eitaa logo
حجاب زیبا
128 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
975 ویدیو
55 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 چه شد که چادر کشیدند... 👤 🔹 گفتند حجاب اختیاری و چادر از سر ناموس مردم کشیدند. 🔸 گفتند حجاب کجای قرآن است و وقتی خبردار شدند، آیات زن و حجاب را ورق ورق کرده و به آتش کشیدند. ✅ شعار آزادی و زندگی دادند و جوان غریب بسیجی را در خیابان زیر مشت و لگد گرفتند. 🔹 از حقوق بشر گفتند و مسلم ترین حق گروه های امدادی را در همه جنگ ها با به آتش کشیدن 18 آمبولانس به نمایش گذاشتند. 🔸 از احترام و مدارای پلیس گفتند و دهها ماشین و موتور ناجا را آتش زدند و سرباز بی نوا را زیر ضرب وحشیانه مصدوم و به آتش کشیدند. ✅ از حقوق مردم گفتند و اموال عمومی و خودروهای شخصی را تخریب کردند. 🔹 اینها مردم نیستند؛ اینها اراذل و اوباشند و تکلیف شان روشن؛ اما سخن جای دیگر است. 🔸 توصیف امیرالمومنین از اوباش در جملات قصار 199 نهج البلاغه چنین است: اینان پراکنده اند و شناخته نمی شوند تا وقتی مجتمع شوند و غلبه کنند. ✅ سوال اینجاست؛ چه زمان اراذل و اوباش از پراکندگی درآمده و جمع می شوند؟ 🔹 فیلم چادر کشیدن از سر ناموس مردم، بچه شیعه را به دردی عمیق در کوچه های بنی هاشم می برد. چند روزی از رحلت پیامبر نگذشته بود که اراذل و اوباش پراکنده آنروز، گرد هم جمع شدند و شد آنچه نباید می شد. چرا؟ چه چیز آنها را جمع کرد؟ 🔸 اراذل و اوباش حزب نیستند، سر ندارند، رهبر ندارند، شناسنامه ندارند. اینها در شرایطی مجتمع می شوند که حق پوشانده شود و حق پوشانده نمی شود مگر به سکوت خواص. ✅ حضرت زهرا در خطبه معروف فدکیه از سکوت انصار گلایه می کند و می فرماید: "آیا ارث من باید پایمال گردد و اخبارش به خوبى به شما مى رسد و باز هم خاموش نشسته اید؟" 🔹 کربلا نیز با سکوت خواص کوفه چنان مصیبت بار شد. در تاریخ معاصر نیز کودتای 28 مرداد با غیبت روحانیون منجر به میدان داری اوباش و حذف مصدق شد. اگر سکوت خواص نبود شیخ فضل الله بر دار نمی رفت و مشروطه شکست نمی خورد. 🔸 سال 88 نیز سکوت خواص منجر به ندای این عمار شد. با این تفاوت که آنروز سکوت خواص مربوط به ژنرال های سیاسی بود و امروز خواص تکثیر شده در فضای مجازی. هرکس هرجا موثر بر ممبرها و فالورها و جماعتی است و خواص آن جمع. ✅ لب کلام؛ هرجا ظلم به حق را ببینیم و سکوت کنیم فرصت را برای اجتماع اراذل و اوباش فراهم کرده ایم. 🔹 چه سکوت کنیم و چه به تعبیر رهبری انقلاب حرف حق را زمانی بزنیم که پازل و نقشه دشمن تکمیل شود؛ در هر دو صورت موجب کتمان حق شدیم و اینجاست که نشستن غبار بر حق موجب اجتماع اوباش می شود. 💢 اسم رمز گشت ارشاد و حجاب اجباری و حادثه مهسا و غیره امتحانی بزرگ در میان خواص جبهه حق بود که درس ها داشت؛ باقی بماند بعد... زیبا https://eitaa.com/hejabzeba
