اگر به اعتکاف نرسیدم حلال کنید دوستتون داشتم😔❤️✨(میدونم هیچی نمیشه فقط میخوام جو بدم)
امشب به این فکر کردم که حتی اگر به خاطر چادر و عقیده ای که دارم اتفاقی هم برام بیوفته کار تازه و بزرگی نکردیم
در هر صورت ما کجا و اون بانوی بزرگوار کجا که برای دفاع از حق، خودش به شهادت رسید و اولین شهید مدافع امامت شد؟
ما کجا و حسین بن علی علیهالسلام کجا؟
هر بلایی هم بیاد خیره و نعمت
و ایمان داریم که خدای جنگ احد و نهروان و صفین با خدای کربلا و حالای ما یکیه و وعده داده کسی رو رها نمیکنه
https://eitaa.com/green_yuu/3039
ما هنوز زنده ایم
نه ما کسی را گونی گونی کرده ایم نه کسی مارا گونی کرده است پدرصلواتی تو از کجا خبرها بهت خبر می رسد؟
https://eitaa.com/green_yuu/3046
دختر سایه چشم سومت ناقصه🗿چون اینی که میگی نیم ساعت یک ساعت اول بود سیسی
خب ظاهراً باید گفت خوبی بدی دیدید حلال کنید اگر بدی کردم بگید دلخوری دارید عنوان کنید اگر راه جبرانش هم هست بهمون بگید
پارسال این موقع به گریه گذشت، گریه دلتنگی
و امسال اشکی اگر بود از ذوق بود
از سازشی که کردم با غم درون قلبم و کنار اومدم با دلتنگی و حالا شادمان ادامه میدم
و من باز شرایط اردو صهیونیستی شناسی رو دارم تجربه میکنم
پای درازی که در کادر جا نمیشه✨✨✨و خیاری خوابیدن و کوله ای که سد معبر کرده
یکی از مشکلات عظیمی که این چند سال با عده ای پیدا کردم این موضوع بود که روز مولود کعبه که با نام مبارک روز پدر هم نامگذاری شده رو با کلیپ ها و استوری های غم انگیز و آه پدر و فلان می گذرانند غافل از اینکه امروز از نظر من یکی از مبارک ترین روزهایی هست که باید شیعه حداقل هرجور شده شادی کنه
عید غدیر به عنوان یکی از اعیاد مسلمین یکجور و امروز نیز به یک نوع دیگه
این حرفی که دارم میزنم به خانواده خودم هم برمی گرده به دوستانم و حتی برخی اساتید هم برمیگرده
واقعاً اینکه یکسری ها اصرار دارند روز ولادت و شادی رو حتمااااا گریه کنند و گریه دربیاورند رو نمیفهمم
خواهشاً حرف هام رو از این جانب بسنجید که من هم میتونستم بگم آه پدر نیستی و فلان و اینها
ولی جدی باور دارم چه روز عید غدیر چه امروز واقعاً جزو روزهایی هست که حتی اگر خود پدرم هم بود اینکار رو می کرد