بیاین اعتراف کنید شما هم بعضی روزها بی دلیل یهو احساس میکنید قلبتون داره مچاله میشه و این زندگی خیلی با چیزی که لازم دارین فاصله داره
اَمن ، آبی ، آروم
در جواب تمام نیستی کجایی ها باید بگم تو خودم عزیزم تو خودمم :)
امان از آدما امان از آدما . . .
نیاز دارم در آغوش کشیده بشوم و ساعتها گریه کنم بی آنکه چیزی بگویم و چیزی بشنوم.
بنده بسیار آدم «یک قدم برام برداشته؟ پس بذار ده قدم براش بردارم» ای هستم.