eitaa logo
🔴بسیج دبیرستان علّامه حلّی متوسطه اول ناحیه دو اراک🔴
115 دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
4.1هزار ویدیو
4 فایل
سفارتخانهٔ امام زمان(عج)؛ موقعیت شهید احسان قدبیگی 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از بیداری ملت
🔴 فارن پالیسی: ▪️ایران در حال آماده سازی یک حمله وحشتناک است. ایران حمله مجدد اسراییل را پیش‌بینی می‌کند و می‌خواهد در آغاز جنگ ضربه قاطعی به اسرائیل وارد کند تا کمپین نظامی تل‌آویو را شکست دهد و از دستیابی به هدف خود جلوگیری کند. ایرانی‌ها می‌گویند اسرائیل باید هزینه بسیار سنگینی بپردازد 🔴 👇 @bidariymelat
هدایت شده از بیداری ملت
🔴ترامپ: روسیه و چین اساساً دشمنان طبیعی هستند روسیه مقدار زیادی زمین دارد ، چین جمعیت زیادی دارد 🔴 👇 @bidariymelat
هدایت شده از بیداری ملت
سهم دولت‌ها در اقتصاد؛ ایران در قعر جدول 👤 دکتر حسین زمانی میقان | اقتصاددان در ادبیات سیاسی ایران، بارها شنیده‌ایم که «دولت ما بزرگ است» آنقدر این قضیه تکرار شده که چپ و راست سیاسی بر سر کوچک‌سازی‌اش رقابت می‌کنند. اما در آمار رسمی، واقعیت کاملاً متفاوت است. یکی از شاخص‌های کلیدی برای اندازه‌گیری نقش و توان دولت در اقتصاد کشور، نسبت مخارج دولت به تولید ناخالص داخلی (GDP) است. این عدد نشان می‌دهد دولت چه سهمی از منابع اقتصادی کشور را برای انجام وظایفش به‌کار می‌گیرد؛ از آموزش و بهداشت تا زیرساخت، رفاه، امنیت و عدالت اجتماعی 🔍 مقایسه‌ای ساده: 🔹 فنلاند: ۵۷.۷٪ 🔹 فرانسه: ۵۷.۱٪ 🔹 ایتالیا: ۵۰.۶٪ 🔹 اتحادیه اروپا: ۴۹.۲٪ 🔹 آمریکا: ۳۹.۷٪ 🔹 ژاپن: ۳۹.۴٪ 🔹 کره جنوبی: ۳۷٪ 🔻 و ایران؟ فقط ۱۲.۹٪ ⚠️ در واقع، دولت ایران یکی از کوچک‌ترین دولت‌های جهان است؛ دولتی که نه قادر است خدمات عمومی باکیفیت ارائه دهد، نه زیرساخت بسازد، نه عدالت توزیعی برقرار کند و نه حتی معیشت حداقلی کارمندان خود را تضمین کند. حقیقت این است که دولت ایران با توجیهات و تحریفات غلط اقتصادی و نسخه‌های تحمیلی نهادهای غربی به طرز عجیبی در طی سالیان اخیر کوچک شده و توانایی‌های خودش برای مدیریت و کنترل بر اقتصاد کشور را از دست داده است و ابزارهای اعمال اقتدار و حاکمیت خود در اقتصاد را به سرمایه‌داران واگذار کرده. با باید تلاش کنیم تا گفتمان غلطِ "دولت بد است باید کوچک شود، بازار خوب است همه چیز رها شود" کنار برود. تجربه‌های جهانی هم نشان می‌دهد که دولت قدرتمند، زمینه‌ساز پیشرفت است، نه مزاحم.
