بقول مرحوم حسینبختیاری :
جیبِ ما خالیست و کرببلا خرجش زیاد ؛
ما بچه رعیتیم ، تو اما توانگری : ) .
حسینجان
اشک مرا هروقت میبینی ، تفضل کن . .
وقتی که گریه میکنم ، یعنی گرفتارم : )
هِوال ☫ ؛
-
اینڪهـدلتنگتوام ؛ . . .
اقـرارمیخـواهدمگر!؟💔
اینکهازمـندلخـوری . . .
انکـٰارمیخواھدمگر(: ؟!🕊
هِوال ☫ ؛
-
نامتآمدبهمیان،اشکهمهشدجاری
خودمانیمعجبنامقشنگـےدآرے..
آقایاباعبداللــه