حَ_سیب 🍏
بچه های رستا...🌱
+انتظار یعنی چی؟🤔
- یعنی منتظر بودن☺️
+خداقوت دلاور،خسته نباشی پهلوان😂
-خواهش میشه....🤓
+بذار اینطور بگم که انتظار 🌱 شما رو یاد چی میندازه
-چون تازه نیمه شعبان بوده، یادِ امام زمان❤️
+یعنی اگر نیمه شعبان 🌙نبود یادشون نبودیم؟!
-می دونی راستش من خود واژه انتظار و می دونم چیه ها! ولی نمی تونم منتظر باشم 😶 یعنی خودم حس می کنم نیستم. از هرکیم میپرسم میگه خجالت بکش 🤫
+حالا چرا خجالت🤭
-نمی دونم... میگن نگو گناه نداره🫣
+خب بیا من برات بگم که اولا گناهی نداره ، اتفاقا این خیلی خوبه که سوالاتو بپرسی و اونایی که اینطور میگن خودشون هم جوابی برای سوالات ندارن در نتیجه ترجیح میدن بندازن گردن خدا و بگن⛔️ نگو خدا قهرش میگیره✋
-ععععع
+بعله، اما سوالات:
خیلی خوب پرسیدی، اینکه چرا انگاری این حس رو نداریم!؟🥺
-آره دیگه مثلا من وقتی گشنم😩 باشه، احساس ۶۰ بار میرم رو اجاق 🔥رو نگاه میکنم ۵۰۰بار غر میزنم که 🛎غذا چیشد؟؟؟؟ ولی واقعا نسبت به امام زمان اینجور نیستم اصلا یادم میرتشون یه وقتایی😔
+چه خوب گفتی، چه حسی باعث میشه هی بری به اجاق سر بزنی یا همش غروغرو باشی!؟
-گفتم که گشنگی😩
+آهان همین گشنگی یا نیاز به غذا🍔
ماچون این نیازمون رو درک کردیم،سریع میریم سراغ چیزی که رفع🍱 نیازش کنه.
-خب!؟🧐
+خب به جمالت، اینکه میگی انگاری منتظر نیستیم، بخاطر اینه که حس نیاز به امام رو در خودمون پیدا نکردیم.
-خب چطوری پیدا کنیم؟🤔
+میگم بهت، ولی قبلش باید نیازهاتو بشناسی، چون اصلا یسری چیزا نیاز نیست، ما بهشون اعتبار دادیم. مثل گوشی📲 که فکر کردیم بدون اون حتی لحظه ای دوام نمیاریم ولی دیدیم که تونستیم و دوام آوردیم...☺️
-آره جلسات اول خیلی سخت بود😖
+بعداز اینکه حس نیاز به امام رو پیدا کردیم، دقت کن باید پیداش بکنیم 🌱 در وجودمون نه ایجاد، حس کاذب رو ایجاد میکنن، این حس رو خدا درونمون قرار داده ❤️
-بخاطر همینه که حتی غیر مسلمونا هم منتظر منجی و نجات دهنده اند؟
+دقیقا.... دیگه استاد شدیااا😉
-خواهش میشه ،کاری که ازم برمیاد...😎
+خب استاد
ایننیاز رو چجوری پیدا کنیم؟ -ببین عزیزم (به سبک مربی) قرار نیست همه اطلاعات رو اینجا بدم بهت که😳! تشریف بیار تو جلسات.....😜 +ای ناقلا .....☺️ بیاید تو جلسه بقیه ش رو بگیم😉 کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/تلگرام / اینستاگرام @hasib_ece
🚂 اردو 🤩
قم جمکران ۲ نفر.....🚎
نبود؟!!!😂
باز حسیب گشت🚂 راه افتاد
اینبار به درخواست شما
زیارت قبل از سال جدید😍
لینک ثبت نام:
https://B2n.ir/d39586
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
حَ_سیب 🍏
دیگه نوبتی هم که باشه، نوبت📽 سینماست هی هربار کنسل شد بخاطر تعطیلی ولی اینبار تعطیلم بشه ما هستیم😌 ب
اوناییکه سینما📽 ثبت نام کرده بودید
یادتون نره ها....
منتظریم🌱
سه ونیم تشریف بیارید
@hasib_ece
حَ_سیب 🍏
سلام عیدتون مبارک 😍 سیبجو رو یادتونه نمیشد؟! بالاخره شد...🖌 برای دخترایی که با سرزندگی🤗،دنبال یادگی
به درخواست شما تا پایان امشب 🌚
مهلت ثبت نام "اردوی مطالعاتی سیبجو" تمدید شد☺️
همه هم میتونن شرکت کنند
فقط حسیبایی ها "تخفیف" میگیرند 🌿
و یک دوره برنامه ریزی 📝 مطالعاتی ، همراه با پشتیبان🧑🏫 درسی بعداز دوره خواهند داشت
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
برنامه اردوی مطالعاتی "سیبجو"🍏
○♡ ورود الی ۸:۴۵: صبحانه
(سالن جلسات طبقه دوم)
°♡ ۹الی ۹:۴۵ ساعت اول به شرح زیر:
عربی هشتم📜
ریاضی نهم📐📏
علوم هفتم🦠🌡
°♡ ۹:۴۵ الی ۱۰: استراحت ☺️
°♡ ۱۰ الی ۱۰:۴۵ ساعت دوم به شرح زیر:
عربی نهم📜
علوم هشتم 🦠🌡
ریاضی هفتم📐📏
°♡ ۱۰:۴۵ الی ۱۱: استراحت😌
🔻 ۱۱ الی ۱۲: مشاوره و برنامه ریزی🔺
°♡ ۱۲ الی ۱۳: نماز 🛐 و ناهار🍱
°♡ ۱۳ الی ۱۳:۴۵ ساعت سوم به شرح زیر:
عربی هفتم📜
ریاضی هشتم📐📏
علوم نهم🦠🌡
°♡ ۱۳:۴۵ الی ۱۴: استراحت😌
°♡ ۱۴ الی ۱۴:۴۵ ساعت چهارم به شرح زیر:
عربی هشتم📜
ریاضی نهم📐📏
علوم هفتم🦠🌡
°♡ ۱۴:۴۵ الی ۱۵: میان وعده🍊و استراحت
°♡ ۱۵ الی ۱۵:۴۵ ساعت پنجم به شرح زیر:
عربی نهم📜
علوم هشتم 🦠🌡
ریاضی هفتم📐📏
°♡ ۱۵:۴۵ الی ۱۶: استراحت😌
°♡ ۱۶ الی ۱۶:۴۵ ساعت ششم به شرح زیر:
عربی هفتم📜
ریاضی هشتم📐📏
علوم نهم🦠🌡
🧑🏫 کلاس ها در واحد آموزش برگزار می شود.
مجموعا ساعات شامل تدریس،رفع اشکال،مطالعه جمعی و آزمون همان درس ارائه شده است
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece