🔴 ۱۸ شهریور ۵۷(فردای قتل عام مردم تو میدون ژاله) سفرای آمریکا و انگلیس به شاه گفتن ازش حمایت میکنن
چهار ماه بعد که از ایران فرار کرد تو کشورشون راش ندادن، حتی واسه درمان سرطانش
این سرنوشت همه کساییه که دلشونو به وعدههای آمریکاییها و اروپاییها خوش میکنن
👤 سید حمید علیزاده
✍️بیداری ملت
@bidariymelat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چتربازان ارتش عربستان سعودی و چتربازان ارتش جمهوری اسلامی ا را ببینید😍👏👏👏
زنده و پاینده باد جمهوری اسلامی ایران
به رهبری امام خامنه ای رهبر شیعیان جهان
7.79M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
استاد علیرضا پناهیان
شما همین الان سرباز امام زمان(عج) هستید!
➕ دلایل
باور میکنید آرزوتون برآورده شد؟
#اربعین
#ما_ملت_امام_حسینیم
#محرم
حتما ببینید و نشر دهید
🚩#ما_ملت_امام_حسینیم
هدایت شده از مسجد امام موسی بن جعفر علیه السلام
📸گزارش تصویری از هیت نوجوانان حضرت قاسم ابن الحسن علیه السلام
پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی مسجد امام موسی بن جعفر(ع)
@mem1379
با یاد #دمشق غرق غم💔 مےباشم
در بیݩ همیݩ #نوحہ و دم مےباشم
با #پرچم سرخ 🚩یااباعبداللّہ
سرباز مدافع #حرم مےباشم.
#شهید_محمدرضا_دهقان🌷
#شبتون_شهدایی🌙
🍃🌹🍃🌹
@ShahidNazarzadeh
🔴سبک زندگی لاکچری، عشقهای مثلثی، روابط بیقید و بند؛ اینها خلاصهایست از سریالهای بینظارت و رها شده شبکه خانگی!
#بی_بند_و_باری_فرهنگی
*پیمان علیشاهی*
✍️بیداری ملت
@bidariymelat
✅ نامه امام زمان(عج) خطاب به شیعیان
🔸حضرت حجت (روحی فداه) در نامه ای به شیخ مفید میفرمایند:
سعی کنید اعمال شما (شیعیان) طوری باشد که شما را به ما نزدیک سازد و از گناهانی که موجبات نارضایتی ما را فراهم میسازد، بترسید و دوری کنید.
🔸امر قیام ما با اجازه خداوند به طور ناگهانی انجام خواهد شد و دیگر در آن هنگام توبه فایدهای ندارد و سودی نبخشد.
🔸عدم التزام به دستورات ما موجب میشود که بدون توبه از دنیا بروند و دیگر ندامت و پشیمانی نفعی نخواهد داشت.
📗احتجاج ج۲ ص۵۹۷
📗بحارالانوار ج۳ ص۱۷۵
🏴 🏴 🏴 🏴 🏴
20 محرّم
دفن بدن جُون در کربلا
بعد از ده روز از واقعه عاشورا جمعی از بنی اسد بدن شریف جُوْن، غلام ابی ذر غفاری را پیدا کردند، در حالی که صورتش نورانی و بدنش معطّر بود و سپس او را دفن کردند. (1)
جُون کسی بود که امیر المؤمنین علیه السلام او را به 150 دینار خرید و به ابوذر بخشید.
هنگامی که ابوذر را به ربذه تبعید کردند، این غلام برای کمک به او به ربذه رفت و بعد از رحلت جناب ابوذر به مدینه مراجعت کرد و در خدمت امیر المؤمنین علیه السلام بود تا بعد از شهادت آن حضرت به خدمت امام مجتبی علیه السلام و سپس به خدمت امام حسین علیه السلام رسید و همراه آن حضرت از مدینه به مکّه و از مکه به کربلا آمد.
هنگامی که جنگ در روز عاشورا شدّت گرفت او خدمت امام حسین علیه السلام آمد و برای میدان رفتن و دفاع از حریم ولایت و امامت اجازه خواست.
حضرت فرمودند :
در این سفر به امید عافیت و سلامتی همراه ما بودی ! اکنون خویشتن را به خاطر ما مبتلا مساز.
جون خود را به قدم های مبارک امام حسین علیه السلام انداخت و بوسید گفت :
ای پسر رسول خدا، هنگامی که شما در راحتی و آسایش بودید من کاسه لیس شما بودم، حالا که به بلا گرفتار هستید شما را رها کنم ؟
جون با خود فکر کرد :
من کجا و این خاندان کجا ؟!
لذا عرضه داشت :
آقای من، بوی من بد است و شرافت خانوادگی هم ندارم و نیز رنگ من سیاه است. یا ابا عبدالله، لطف فرموده مرا بهشتی نمایید تا بویم خوش گردد و شرافت خانوادگی به دست آورم و رو سفید شوم. نه آقای من، از شما جدا نمی شوم تا خون سیاه من با خون شما خانواده مخلوط گردد.
جون می گفت و گریه می کرد به حدّی که امام حسین علیه السلام گریستند و اجازه دادند.
با آنکه جون پیرمردی 90 ساله بود، ولی بچّه ها در حرم با او انس فراوانی داشتند. او به کنار خیمه ها برای خداحافظی و طلب حلالیت آمد، که صدای گریه اطفال بلند شد و اطراف او را گرفتند.
هر یک را به زبانی ساکت و به خیمه ها فرستاد و مانند شیری غضبناک روی به آن قوم نا پاک کرد. او جنگ نمایانی کرد، تا آنکه اطراف او را گرفتند و زخم های فراوانی به او وارد کردند.
هنگامی که روی زمین افتاد، امام حسین علیه السلام سر او را به دامن گرفت و بلند بلند گریست، و دست مبارک بر سر و صورت جون کشید و فرمود :
«اللّهُمَّ بَیِّض وَجهَهُ وَ طَیِّب رِیحَهُ وَ احشُرهُ مَعَ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ علیهم السلام : بار الها، رویش را سفید و بویش را خوش فرما و با خاندان عصمت علیهم السلام محشورش نما.
از برکت دعای حضرت روی غلام مانند ماه تمام درخشیدن گرفت و بوی عطر از وی به مشام رسید.
چنانکه وقتی بدن او را بعد از ده روز پیدا کردند صورتش منوّر و بویش معطّر بود. (2)
📚 منابع :
1. بحار الأنوار : ج 45، ص 22، 71. و ... .
2. وسیلة الدارین فی انصار الحسین علیه السلام : ص 115.