هدایت شده از نقـطه؛ویـرگول
فکر کنم شخصیت معلم زیستمون مثل اقا محمده یا حتی وحید رهبانیه
چون به قول خودشون بدون دلیل نمیخندن و جدی هستن همیشه وامروز که سوپراریزشون کردیم برای روز معلم، برای اولین بار لبخندشونو دیدیم😂🗿
_هِنٰآس !
فکر کنم شخصیت معلم زیستمون مثل اقا محمده یا حتی وحید رهبانیه چون به قول خودشون بدون دلیل نمیخندن و
خیلی باحال نگاهمون میکردن 😂