هدایت شده از نقـطه؛ویـرگول
این درسته من هنوز منتظر گاندو سه ام؟!
بعد جواد افشار میگه مین نیمیخیم میردیم نیریحیت بیشین🦖(من نمیخوام مردم ناراحت بشن) گگگگگگ
بنده تازه فهمیدممم کانال کیهههه خیلی عذر میخوام اگه میدونستم دفعه قبل ترک نمیکردم دوست عزیزززز