📝🍃 🍃 •[ 🎤 ]• ┓ 🖌┏ ┛┗موضوع: گونه‌شناسی مردم کوفه در زمان امام حسن(علیه السلام) و تطبیق آنها بر جامعه ما ✍ ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄ 🔻 مردم کوفه عبارت بودند از: 1⃣ : که به‌عنوان ستون پنجم و نفوذی دستگاه معاویه در کوفه عمل می‌کردند و از سران اینها می‌توان عمربن‌سعد و عَمروبن‌حُریث را نام برد. 2⃣ : کسانی که فقط به درگیری با سپاه شام می‌اندیشیدند؛ البته نه از نگاه و رویکرد امام حسن(علیه السلام)؛ بلکه براساس مبانی خود در تکفیر اهل شام. اینها خود را از امام حسن(علیه السلام) هم اتقلابی‌تر می‌دانستند و شمربن‌ذی‌الجوشن و شَبَث‌بن‌رِبعی از سران این گروه بودند. اینها برای حضرت هزینه درست می‌کردند و شاید بتوان گفت که نقش این گروه در تحمیل صلح بر امام حسن (علیه السلام) زیاد بود. عجب اینکه آنها در ادامه کار به‌سمت معاویه چرخیدند! 3⃣ : کسانی که فریب خوارج را خورده بودند؛ اما هنوز در سلک آنها درنیامده بودند. اگرچه که مخالفتی از اینها سرنمی‌زد، اما قابل اعتماد نیز نبودند. 4⃣ : که حدود بیست‌هزار جنگجوی تازه‌مسلمان و غیرعرب بودند و به‌دلیل ناآشنایی با معارف حقیقی اسلام، به‌راحتی در اختیار مجموعه‌ها و افراد قرار می‌گرفتند. مثلا در ماجرای مربوط به امام حسن (علیه السلام) و قضیه عاشورا به‌نفع امویان حرکت کردند. 5⃣ : مردمانی بابصیرت که پابه‌رکاب حضرت، آماده جنگ و مبارزه بودند. 🔻 حال نوبت آن است که از تاریخ درس بگیریم: 🔹اگر معاویه را نماد «دشمن خارجی» بگیریم، شاید بتوان راهبردها و راهکارهای او را بر حرکات دشمنان مختلف نظام اسلامی تطبیق کرد. برخی را از عاقبت تقابل با خود می‌ترساند و برخی دیگر را با تطمیع و تهدید از میدان به‌در می‌کند. 🔻نیروهای داخل جامعه هم شامل همان تقسیم‌بندی بالا هستند: ✔️«نفوذی‌ها» که دل در گرو دشمن دارند و پازل دشمن در داخل کشور را تکمیل می‌کنند. ✔️ خوارج که همان انقلابی‌نماها هستند و با عمال غلط خود هزینه‌سازی برای انقلاب می‌کنند. ✔️ شکاک‌ها که در فضای اجتماعیِ غبارآلود و کم‌کاری نیروهای انقلاب، ممکن است تحت‌تأثیر حرکات انقلابی‌نماها یا نفوذی‌ها قرار بگیرند. ✔️ الحمراء را شاید بتوان بر افرادی تطبیق کرد که هم شور و هیجان و قدرت‌عمل دارند و هم فهمشان از مبانی انقلاب و اسلام، به‌اندازه کافی نیست و به همین دلیل باید به آنان آگاهی و بصیرت لازم را داد؛ وگرنه خدای‌ناکرده ممکن است فریب بخورند. ✔️ و نهایتا انقلابیون مؤمن، که به آرمان انقلاب وفادارند و با فهم درست از تحولات داخلی و بین‌المللی، همواره پای کار انقلاب مانده و با همه سختی‌ها و مشقت‌ها، کار انقلاب را پیش برده‌اند. ✅ تاریخ نیز چیزی جز برآیند این نیروها بر هم نیست. پس هرگاه مؤمنان انقلابی که متناظر بر شیعیان مخلص دوران امام مجتبی(ع) هستند، به وظایف خود عمل کنند و با شکست توطئه نفوذی‌های دشمن و انقلابی‌نماها، سایر طیف‌های جامعه را هدایت درست کنند، قاعدتا می‌توان آینده جامعه را آینده‌ای مطلوب و تضمین‌شده دانست؛ آنچنان‌که در دوران انقلاب اسلامی، این اتفاق رخ داده است. ♻️ (شبکه هادیان سیاسی) 🔖 🇮🇷 🖇 🖇 زیبا https://eitaa.com/hejabzeba
