بنده تازه فهمیدممم کانال کیهههه خیلی عذر میخوام اگه میدونستم دفعه قبل ترک نمیکردم دوست عزیزززز
هدایت شده از نقـطه؛ویـرگول
البته ناگفته نماند کههههه!
من از ی سری افردا خل هم خوشم میاد...
الان اپلای رو از یکی از بچه ها یه ماه قبل عید امانت گرفتم هنوز نخوندم اما کتاب دخترها بابایی اند رو تازه خریدم و داره تموم میشه🤣
هدایت شده از نقـطه؛ویـرگول
فکر کنم شخصیت معلم زیستمون مثل اقا محمده یا حتی وحید رهبانیه
چون به قول خودشون بدون دلیل نمیخندن و جدی هستن همیشه وامروز که سوپراریزشون کردیم برای روز معلم، برای اولین بار لبخندشونو دیدیم😂🗿