eitaa logo
حرص بخوریم.
788 دنبال‌کننده
84 عکس
146 ویدیو
0 فایل
اینجا باهم راجب همچی حرص میخوریم https://abzarek.ir/service-p/msg/4685140 محتوا ضد سطللی/پانک/حجاب‌استایل/اسقاطیل/ترند‌ها/فن‌های‌افراطی/لگبت‌/کیپاپ/کیدراما/تبلیغات‌ایتا/زن‌ستیز‌/فمنیست/مردستیز/وطنفروش/بلاگر‌/قمه زنی (کلا ضد بشر)
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
یک ساعت رفتم تیک تاک بعد ده روز
اندازه یک سال مغزم پوسید
خدا لعنت کنه تیک تاک فارسی رو بگیرید آتیشش بزنید
حرص بخوریم.
خدا لعنت کنه تیک تاک فارسی رو بگیرید آتیشش بزنید
نظر شخصی خودم اینه که بیشتر این مسائل ضد اسلامی و انقلابی و کلا هر چیز مزخرفی رو اونجا وایرال میکنن چون نوجوون زودباور و از طرفی احساساتیه و وقتی براش یه مسئله گنگ باشه نمیره دنبال جواب بگرده یه چیزی ببینه فکر کنه درسته سریع می پذیرتش و به ابعاد دیگه اش فکر نمیکنه. از طرفی آینده سازا و زیر ساخت اصلی مملکت جوونا و نوجووناشن پس چه بهتر یه عده مغز پوسیده بسازیم که پس‌فردا بزنن زیر همه ی قوانین و اصول و قاعده ها. دشمن باهوشی داریم
هدایت شده از Why am I me?
اقا لطفا این کفرگویی هارو نزاررر - کفر که والا من دارم مزخرفاتی که جدیدا دارن میگن رو میزارم بعد کلیم راجب اینکه اصلا از پایه مزخرفاته حرف زدم
حرص بخوریم.
اقا لطفا این کفرگویی هارو نزاررر - کفر که والا من دارم مزخرفاتی که جدیدا دارن میگن رو میزارم بعد کلی
بچه ها اصلا درک نمیکنم میگید نزارین. نزاریم زیاد نشه؟ نزاریم عادی نشه؟ نزاریم چون یه عده کنجکاو میشن؟ نظرت چیه همین نزاشتنا و نگفتنا باعث شده فکر کنید خیلی چیزا درسته؟ نظرت چیه خیلی از هم سن و سالات داستان ها و فیلم هایی می بینن و میخونن که پر از خوراک جنسیه و ذهن تک تکشون داره به این تصاویر عادت میکنه و کم کم واسشون عادی میشه چون کسی نبود بگه عاقبتش چیه؟ نظرت چیه اگر مثلا این بچه ها نیان اینا رو به شما نشون بدن پس‌فردا یکی بره اینو ببینه (مثل اون پستی که تلخین گذاشت نوشته بود اگر دجال زندگی رو اداره میکرد الان همه جا بهشت بود) و راجب این شخصیت توضیح نمی‌داد دو نفر میرفتن تیک تاک اینا رو می دیدن چه بسا از روی ندونستن میرفتن پیش رو میگرفتن زندگیشون نابود میشد؟ بچه ها متوجه هستید همسنای ما واسه همدیگه آگاه سازی ندارن؟ هممون سرمون رو کردیم تو لاکمون برا خودمون یه فضای امن ساختیم می‌گیم کسی نیاد چیزی نبینیم که یه سری چیزا عادی نشه. چرا نمیخواید متوجه شید این چیزا عادی شده؟ حداقل یک سوم نوجوونای مملکت درگیر چیزایی مثل شیطان پرستی و ال جی بی تی و کوفت و زهرمار شدن، نمیدونین اینا همه به هم ارتباط داره و کار دشمنه؟ همین یک سومی که گفتم حداقل نصفشون دوستای شما ها و مذهبیان، پس‌فردا بیان به اسم دو تا داستان و دو تا کلیپ دیدن طرز فکر شما رو عوض کنن اون موقع بازم میخواین بگین عادی نکنید نزارین؟ بسه تو رو خدا چشماتون رو باز کنید دنیا خیلی با ۱۰ سال پیش فرق کرده. درسته میگن یه سری چیزا رو نبینید گناه نکنید ولی یه سری چیزا که تو فضای مجازی رندوم میاد براتون (خاصیت اکسپلور همینه) و شما راجبش اطلاعات نداشته باشید راحتتتتتتت میتونه مجذوبتون کنه
حرص بخوریم.
