eitaa logo
هیات مجازی خدام الحجه ارواحنا فداه ✅
1.1هزار دنبال‌کننده
24.2هزار عکس
23.2هزار ویدیو
531 فایل
『°•بِسمِ‌رَّبِ‌ الحجه. اینجا مهدیه مجازی دوستان و خادمین امام الحجه علیه السلام است. ألَـلّـھم‌ْ؏َـجِـٰل‌ّلِوَلِیٰــــك‌ألٰـفَـٖࢪجّ🌱. برای ارتباط با ما :👇👇👇👇👇 @Ahmadqasem
مشاهده در ایتا
دانلود
اين پست انقدر قشنگ بود منم گذاشتم نگاه همه به پرده سینما بود. (جشنواره فیلم های 10دقیقه ای ...) اکران فیلم شروع شد. شروع فیلم: تصویر سقف یک اتاق بود... دو دقیقه از فیلم گذشت چهار ديقه ديگر هم گذشت هشت دقیقه ی اول فیلم تنها تصویر سقف اتاق بود! صدای همه درآمد. اغلب حاضران سالن سینما را ترک کردند. ناگهان دوربین حرکت کرد و آمد پایین و به یک كودك معلول قطع نخاع خوابیده روی تخت رسید.. جمله زیرنویس فیلم: این تنها 8 دقیقه از زندگی این انسان بود و شما طاقتش را نداشتید. پس قدر زندگیتان را بدانید!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌺امام صادق (ع): خداى عزّوجلّ به موسى عليه‏السلام وحى كرد: اى موسى ! به زيادى ثروت شاد مشو و در هيچ حالى مرا فراموش مكن، زيرا با زيادى ثروت گناهان فراموش میشود و از ياد بردن من قساوت (بی رحمی) قلب می آورد. 📙(نهج الفصاحه، ح 2783) 🍃🍃┅🌺 🍃┅─╮ @masirrbehesht ╰─┅🍃🌺 🍃🍃
*⃣ امر به معروف واجب نیست 🔹آیت‌الله علیدوست: موضع حاکمیت درباره حجاب و بی‌حجابی گاهی یکدست نیست... باید با همه منکرات مبارزه شود [نه فقط بدحجابی]، در این صورت است که مردم احساس می‌کنند که مطالب دلسوزانه گفته می‌شود. 🔸اگر به هر دلیلی، نهی از منکر نه تنها پیشگیری نکند بلکه عوارض دیگری ایجاد کند؛ مثلا اینکه عده‌ای را روی دنده لج بیندازد و خود این حرکت باعث ترویج بی‌حجابی و برهنگی شود، اینجا جایی است که فقهای ما می‌فرمایند ما دیگر نهی از منکر نداریم. 🔹حجت‌الاسلام اکبرنژاد: حاکمیت تا وقتی مسائل مهمتر را حل نکرده بهتر است بی خیال بدحجاب و بی‌حجاب شود!
*⃣ امر به معروف واجب نیست 🔹️گاهی امر به معروف و نهی از منکر نتیجه‌ی عکس می‌دهد. مثلا فرد از اصل دین زده می‌شود و با اصل شریعت سر ستیز پیدا می‌کند. این نمونه را می‌توان در ادبیات فقهی، از مصادیق «وهن شریعت» شمرد. در این صورت است که نهی از منکر نه تنها واجب نیست بلکه حرام است. 🔸امام خمینی، پیرامون شرایط امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر نوشته است که: اگر امر و نهی موجب وهن مذهب شود (ولو نزد افرادی دیگری غیر از شخص نهی شونده)، جایز نیست. مگر اینکه مورد، از مهمات باشد. 🔹آیت الله فاضل لنکرانی (ره) در شرح‌ خود بر این کلام امام خمینی، بی‌حجابی را به ‌عنوان یکی از مصادیق امور یاد می‌کند. در نتیجه نهی از آن را در صورت وهن مذهب و ایجاد شبهه و تزلزل در دین‌داری، جایز نمی‌داند. حتی اگر این داده شود که شخص لجبازی کند، امر به معروف و نهی از منکر، واجب نیست. 📚تفصیل الشریعه، ص ۵۰ و ۶۳ ✍ طلبه نوشت: 🔸این فرض‌ها، در جامعه امروز ما به وفور یافت می‌شود. بسیاری از مردم، تحت فشارهای مالی و اجتماعی و رسانه‌ای و در یک کلام، کیفیت نامناسب حکمرانی هستند لذا تحمل و طاقت امر و نهی‌های حکومتی را ندارند. جامعه فعلی این پتانسیل را دارد تا به محض برخورد آمرانه و ناهیانه‌ی دین‌داران، از اصل دین رویگردان شوند. وجهه‌ی برون‌دینی و برون‌مرزی کنش‌هایی مانند گشت ارشاد نیز بر همگان روشن است؛ به ویژه پس از اعمال رفتارهای غیر شرعی و غیر انسانی در کنش یادشده.
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✨ ناله‌های جانسوز مرحوم آیت الله سید رسول موسوی تهرانی در مقابل ضریح منور حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها اللهم عجل لولیک الفرج... اللهم ارزقنا توفیق الطاعة... ✨برای شادی روح این استاد فرزانه، فاتحه‌ای قرائت فرمایید.
