اَمن ، آبی ، آروم
در جواب تمام نیستی کجایی ها باید بگم تو خودم عزیزم تو خودمم :)
امان از آدما امان از آدما . . .
نیاز دارم در آغوش کشیده بشوم و ساعتها گریه کنم بی آنکه چیزی بگویم و چیزی بشنوم.
بنده بسیار آدم «یک قدم برام برداشته؟ پس بذار ده قدم براش بردارم» ای هستم.
اَمن ، آبی ، آروم
میدونستی وقتی تو گریه میکنی شک میکنم به بودنم :)
هر بارم بخرمش باز خسته نمیشم، نازتو میگم بچه :)
خوشحالی یه چیز درونیه، دنبال دور دور و لباس شیک و چیزای گرون و اینچیزا نباشید، چون فوقش مدت خیلی کوتاهی نسبتاً حالتون خوبه، اگه میخواید از درون حالتون خوب باشه یه راهش دلِ خوبه، و نزدیک بودن به خداوند، و بخاطر خدا کاریو انجام دادن. و اینکه از ادما انتظار جبرانش رو نداشته باشید.