هِوال ☫ ؛
-
دوستت داشتم ؛
ولی بیشتر از همه ،
دوست داشتم "خودم" رو توی دوست داشتن تو گم نکنم ..( :
هِوال ☫ ؛
یا امام رضا .. خودتون میدونین چقدر بریدم .. هیچی تو دلم نمونده جز یه گرهی سنگین ، که اسمش اربعینه
|¹⁴⁴⁷٫²٫¹|
محرم رفت ؛
مثل یه مهمون عزیزی که یه شب دیر رسید ، اما زود رفت ..
رفت ، ولی دلمون هنوز سر سفرهی غمش نشسته [💔]
رفت ، ولی اشکهامون هنوز نیفتادن ، صدامون هنوز خستهست از روضه ..
دل هنوز نمیتونه باور کنه که شبای محرم تموم شدن !
آخه هنوز پرچما بالا هستن ،
هنوز صدای نوحه تو کوچهها میپیچه ،
ولی محرم ، اون حال عجیب و قشنگش ، رفته .. ( :
و حالا ..
چشممون دوخته شده به راه ..
به راهی که میره سمت اربعین ..
سمت قافلهی دلتنگا ..
سمت کربلا [ : )💔 ]
یا امام حسین من ؛
اگه ما رو پای روضههاتون نشوندین ،
اگه لایق این اشکا دونستین ،
پس حالا ..
صدامون کنین ..
دعوتمون کنین ..
نذارین جا بمونیم ..
دلم طاقت جا موندن نداره به خدا آقا ( :💔
هِوال ☫ ؛
-
[ عمیقادلممیخوادبرگردمبهاولینباریکهنگاهمبهتافتاد،
عزیزقلبم :)🫀]
هِوال ☫ ؛
اصلامیشنویاینصدامو؟! اصلامیبینیگریههامو( :؟!
ینی میشه چند روز دیگه بیام و بگم :
[ شنیدی آخرش صدامو ،
دلت سوخت دیدی گریه هامو :) ] ؟!