چی میگی پدر آمرزیده
خطاب به تو هم هست این حرفا
من قبول دارم نباید واضح بزاریم و باید بخشیش رو نشون بدیم چون با دیدن اون محتوای کامل ممکنه باز یه نفر از اونور بوم بی افته یا هدفش از دیدن این چیزا ارضای ذهنی باشه ولی خب بعضی وقتا نصفه دیدن حق مطلب رو ادا نمیکنه و آدم متوجه عمق فاجعه نمیشه و براش دغدغه نمیسازه
دقیقا همه این حرفا درسته من خودم پارسال یا پریسال تقریبا با یه کانالی آشنا شدم مثل کانال شما ولی اون راجب حجاب استایلا و بلاگرا میزاشت، بعضیا میگفتن نزار و اگه میزاری تار کن فلان کن اینجوری کن ولی الانو که نگا میکنم، اگه من اون موقع آگاهی نداشتم (هرچند اولش با هدف اینکه ببینم چیه این حجاب استایل که همه جا فقط میگن بده (یعنی من نمیدونستم حجاب استایل چیه هاا صرفا هر کانالی میرفتم که ببینم خب اینکه میگن بده چیههه چیش بده ولی همه جا نوشته بود که بده و اینا :/ ) ادامه رفت پیام بعدی ادامش و از بقیه عقب نمونم و صرفا کلیپاشو میدیدم و بعد چند وقت شروع کردم متنا و توضیحاتشو خوندن فک کنم) ولی من الانو که نگا میکنم اگه اون کانال نبود و اون علامت سوال مگه چیش بده تا حالا مونده بود، شاید بخاطر صرفا لجبازی با اون کانالا که فقط میگفتن بده میرفتم به سمت حجاب استایلا (چون الان که به خودم نگاه میکنم قشنگگگ قابلیت جذب شدن به سمتشونو دارم) خلاصه که تاثیرشو شاید الان نبینید یا شاید برا شما مهم نباشه ولی به اون نوجونی که نمیتونه برا اینستا، تیک‌تاک یا.. خیلی دونستنش مهمه / بخونید و بعد بگید نزارید
میزارم چون خیلیای دیگه هم ممکنه مثل تو چنین اتفاقی براشون افتاده بشه، اگر نوجوونی میتونم صد بهت بگم دوستت تحت تأثیر جو و سنش چنین انتخابی داشته و از اونجایی که گفتم تو مجازی خیلی چیزا رو می بینن که راحت می پذیرن مثل سخنرانی هااای شیما کاتوزیان که یک نمونه بارز مردستیزیه. خب مثلا این حرفا قشنگ و شیرینن و یه تیکه اش قشنگ و درست باشه باقی حرف فارغ از غلط بودنش به دل میشینه. میفهمی چی میگم؟ یه تیکه راست میگن توی مخاطب خوشت بیاد بقیه اش دروغه ولی چون تو اولی رو خوشت اومد و ملاک قرار دادی باقیشم میپذیری. (این دلیل اینکه چرا یه سری چیزا رو راحت می پذیریم که مردستیزی یه نمونه اش هست) و اینکه تو راجب ترک دوستی تصمیم درستی گرفتی چون کسی که اومده به جای منطقی صحبت کردن با تو از سلاح دفاعیش که توهینه استفاده کرده، این یعنی این اصلا بچه اس هنوز و نمیشه باهاش بحث کرد‌، تو هزاریم براش دلیل و مدرک بیار ولی متوجه نشه چه فایده؟ و احتمالا همین آدما دو روز دیگه بزرگ شن یا خیلی راحت دوباره استریت میشن یا به بدترین اتفاقات دچار میشن، مثلا خانوادشون طردشون میکنه، تو جامعه پذیرفته نمیشن، افسردگی میگیرن و هزار چیزه دیگه. پس تو اشتباهی نکردی
ما بی صبرانه منتظر حرص خوردن توسط پست‌های جدید هستیم / به خدا یه چیزایی می بینم خودم شرمم میاد بزارم براتون