8.59M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
😔
#کربلایی_پیام_کیانی
بسه دوری حرم
#نشـرپـیامصـدقهجـاریهاست💯
لطفا با هدفون گوش دهید!
┄┅┅❁💚❁┅┅┄
لبزدن در کنسرت جرم است
🔹معاون امور هنری وزیر فرهنگ: اگر هنرمندی بخواهد بیاخلاقی یا اخلاق لیبرالی را ترویج کند، دلیل ندارد دولت از او حمایت کند.
🔹خواننده حق ندارد روی صحنه به مخاطبش بیاحترامی کند یا قطعهای را بهصورت لبزدن اجرا کند. اگر چنین موضوعی محرز شود، جرم است و شورای تخلفات برخورد جدی را با تهیهکننده، کنسرتگذار و خواننده دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥شعر خوانی بسیار زیبای دختر بچه هشت ساله درباره #حجاب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#استادعالی🎥
🌺درود خدا بر زنان محجبه ای که
با حجاب خودشون، لحظه لحظه در عبادتند...
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
#پویش_حجاب_فاطمی
#گرامیداشت_هفته_دولت
🔸امر به معروف و نهی از منکر وظیه همگانی.
🔹امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همه است. در روایات ما حس نداشتن نسبت به این وظیفه نکوهش شده است.
(دیدار با اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر)
15.81M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅درخواست عجیب پدری از دخترش ....🤔
کلیپ مفهومی ...👌
🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
زیاد حرص نخور رفیق
جای ابدیت اینجاست
سوال :
بنظر مي رسه كه حجاب يك واجب شرعي نيست چون در قران براي بي حجابي مجازات و عذابي بيان نشده .
پاسخ :
بيان قران در سوره احزاب و نيز سوره نور ، در طرح حكم حجاب ، به جملاتي ختم مي شود كه حكايت از گناه بودن بي حجابي دارد و تلويحي بر عذاب است . در انتهاي آيه (59 احزاب عبارت ( والله غفور رحيم ) در آيه 31 نور ( و توبوا الي الله جميعا ايهاالمومنون لعلكم تفلحون به چشم مي خورد . اگر بي حجابي گناه نيست و عذابي در پي ندارد چرا بايد در انتهاي آيات مربوطه خداوند خود را به وصف غفور رحيم توصيف نمايد يا دستور باز گشت و توبه به مومنين بدهد كار مباح ، توبه نمي خواهد لذا نوع بيان قران كريم گناه و مجازات و عقاب در بي حجابي را مي رساند . گرچه براي بي حجابي حد شرعي در ايات و روايات وجود ندارد ولي از باب دفع ضرر محتمل و جلوگيري از فساد و بي بند و باري بر حاکم اسلامي لازم است مقرراتي را وضع نمايد، قرآن نيز فلسفه حجاب را جلوگيري از هرزهگي و فساد ميداند.اينگونه نيست كه همه احكام جزايي به تنصيص قرآن رسيده باشد. آري مجازات برخي از ترك واجبات يا اتيان محرمات ذكر شده است اما لزوماً چنين نيست كه متكفل بيان همه احكام جزايي باشد. برخي از احكام جزايي توسط روايات و برخي ديگر توسط حكم حكومتي ولي فقيه در زمان غيبت قابل تبيين است. ديگر آنكه اينگونه هم نيست كه قرآن ناظر به مجازات دنيوي تاركين حجاب شرعي و اوامر الهي نباشد، به عنوان نمونه به آيه اي اشاره مي شود. آنجا كه مي فرمايد: «إِنَّ الَّذِينَ يُحِبُّونَ أَنْ تَشِيعَ الْفاحِشَةُ فِي الَّذِينَ آمَنُوا لَهُمْ عَذابٌ أَلِيمٌ فِي الدُّنْيا وَ الآخِرَةِ وَ اللَّهُ يَعْلَمُ وَ أَنْتُمْ لا تَعْلَمُونَ» «كساني كه دوست دارند زشتيها در ميان مردم با ايمان شيوع يابد عذاب دردناكي براي آنان در دنيا و آخرت است و خداوند مي داند و شما نمي دانيد» ( نور / 19 )
چنانكه با اندك تأمل روشن است، صريح آيه دلالت دارد بر اينكه فواحش مطلقاً مبغوض خداوند است و مرتكب آن مستحق عذاب دردناك دنيوي و اخروي است. آيا كسي مي تواند ادعا كند كه بي حجابي و اشاعه آن در بين جامعه مسلمين از مصاديق زشتي و فحشا نيست . 1
1- حسن رضاييان ، مقاله حجاب و ديانت