هدایت شده از بیداری ملت
🔴امروز آلوده‌ترین شهر جهان کجا بود؟ هیچ شهری از ایران در بین ۱۵ شهر نخست آلوده دنیا نبود اما آمریکا و دوستانش نمایندگان متعددی در این فهرست داشتند. 🔴 👇 @bidariymelat
هدایت شده از بیداری ملت
🔴اردوغان: غزه در آستانه فروپاشی کامل است 🔹رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه، در یادداشتی برای الجزیره هشدار داد که نوار غزه به دلیل حملات رژیم اسرائیل در آستانه فروپاشی کامل قرار دارد و از جامعه جهانی خواست برای توقف جنگ اقدام فوری کند. 🔹اردوغان در این یادداشت تاکید کرده است: «گرسنگی، تشنگی و تهدید بیماری‌های واگیردار، غزه را به سوی فروپاشی کامل انسانی سوق می‌دهد. تاکنون بیش از ۶۱ هزار فلسطینی که بیشتر آنها زنان و کودکان بوده‌اند در حملات اسرائیل جان خود را از دست داده‌اند.» 🔴👇 @bidariymelat
هدایت شده از بیداری ملت
🔴چرا اربعین را تبلور شکوه همدلی می‌دانیم؟ فارسی بلد نیستند اما دوست دارند با زبانی که بلد هستید، شما را بدرقه کنند. 🔴 👇 @bidariymelat
هدایت شده از بیداری ملت
کاهش ۶۰ درصدی ترانزیت کالا در باب‌المندب! ▪️حوثی‌های یمن بعد از آغاز حملات اسرائیل به غزه بیش از ۱۹۰ حمله به کشتی‌هایی به مقصد اسرائیل انجام داده‌اند. ▪️تعداد ترانزیت کالا در باب‌المندب از زمان آغاز حملات حوثی‌ها در اکتبر ۲۰۲۳ به شدت کاهش یافته بود و حجم کل آن ۶۰ درصد کاهش یافت. ▪️حجم روزانه ترانزیت کالاها در باب‌المندب از حدود ۴ میلیون تن در اواخر ۲۰۲۳ به حدود ۱.۷ میلیون تن در اوایل ۲۰۲۴ کاهش یافته است. ▪️از اکتبر ۲۰۲۳ تا می ۲۰۲۴، حملات حوثی‌ها جریان تجارت دریای سرخ را به ارزش ۱ تریلیون دلار مختل کرد که ضربه‌ای مستقیم و موفق به اقتصاد اسرائیل و شرکایش بوده است. 🔴 👇 @bidariymelat
هدایت شده از بیداری ملت
26.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥برای اولین‌بار | مستندی از فرقه‌ای ببینید که در جنگ ۱۲ روزه میخواست تهران را تسخیر کند 🔴 👇 @bidariymelat
هدایت شده از بیداری ملت
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ترامپ در مصاحبه با فاکس نیوز ادعا کرد که: جنگ رژیم صهیونیستی علیه ایران را تمام شده نمی داند ترامپ می‌گوید که ۵ جنگ را پایان داده است. هنیتی مجری فاکس نیوز برای چاپلوسی می‌گوید: نه، تو ۷ جنگ را تمام کردی و شروع می‌کند به لیست کردن آنها. بعد ترامپ می‌گوید: نه، من موضوع ایران-اسرائیل را “لزوما نهایی‌شده” نمی‌ دانم.» 🔴 👇 @bidariymelat
هدایت شده از بیداری ملت
تغییر پارادایم نظام یعنی چه ؟ تغییر پارادایم نظام یعنی 1️⃣پذیرش سلطه و باج خواهی های آمریکا 2️⃣به رسمیت شناختن اسرائیل 3️⃣دست برداشتن از اجرای احکام اسلام 4️⃣کوتاه آمدن ازحقوق ملت و منافع کشور 📌 احتمالا بعد هم خواهند نوشت: اگر تغییر پارادایم ندهیم، آمریکا با یک بمب تمام تاسیسات نظامی ما را از کار می اندازد. 👤علیرضا تقوی نیا 🔴 👇 @bidariymelat
هدایت شده از بیداری ملت
🔴 | رئیس سابق بخش ایران در اطلاعات ارتش اسرائیل: ▪️جنگ جدید علیه ایران با شدت بالا آغاز خواهد شد. 🔴 👇 @bidariymelat
هدایت شده از بیداری ملت
