیبایی🩷
شاخه باش 🪵
ولی شکوفه بده🌸
#دختر_حسیبایی
#شنبه_ها
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/ اینستاگرام
@hasib_ece
♡•حسیب پلاس+ 🌱
بازی رو اونا شروع کردن ....
ولی ما تمومش کردیم😎
اونم با چه توازن قواییی...🤯
دم همه رزمنده هامون گرم که ۴۵ سال پیش با دست خالی کوبیدن🥊 تو دهن متجاوزِ.....🤕
ودر برابر تموم دنیا🌍
چنان مقاومتی از خودشون نشون دادند
که امروز منِ نوجوون 🍀
سرمو مثل شیر🦁 بگیرم بالا و بگم
"هیچ وقت یه ایرانی رو تهدید نکنید"🤞
(بخون قشنگه😉آفرین به بچه های نوجوان تولید محتوای رسانه ای حسیب👏)
#حسیب_پِلاس
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
یه روز گرم🍁 پاییزی (اشتباه نکردم گرم بود 🥵واقعا)
جمعون دوباره جمع شد و
نفرات برتر *هنر ناب* 🎨 که خودمون با نظر سنجی انتخاب کردیم اعلام شدند؛به ترتیب خانم ها:
زینب سعادت طلب
ستایش رشادتی
حانیه ارچنگی
فاطمه محمدی
حسنا گل زرند
کیانا زارع
نرگس عقبائی
یه مهمون کوچولو🥰 هم داشتیم
دوست داشت حسیبایی شه🍀
گفتیم نمیشه
گفت پس حسبیکی میشم ☘
بازم نمیشد
انقده بود 🤏 دیگه قاطی حسیبچه ها آوردیمش🐣
بعدهم همه باهم رفتیم که مثلا در ویژه برنامه هفته دفاع مقدس شرکت کنیم ولی از اونجایی که دیر رسیدیم، ته دیگ برنامه رو هم خورده بودند😔
داشتیم ناامید میرفتیم که یهو دیدم "همسر شهید مرادی" از شهدای جنگ۱۲ روزه هنوز تو سالنند. 😍
دیگه گفتیم یه عکس بگیریم که بی نصیب نمونیم.🙏
(اون یه نفری هم که شالش آبیه و اول اسمش آیلار بود😉 چون تو عکسمون نبود، از لج تنهایی عکس گرفت😂)
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece