eitaa logo
استاد حسن ارشاد
7.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
1.4هزار ویدیو
43 فایل
🔘 کانال تخصصی نقد فرقه ضاله بهاییت 📚 تالیف بیش از دهها اثر در حوزه مهدویت بابیت و بهائیت 🖥 مدیریت شرکت گنجینه معرفت 📖 محقق منابع حدیثی 📌 ادمین : @Hassan1100 👇 سایت استاد ارشاد 👇 http://www.hassanershad.com
مشاهده در ایتا
دانلود
46.95M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نشست 1391 بهاء الله و حکومت بهایی رویکرد اول : اعتراف به دهها نص مبتنی بر اینکه بهائیان در پی قدرت نیستند و این بداء ناپذیر است و یا سلاطین قاجار مصداق اولو الامر هستند و باید از ایشان اطاعت کرد رویکرد دوم : تحرکات سه دهه فعالیت وی در راستای سرنگونی حکومت قاجار رویکرد سوم : اوامر تشکیل حکومت و تعیین حتی مکانیزم آن رویکرد چهارم : بهاء الله علی رغم ادعای پایبند بودن به مشروعیت حاکمیت ایران و اولو الامر دانستن و در پی قدرت نبودن بنا بر اظهارات خود بنیان بزرگترین ساختار امنیتی تشکیلات بهایی برای نیل به حاکمیت را موسوم به موسسه فخیمه ایادیان امر الله را بنا نهاد که این محموعه هم اینک تحت عنوان دار التبلیغ در سطح بین المللی در حال فعالیت است و در واقع مدیریت تشکیلات در اختیار این نهاد می باشد رویکرد پنجم : ادعای نسخ جهاد کذب محض است هم در فرمان و هم عمل رویکرد ششم : نص گرا بودن بهائیان و ضرورت اجرای اوامر بهاء الله مستندات در سایت : https://www.hassanershad.com/10107 سایت | کانال تلگرام | ایتا | آپارات| گروه تلگرام|اینستاگرام |فیسبوک|وبلاگ| ✅
1391-1.mp3
21.85M
نشست 1391 بهاء الله و حکومت بهایی رویکرد اول : اعتراف به دهها نص مبتنی بر اینکه بهائیان در پی قدرت نیستند و این بداء ناپذیر است و یا سلاطین قاجار مصداق اولو الامر هستند و باید از ایشان اطاعت کرد رویکرد دوم : تحرکات سه دهه فعالیت وی در راستای سرنگونی حکومت قاجار رویکرد سوم : اوامر تشکیل حکومت و تعیین حتی مکانیزم آن رویکرد چهارم : بهاء الله علی رغم ادعای پایبند بودن به مشروعیت حاکمیت ایران و اولو الامر دانستن و در پی قدرت نبودن بنا بر اظهارات خود بنیان بزرگترین ساختار امنیتی تشکیلات بهایی برای نیل به حاکمیت را موسوم به موسسه فخیمه ایادیان امر الله را بنا نهاد که این محموعه هم اینک تحت عنوان دار التبلیغ در سطح بین المللی در حال فعالیت است و در واقع مدیریت تشکیلات در اختیار این نهاد می باشد رویکرد پنجم : ادعای نسخ جهاد کذب محض است هم در فرمان و هم عمل رویکرد ششم : نص گرا بودن بهائیان و ضرورت اجرای اوامر بهاء الله مستندات در سایت : https://www.hassanershad.com/10107 سایت | کانال تلگرام | ایتا | آپارات| گروه تلگرام|اینستاگرام |فیسبوک|وبلاگ| ✅
1392.mp3
27.79M
💠حاکمیت موازی ۶ حکومت طلبی بیت العدل آرمانی یا عملیاتی ؟ ( عهود = اقدامات عملیاتی برای کسب قدرت ) عهود بهایی شامل چند نقشه می باشد که از حالت آرمانی تبدیل به اقدامات عملی می گردد و تمام ۱۷ نقشه تشکیلات بهایی از ۱۹۱۶ ( عبد البهاء ) تا کنون و لو در ظاهر نامش به نقشه های ملکوتی و تبلیغاتی موسوم شده است اما تمام نقشه برای طی کردن مراحل هفتگانه شوقی که آرمانی است با نقشه های ۱۷ گانه تا کنون عملیاتی و برای رسیدن به قدرت با اقدامات سازمانی و توسعه منابع سازمان ارزیابی می شود به عبارتی با توجه به مقوله عهود که اسنادش را شاهد هستید فعالیتهای سازمانی تشکیلات بهایی از تبلیغ و هم باور کردن مخاطب تبدیل به سمپاتی برای جذب افراد به سازمان در راستای کسب قدرت می باشد و اولین اشکال این روند شفاف نبودن این اهداف در اساسنامه سازمان است زیرا این سازمان واجد سه عنصر است https://www.hassanershad.com/10410 ✅✅✅ سایت | کانال تلگرام | ایتا | آپارات| گروه تلگرام|اینستاگرام |فیسبوک|وبلاگ| ✅
💠حاکمیت موازی ۶ حکومت طلبی بیت العدل آرمانی یا عملیاتی ؟ ( عهود = اقدامات عملیاتی برای کسب قدرت ) عهود بهایی شامل چند نقشه می باشد که از حالت آرمانی تبدیل به اقدامات عملی می گردد و تمام ۱۷ نقشه تشکیلات بهایی از ۱۹۱۶ ( عبد البهاء ) تا کنون و لو در ظاهر نامش به نقشه های ملکوتی و تبلیغاتی موسوم شده است اما تمام نقشه برای طی کردن مراحل هفتگانه شوقی که آرمانی است با نقشه های ۱۷ گانه تا کنون عملیاتی و برای رسیدن به قدرت با اقدامات سازمانی و توسعه منابع سازمان ارزیابی می شود به عبارتی با توجه به مقوله عهود که اسنادش را شاهد هستید فعالیتهای سازمانی تشکیلات بهایی از تبلیغ و هم باور کردن مخاطب تبدیل به سمپاتی برای جذب افراد به سازمان در راستای کسب قدرت می باشد و اولین اشکال این روند شفاف نبودن این اهداف در اساسنامه سازمان است زیرا این سازمان واجد سه عنصر است https://www.hassanershad.com/10410 ✅✅✅ سایت | کانال تلگرام | ایتا | آپارات| گروه تلگرام|اینستاگرام |فیسبوک|وبلاگ| ✅
💠 سندی از ازلیان پیرامون جهاد نکاح طاهره قره العین : یک نمونه از احکام داعشی بابیان که توسط طاهره قرةالعین ترویج می شد : جهاد نکاح و مشارکت همه جانبه : شیخ الممالک بابی در تاریخ بی غرض از قول اعتضاد السلطنه می گوید : محمد علی بارفروش (قدوس) در هزار ، با قرةالعین ، هر دو از حروف حی ، مزاوجت و مضاجعت ( هم بسترشدن و هم خوابگی ) اختیار نمود . طاهره دلیل افعال خود را این گونه بیان می کرد که : تا وقتی باب هفت اقلیم را نگیرد ، ایام فترت است (زمانی که هیچ قانون الهی حکم فرما نیست !!) و تکلیف بر هیچ کس نیست . باید شما با اموال و ازواج مشارکت کنید . دقت : و دو خط بالاتر خ شیخ الممالک میگوید قدوس به سمت زوجیت نائل شد . یعنی دقیقا همان ازدواج سازمانی در فرقه رجوی و جهاد نکاح در داعش . 📚 شیخ مهدی شیخ الممالک قمی از ازلیان دوران قاجار در کتاب تاریخ بی غرض ص 151 سایت | کانال تلگرام | ایتا | آپارات| گروه تلگرام|اینستاگرام |فیسبوک|وبلاگ| ✅
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 مسئولین مملکت 44 سال در غفلت بهرام بیضایی به صراحت از بهائییت تبری نمی جوید و دو لایه پاسخ می دهد بعد اجازه دادید روز واقعه بسازد و طیف گسترده ای از هنرمندان را مجذوب خود نمود حال از استنفورد آمریکا بعد از واقعه 1401 شروع به درو کردن کاشته های خود کرد باز عده ای بی تدبیر و غیر متخصص در وزارت ارشاد برای این مزدور فرش قرمز پهن می کنند ؟ واقعا باعث تاسف است سایت | کانال تلگرام | ایتا | آپارات| گروه تلگرام|اینستاگرام |فیسبوک|وبلاگ|توئیتر| ✅✅
فرمان عبد البها برای ساختن مرکز جاسوسی در پوشش حسینیه در قم که در واقع مشرق الاذکار بهائیان بود جالب است این اعمال زیر زمینی توسط پدر سپهبد ایادی یعنی ابن ابهر یکی از چهار عنصر هسته اولیه نهاد اطلاعاتی بهاء الله بنا شد
عکسی بسیار تاریخی از قدمای امر جمعی از احبای مقیم طهران سال ۱۹۰۳ میلادی برخی از حاضرین از سمت چپ : ردیف نشسته: نفر سوم با محاسن سفید جناب میرزا خلیل طبیب ( پدر خاندان ارجمند) – نفر چهارم میرزا مهدی اخوان صفا – ردیف نشسته روی صندلی: نفر دوم جناب سید محمد افنان ( فرزند میرزا محمد تقی افنان وکیل الحق) – نفر سوم حاجی میرزا محمد تقی ابن ابهر «ایادی امرالله» – نفر چهارم ملا علی اکبر شهمیرزادی (حاجی آخوند) ایادی امرالله – نفر ششم حاجی ابوالحسن امین ردیف ایستاده: نفر چهارم ارباب سیاوش سفیدوش – نفر هفتم جناب امیر – نفر دوازدهم جناب منیر همایون ردیف بالا: نفر سوم جناب ارسطو حکیم – نفر نهم دکتر ایوب (فرزند حکیم نور محمود) – نفر یازدهم دکتر لطف الله حکیم