ادامه اتاقمو جمع نکردم و تو این بَلبَشو نشستم سهههه سااعتههه دارم قرآن تمرین میکنم دهنم کف کردهههههههه خدااااا
انگار بزرگترا میگن وقت خوابه ولی خوب تنها کسایی که باید بخوابن خواهرامن و اگه من بخوابم فردا از چند جهت پاره میشم.
_هِنٰآس !
انگار بزرگترا میگن وقت خوابه ولی خوب تنها کسایی که باید بخوابن خواهرامن و اگه من بخوابم فردا از چند
من مثلا با خودم قرار گذاشته بودم باادب بشم:
کاش فردا اراده کنم بتونم با اتوبوس برم و خوب تو اون یه تیکه که باید پیاده برم یا موتور بزنه بهم ببرنم بیمارستان یا وقتی که دارم از خیابون رد میشم ماشین بهم بزنه یا تو همون قسمت که باید پیاده برم یکی یهو کلت در بیاره منو بزنهههههه .تخیلات بالاس داوشم
_هِنٰآس !
واقعا نیاز دارم چند روزی بیمارستان بستری بشم.
واقعا واقعا واقعا از ته دلم میخوام