🔴مهم/ناگفته های یک نماینده مجلس از شهید باقری در پاسخ به حسن روحانی! ✍مجتبی زارعی؛ عضو کمیسیون امنیت ملّی افشا کرد: می خواهم پاسخ جناب روحانی را را از بخشِ آشکارِ یک جلسه محرمانه ی کمیسیون امنیت ملی با شهید عالیقدر ؛ سپهبد باقری رئیس فکور و ملی _ انقلابیِ ستاد کل نیروهای مسلح بدهم: 🔻جناب حسن روحانی به تازگی در باره امور مختلف کشور اظهاراتی داشتند ؛ بخصوص اینکه گفت "ما از کجای دنیا تقلید کردیم که نظامی ها را به تجارت و اقتصاد راه داریم ؛ هرکسی باید به کار خودش بپردازد" 🔻این حرف البته حرف درستی است ؛ بنظرم حتی امام خامنه ای هم بر همین رآی باشد ؛ اما در آخرین دیدار کاری کمیسیون امنیت ملی با سرلشگر باقری عزیز نوّرالله مرقده که خدمت شان رسیدیم حرف های نگفته ی محرمانه و آشکاری داشت ؛ حرف های محرمانه ی او بماند که هروقت یادم می آید از آن چهره صبور و آینده نگر و ملّی خجالت می کشم و.... 🔸️من از بخش آشکار جلسه برای اولین بار گزارش می دهم ؛ دل سرلشگر از ساختار بودجه ریزی کشور در دولت های ادوار پُرخون بود ؛ سردار با تلخی گفت "مجلس و دولت، ما نظامی ها را نفت فروش و معدنکار و تاجر کردند ، این کارها به ما چه ؟! آیا دنیا با بخش دفاع و فرزندان نظامی و دفاعی و انتظامی اش مثل ما رفتار می کند ؟!" 🔸️سپس گفت "دنیا قبل از تقسیم بودجه ی سنواتی سهم امنیت و بهداشت را از تولید ناخالص ملی سوا می کند و سنگین و رنگین تحویل نظامی ها می دهد و به حوزه ی دفاع نمی گوید برو نفت بفروش برو معدن پیدا کن اما در اینجا ما را درگیر بروکراسی های سازمان برنامه و پیچ و خم بودجه های سنواتی می کنند و همان قول و قرارها را هم نقض می کنند " ؛ سردار می گفت" همه چیز را باید به مردم سپرد الا کارهای بنیادینی که باید در دست حکومت باشد " 🔸️ آقای روحانی ! شما نزدیک به ۲۰ سال عالی ترین مسئولیت امنیتی کشور را در دست داشتید ۸ سال هم رئیس جمهور بودید اگر برای تغییر این ساختار بروکراتیک نظامی کُش و رفع تحقیر بودجه دفاعی ایران نسبت به کشورهای درجه سوم قدمی بر نداشتید لااقل به بروبچه های ارتش و سپاه و فراجا زخم زبان نزنید! 🔸️اگر هم مقصود شما قرارگاه خاتم الانبیاست که هنوز بدهی های دولت های ادوار با وجود اتمام پروژه ها به قرارگاه پرداخت نشده است ! 🔻 اما جناب روحانی ! من گمان می کنم سخنان اخیر شما هیچ ربطی به ارزیابی حکمرانی در کشور نداشت ؛ چون شما خود بخشی از ناکارآمدی ها بودید و در بین نخبگان این تصور موجب تصدیق است ؛ پس چرا این سخنان را بر زبان آوردید ؟! اینک همه چیز بخصوص در جنگ اخیر و روزهای پسا جنگ معلوم شد ؛ سخنان شما یک نقشه ای برای گم کردن ردّ پاها و فرافکنی ای با هدف ماستمالیزاسیون خسارت های محض برجامی بود؛ که آخرینش تله اسنپ بک اروپای خبیث است ؛ آقای محترم ! من نمی گویم‌ مذاکره کنندگان اصلی برجام در دولت تان خائن یا جاسوس بودند برعکس افراد اصلی مذاکره وطن خواه هم بودند اما تا ابد ننگ ناشی گری و نابلدی در مذاکرات با آمریکا _ اروپا و نیز به گروگان کشانیدن منافع ملّی ایران در تاریخ به نام شان و بنام تان ثبت شده است ؛ 🔸️آقای روحانی من با چشم خود بتن ریزی در حفره های قلب نیروگاه اراک را در ازای هیچ دیدم ! آقای روحانی ! حافظه تاریخی ایرانیان کوتاه مدت نیست ؛ چرا برای ماستمالیزاسیون خسارت های برجامی به نظامیان عزیزمان که همه چیزمان را مدیون شان هستیم آنهم در وسط جنگِ با جنایتکاران لگد زدید ؟! 🔴 👇 @bidariymelat