چگونه فراموش کنم تو را
وقتی که پس از مرگم حتی
قلبم به کس دیگری
جز تو
پیوند خوردنی نیست
وقتی در مردمک چشمهایم
جز روی تو
تصویر کس دیگری
افتادنی نیست
چگونه فراموش کنم تو را
وقتی یادت در آلزایمرهایم
مثل روز روشن است وقتی هزار بار از تومشق نوشتن برای دیکته عشق کم است
چگونه فراموش کنم تو را
فراموش کردنت کار من نیست تو فراموش نشده ای
من در فراموشی هایم
همیشه
"به یاد" توام
"به یاد"توام...
اَمن ، آبی ، آروم
همينقدر قشنگ :)
- این قانونِ رابطهس
باهم بحث کنید ، دعوا کنید ، گریه کنید
بخندید ، خوشحال شید ، ناراحت شید
حسودی کنید ، عصبی بشید
تو مخی بشید برای هم
همو دوست داشته باشید ، دلتنگِ هم شید
از هم دلگیر شید ، مخالفت کنید
ولی همو تنها نزارید
فاصله نگیرید از هم
سرد نشید
- این قانونِ رابطس -
این قانونِ رفاقته
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نباشی؛نمیشه ، نمیگذره ، نمیخوام، نمیتونم ( :
اَمن ، آبی ، آروم
- این قانونِ رابطهس باهم بحث کنید ، دعوا کنید ، گریه کنید بخندید ، خوشحال شید ، ناراحت شید حسود
- پسر ، عاشق که باشه
وقتی یکم رابطتون بهم میریزه
پیگیر میشه و سمج
بلاک کنی با شماره ی دیگه پیام میده
نیای پیشش ، میاد کوچه بغلیِ خونتون وایمیسته
تلفن رو قطع کنی ، دوباره زنگ میزنه
چون نمیخاد راحت از دستت بِده
هیچوقت هم غرورش رو ترجیح نمیده
بلکه به جایِ اینکه فکر کنه یه درصد
کوچیک شده یا منت کشیده
حسِ قدرت میکنه
چون میخاد عشقش رو تو مشتش نگهداره
و به هیچ قیمتی از دستش نده
درضمن ؛
جمله ای مثلِ
[ باشه هرجور راحتی
و اوکی برو مشکلی نیست ]نمیگه
پسری که عاشق باشه تلاش میکنه!
بیاین اعتراف کنید شما هم بعضی روزها بی دلیل یهو احساس میکنید قلبتون داره مچاله میشه و این زندگی خیلی با چیزی که لازم دارین فاصله داره
اَمن ، آبی ، آروم
در جواب تمام نیستی کجایی ها باید بگم تو خودم عزیزم تو خودمم :)
امان از آدما امان از آدما . . .
نیاز دارم در آغوش کشیده بشوم و ساعتها گریه کنم بی آنکه چیزی بگویم و چیزی بشنوم.