732K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من فقط با کربلا رفتن حالم خوب میشه💔
#دلبرعراقی
استوریاروکهبازمیکنی:
یکیکربلاس . .
یکیمشهده . .
یکیتویراهه . .
یکینجفه . .
یکیدارهآمادهمیشهبره . .
اما ما اینجا با حسرت دیدن حرمت نشستیم 🫠💔
بقول مرحوم حسینبختیاری :
جیبِ ما خالیست و کرببلا خرجش زیاد ؛
ما بچه رعیتیم ، تو اما توانگری : ) .
حسینجان
اشک مرا هروقت میبینی ، تفضل کن . .
وقتی که گریه میکنم ، یعنی گرفتارم : )
هِوال ☫ ؛
-
اینڪهـدلتنگتوام ؛ . . .
اقـرارمیخـواهدمگر!؟💔
اینکهازمـندلخـوری . . .
انکـٰارمیخواھدمگر(: ؟!🕊