eitaa logo
مباحث مهدویت ونقد احمداسماعیل (دجال بصره)
4.6هزار دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
835 ویدیو
102 فایل
کانال مباحث مهدویت درروبیکا https://rubika.ir/joinc/IJAJBGE0TBFSYRHTOKXJVBUEPQBZOXHU کانال مباحث مهدویت در تلگرام https://t.me/+B5k0TWG6LR0yOGY0
مشاهده در ایتا
دانلود
پرسش۴۳۹: ازدواج با زنان مخالف سوال فقهی : ایامردی از انصار که به شما ایمان دارد ، می تواند بازنان مخالف یا زنان اهل کتاب ازدواج موقت کند وایا ازدواج دائم بازن اهل کتاب صحیح است یاخیر ، زیرامن از برخی فقهای برادران انصار شنیدم که ازدواج بازنی که به اعتقادات ما نسبت به ائمه و مهدیین معتقد نیست حلال نمیباشد ولی عکس این مطلب رادر پاسخ اخیر شمابه یکی از برادران خواندم که ازدواج بازن مسلمان جایز است ولی بهتر ان است وی یمانی یابه تعبیری مومن باشد . پاسخ : جایز است که مرد مومن بازن مسلمان مخالف وزن اهل الکتاب ازدواج کند ولی ازدواج با زن ناصبی جایز نیست. 📚منبع : پاسخ های روشنگر بر بستر امواج ، (جلد پنجم) ، ص ۶۷-۶۸
پرسش ۳۴۶👈🏻حکم مال ناصبی من دریک شرکت مسلمان که پیمانکار شرکت مسلمان دیگری که مالک ان یکی از معاندین امام علیه السلام وانصار میباشد ، کار میکنم واز انجا که صاحبش رئیس حزبی از احزاب حاکمه است ، دارای نفوذدرحاکمیت میباشد . این شرکت پیمانکاری به من اجرت حمل ونقل را می دهند چرا که حمل ونقل لازمه کار من است . ایا مجاز است که من مزدی غیر از مزد واقعی حمل ونقلم رادریافت کنم مثلا برای کاری که درواقع ۵۰۰درهم هزینه داشتم است بگویم ۱۰۰۰درهم هزینه کرده ام ؛ ازاین رو که من احتیاج دارم واین شرکت نیز بعدا این هزینه را از شرکتی که در بالاذکر کردم ورئیسش دشمن میباشد دریافت خواهم نمود ایا این عمل برای من جایز است ؟ 👈🏻بادشمنان ائمه ومهدیین دشمنی کن وهمچنین باپیروان انها مال انها محترم نیست وبرای شما جایز است که همه یا بخشی از ان را برای خودت برگیری ، اگر این کار برای شما امکان پذیر باشد وزیانی به شما وارد ننماید . 📚منبع : پاسخ های روشنگر بربستر امواج ، جلد چهارم ، ص ۱۱۵-۱۱۶
سرورم ایا وام گرفتن از بانک های بین المللی جایز است ؟ وایااموال انها باتوجه به این که بامال دولت ونواصب ودیگران مخلوط است ، برما حلال میباشد ؟ 👈🏻پاسخ : بین مومن وناصبی ربا وجود ندارد . شما باید بانک ومالک بانک را بشناسی که ایا وی ، ناصب ودشمن ائمه یا مهدیین یا شیعه ی انها است ویا کافر یا مسلمان یامومن است . براساس این تشخیص می توانی نسبت به دریافت یا عدم دریافت قرض ربوی از او اقدام نمایی . منبع : پاسخ های روشنگر بر بستر امواج ، جلد ششم ، ص ۹۶،۹۷
پرده برداری از این که غیر مومنین از ولایت علی بن ابی طالب علیه السلام خارجند ، به این معنی نیست که پیروان یمانی ، جان ومال وناموس کسانی که به دعوت ایمان ندارند را حلال میشمارند ان گونه که بعضی ها سعی کرده اند این گونه تصویر سازی کنند ماهیچ یک از این چیز ها را حلال نمیدانیم بلکه دلهایمان از شدت درد پاره پاره میشود وقتی میبینیم غیر مومنین به دعوت یمانی باگام هایی سریع به سوی عقاب اخروی درحرکتند به شدت حرص وجوش داریم 📚منبع : دعوت سیداحمدالحسن همان حق اشکار است ، ص ۱۲