❥༻⃘⃕࿇﷽༻⃘⃕❀༅⊹━┅┄ ▪️ قسمت ششم ✔️ گام دوّم را 👈هارون الرّشید زنازاده برداشت، قبر شریف حضرت سیدالشهدا حسین بن علی علیه السلام را با خاک یکسان کرد و آن درخت سدر که نشان قبر شریف بود، قطع کرد و حدیث شریف حضرت پیامبر اکرم محمد مصطفی صلی الله علیه و آله که فرموده بود: خداوند لعنت کند قطع کنندهی آن درخت سدر را، در حق ایشان تحقق یافت. سومین گام را 👈متوکّل عباسی زنازاده برداشت که 17 بار قبر شریف حضرت سیدالشهدا حسین بن علی علیه السلام را با خاک یکسان کرد، دستور داد محل را شخم بزنند، گاوها پیش نرفتند، کشاورز بیچاره را گردن زد تا خبر منتشر نشود دستور داد که بر قبر شریف آب ببندند، آب در گرداگرد قبر شریف دور زد و به تعبیر صحیحتر قبر شریف را طواف نمود و آثار قبر از بین نرفت روز یازدهم محرّم حضرت عقیله بنی هاشم زینب کبری سلام الله علیها، حضرت سیدالساجدین علی بن الحسین سجاد علیه السلام فرمودند : 👇 پرچمی بر فراز قبر برادرم نصب میشود که تا روز قیامت در اهتزاز خواهد بود. و اینک صدق گفتار عقیله العرب علیها السلام را به چشم خود میبینیم. چهارمین گام را گروهی👈 از رجّاله ها به سال 443 در کاظمین برداشتند، حرم مطهر را تخریب کردند، ضریح امام موسی الکاظم و امام جوادالائمه علیهماالسلام را آتش زدند، جسد گروهی از دوستان اهل بیت علیهم السلام چون، ناشئ، حدوجی و عونی شاعر را از قبر بیرون کشیدند و آتش زدند. گام بلندتر را👈 ابن تیمیه حرامزاده برداشت، تخریب قبور را فرض دانست، زیارت قبور را شرک و بدعت معرفی کرد. گام بعدی را شاگردش ابن جوزیه زنازاده برداشت و سخنان ابن تیمیه حرامزاده را نشر داد.
❥༻⃘⃕࿇﷽༻⃘⃕❀༅⊹━┅┄ ▪️ قسمت هفتم پایانی✔️ منصور دوانقي زنازاده هادي عباسي حرامی و حكومت ال سعود ملعون هم همين افعال را تكرار كردند كينه در نسل اينها به حد اعلا منتقل گشته است ال سعود ملعون نخست در سال گنبد و بارگاه اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را در بقیع خراب کردند همه اشیاء قیمتی حرم حضرت پیامبر خدا محمد مصطفی صلی الله علیه واله را به غارت بردند، مرواریدی بر فراز قبر مطهر حضرت پیامبر اکرم صلی الله علیه واله نصب بود، که آن را شریف غالب به یکصد هزار دلار خرید، بخش دیگری از جواهرات حرم را کمپانیهای هندی به پنجاه هزار دلار خرید. فقط هم بقيع نيست ليست ال سعود ملعون مملو از اين جنايات هست مثلا👇 قتل عام اهالی کرب وبلا در روز عید غدیر حمله به شهر مقدس نجف اشرف، در روز نهم صفر حمله ی مجدّد به نجف اشرف محاصره ی کرب و بلا و حِلّه حمله به سوریه حمله به یمن در سال 1341. حمله به طائف حمله به اردن حمله به مدینه منوره. تهاجم به مکه ی معظمه و هدم قبر شریف حضرت ام المومنین خدیجه کبری علیها السلام ، حضرت ابوطالب علیه السلام و حضرت عبدالمطلب علیه السلام . خب اميدوارم ان شاءالله مفيد بوده باشه ما بر صفِ دشمن ولی میتازیم جان را به ره آلِ علی می دهیم
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
{اَللّٰهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج} وظیفهٔ ما نسبت به امام عصر علیه السّلام در زمان غیبت/ 🎤استاد معاونیان؛
*⃣مولا علی علیه‌السّلام: لَا قِحَةَ كَالْبُهْت‏ِ هیچ بی‌شرمی و وقاحتی، چون بهتان زدن نیست. 📚غررالحکم ح۴۴۳۸ «اَللّٰهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»
*⃣مولانا امیرالمؤمنین علیه‌السّلام: أَلاَ وَ إِنَّهُ لاَ يَضُرُّکُمْ تَضْيِيعُ شَیءٌ مِنْ دُنْيَاکُمْ بَعْدَ حِفْظِکُمْ قَائِمَةَ دِينِکُمْ أَلاَ وَ إِنَّهُ لاَ يَنْفَعُکُمْ بَعْدَ تَضْيِيعِ دِينِکُمْ شَیءٌ حَافَظْتُمْ عَلَيْهِ مِنْ أَمْرِ دُنْيَاکُمْ آگاه باشيد، اگر اساس دين و ايمان خود را حفظ کنيد، از بين رفتن چيزى از دنيايتان به شما زيان نمى‌رساند و بدانيد با تباه ساختن دين خود، آن چه را از دنيا براى خويش نگه داشته‌ايد، سودى به حالتان نخواهد داشت. 📚نهج‌البلاغه خطبهٔ ۱۷۳ «اَللّٰهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»