هدایت شده از نقـطه؛ویـرگول
این درسته من هنوز منتظر گاندو سه ام؟!
بعد جواد افشار میگه مین نیمیخیم میردیم نیریحیت بیشین🦖(من نمیخوام مردم ناراحت بشن) گگگگگگ
بنده تازه فهمیدممم کانال کیهههه خیلی عذر میخوام اگه میدونستم دفعه قبل ترک نمیکردم دوست عزیزززز
هدایت شده از نقـطه؛ویـرگول
البته ناگفته نماند کههههه!
من از ی سری افردا خل هم خوشم میاد...