◾️🍃 🍃 [• •] ▪️در سوگ نبی جهان سیه می پوشد ▪️در سینه، دل از داغ حسن می جوشد ▪️از ماتم هشتمین امام معصوم ▪️هر شیعه ز درد، جام غم می نوشد ▫️فرارسیدن ایام سالگرد وفات نبی مکرم اسلام، حضرت محمد مصطفی(صلی الله علیه وآله) و شهادت مظلومانه سبط اکبر ایشان، امام حسن مجتبی(علیه السلام) و شهادت غریبانه هشتمین پیشوای معصوم، امام علی بن موسی الرضا(علیه السلام)، بر امام زمان(عج ) و تمامی شیعیان و مسلمین جهان تسلیت باد.🏴 🇮🇷 🖇 🖇 (۲۵) # حجاب زیبا @hejabzeba
حجاب زیبا
در مورد حجاب بسیار عالی زیبا https://eitaa.com/hejabzeba 🍀🌷🍀🌷🍀🌷🍀
7.71M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ابتکار جالب دکتر پیروز برای افشای منطق غلط "حجاب اختیاری" حتی اگر حداقل حجاب برای ستر عورت را به این برگ انجیر بزرگ تقلیل دهیم، عده ای مقابل آن از برگ انجیر کوچکتر استفاده میکنند!
14.15M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📍دو کلام حرف حساب با مردم آمریکا و انگلیس و.... 👌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️چگونه اگر حجاب را ظلم به زنان بدانیم، در حقیقت زنان را تحقیر کرده ایم و به آنها اهانت کرده ایم! ☀️حجاب باعث می شود آنچه معیار قدرت زنان در جامعه شمرده می شود خِرَد، اندیشه و هنر آنها باشد و نه جاذبه جنسی آنها
🔹آیت الله حائری شیرازی🔹 🔸اکراه به بی‌عفتی🔸 سؤال: چرا حجاب در ایران اجباری است؟ اگر واقعاً کسی اعتقاد نداشته باشد به احکام اسلامی و حجاب، چرا مجبور به اجرای آن باشد؟ مگر اسلام نمی گوید «لا اکراه فی الدین»؟ آیت الله حائری: در اسلام اکراه نیست؛ اما آیا اکراه به بی‌عفتی خوب است یا بد است؟ مثلاً زنی، زیبایی هایی دارد. وقتی آرایش‌کرده بیرون می آید و مرد او را می‌بیند، این مرد وقتی که به این زن دل بست، آیا به خانمش که در خانه هست صدمه وارد نمی‌شود؟ آن زن آدم نیست؟! آن زن، امنیت نمی خواهد؟! این زن بی‌حجاب، با این کارش، امنیت خانۀ او را تهدید نمی کند؟! بله، قرآن گفته «لا اکراه فی الدین» و تا آخر هم پایش ایستاده. اما این مواردی که ذکر کردید، اِکراه به بی‌عفتی است. بنیان خانواده‌ها را به هم می ریزد. چقدر پیش آمده که زندگی یک زن در خانه آشفته شده به خاطر رویِ بازِ یک زن دیگر، یک لبخند از یک زن دیگر، آرایش یک زن! همین خانمی که آرایش می‌کند و بیرون می‌آید، اگر یک کسی از او زیباتر باشد و شوهرش را جذب خودش کند، او دو دستی به سر خودش نمی زند؟! آن چیزی که برای خودت نمی‌پسندی برای دیگران هم نپسند. @haerishirazi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حکم خدا را قبول ندارید، عقل هم ندارید!؟ 🎥 قدیری ابیانه: در صورت اجباری نبودن حجاب، حد پوشش و حجاب چیه و چه کسی باید تعیین کند؟ اگر مراعات نشد چه باید کرد؟ اگر کسی خواست برهنه بیاید خیابان باید خواهش کنیم تورو خدا لخت نیا خیابان؟