خودتو اینجا تصور کن.
به این فکر کن که تهش همینه
در آخر تو همین نیم وجب جا باید بخوابیم
اونجا کی دستمونو میگیره؟
حواستو جمع کن داری با اعمالت چیکار میکنی
تهش این اعمالته که دستتو میگیره نه اون کسی که وادارت میکنه به گناه، نه اون کسی که بخاطر خوب بودنت بهت گیر میده، نه...
مهم نیس کیه مهم نیس ناراحت شه یا نه مهم اینه تو حواست جمع شه و خوب بمونی
پس رفیق!
حواستو جمع کن✨
#دلنوشته
@heart313moon