-
عزیزی میگفت :
شما دلتون رو بدید دست ِآقا
ببینید
به شـَهادت دُچار میشید
یا نه 🥲🌹 !
ـــــ ــ ـــــــــــ
- شهید محمد هادی امینی
@heart313moon
heart moon♡
.
- آرزو ؟!
+ یه بار دیگه بیام بینالحرمین با گریه داد بزنم :
بَده که پیش تو موی سرم سفید نشه!
بده که نوکرت بمیره و شهید نشه((:💔
@heart313moon
+گفت: اصل بده!😁
-گفتم: مادرم کنیز رباب.....
بابام هم غلام عباس.....
برادرم غلام علی اکبر..
خودمم کنیز زینب....
مااصل و نصبمون غلام در خونه حسینه....🌹
جد در جدمون نوکرش بودن.
غلام خانه زادشیم....☺️
+گفت: تو دنیا چی داری؟😃
-گفتم :یه چادر که رنگش مشکیه😍
چون تا ابد عزادار حسینٍ
ویه سَر که اگه لایق باشه
افتاده زیر پاشون....🙂
+خندید و گفت:روانی خداشفات بده😂
-گفتم :بیمار حسینم شفا نمیخواهم
وجز حسی❤️-ن و کرب✨-لا
از خ😍-دا چیزی نمیخواهم..
@heart313moon