*بسم الله الرحمن الرحیم* *۳۱۳*🏴🏴🤺🤺 *هوشیار باشید وفریب دجال بصره👹 واتباع دجال بصره نخورید* ✅خوش آمديد✅ https://t.me/TheVisualantshristclaimsYamani ❌اين خوش أمد،بدرقه رفت است.😔 و كوچ از تشيع به فرقه ايي گمراه براي كساني كه علي رغم هشدارهاي اهل بيت براي حفظ ايمان در زمان غيبت مولاي غريب بازهم رفتند. عنه صلى الله عليه و آله : سَتَكُونُ فِتَنٌ يُصبِحُ الرجُلُ فيها مؤمِنا و يُمسِي كافِرا ، إلاّ مَن أحياهُ اللّه ُ تعالى بالعِلمِ .حديث پيامبر خدا صلى الله عليه و آله : بزودى فتنه هايى پديد خواهد آمد كه بر اثر آنها انسان شب خود را با ايمان به صبح مى رساند و روزش را در حالى به شب مى رساند كه كافر است، مگر كسى كه خداوند متعال او را به دانش زنده كرده باشد. 📚نهج الفصاحة، ابوالقاسم پاینده، ج1، ص522، حدیث 1734. 📚کنزالعمال ، ج ۱۱ ،ص۱۲۵ ، ح ۳۰۸۸۳ 🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹 ✅وقتي يماني شدي: بايد 👈غسل توبه كني از اينكه شيعه بودي و دوازده امامي و اقا علي عليه السلام را امام اول وحضرت حجت بن الحسن ارواحنا فداه را امام اخر ميدانستي. اين غسل از اداب فرقه يماني هاست 👈غسل بيعت انجام دهي براي اينكه با امام سيزدهم(كتاب علاء سالم) 11. قائم احمد... آن سیزدهمین از بیست و چهار امام است: با نگاه به متن های گذشته و پیوندشان به یکدیگر می‌فهمیم که (احمد) همان شیخ و امام سیزدهم می باشد. احمد موعود، ص 49 بيعت كني و او را قائم ال محمد بداني.. 🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹 ✅حال كه يماني شدي: از اين ببعد بايد براي احمد اسماعيل بصري👹 تبليغ كني در گروههايي كه نامي از امام زمان عليه السلام نيست همه اش يماني (احمداسماعيل👹 ) همه روايات وايات نه درمعرفي امام عصر عليه السلام بلكه در استخدام مبلغين احمداسماعیل 👹 براي اثبات او. 🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹 ✅بعدِغسل بيعت: بايد وضو به سبك و روش سني ها !!نه به سبك و روش همبوشي هاي پيرو احمد اسماعيل 👹بگيري مسح سر تا ابرو مسح پا دوطرف قوزك پا 🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹 ✅پرهيز از علماء بايد هر طور هست از علماء دوري كني و اقاي سيستاني را دجال بنامي و تمامي اعمال او را ريا بداني(احمد اسماعيل👹 كتاب متشابهات) احمد بصری همه علماشیعه رو بدون عمل میداند برای اینکه شیعیان به سمت علما نروند چون اگر به سمت علماءبروند علماء دجال👹 بودن احمد اسماعیل رااثبات میکنند واین گفته احمداسماعیل👹 مخالف کلام امام معصوم میباشد چون امام مععصوم میفرماید 👇🏻👇🏻 👈🏻🌹ابليسيان وترس از فقها🌹 اميرالمؤمنين علي عليه السلام: براي ابليس تحمل يك فقيه از هزار عابدسخت تر است. 📕امالي شيخ طوسي ج١ص٨١٩ 🍀نكته همبوشي ها 👹به تبعيت از ابليس👹 همت خود را در حمله به فقها مخصوصا اقاي سيستاني قرار داده اند. (و در فيسبوك🖥️ يهوديان🇮🇱 با صوت قلابي وامام قلابي به فقها توهين ميكنند) زيرا كساني كه مرزدار حريم ولايت مهدوي بوده واز هجوم فرقه هاي انحرافي و ساخته يهود 🇮🇱وانگليس🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 در مرزهاي تشيع دفاع ميكنند فقها ميباشند. امام عسکری علیه السلام: و سرپرستی یتیمان شیعه❤️ عن ابی محمد العسکری علیه السلام قال حدثنی عن آبائه عن رسول الله صلى الله عليه و آله و سلم أنه قال : 🍀أشد من یتم الیتیم الذی انقطع عن ابیه یتم یتیم انقطع عن امامه و لا یقدر علی الوصول الیه و لا یدری کیف حکمه فیما یبتلی به من شرائع دینه ألا فمن کان من شیعتنا عالما بعلومنا و هذا الجاهل بشریعتنا المنقطع عن مشاهدتنا یتیم فی حجره ألا فمن هداهذو أرشده و علمه شریعتنا کان معنا فی الرفیق الأعلی. 🌴 امام حسن عسکری (علیه السلام ) از پدران خویش از رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم روایت فرمود: شدیدتر از حال یتیمی که پدر از دست داده٬ 👈 یتیمی است که از امام خود جدا گردیده و امکان دسترسی برای او نیست نمیداند در مشکلات دینی خود چگونه رفتار کند. ‌ 🌴آگاه باشید آنان که از دیدار ما محروم هستند٬ یتیمانی هستند در آغوش علمایی که آگاه به علوم ما هستند که اگر آنان یتیمان امت مرا با علم خویش سرپرستی کرده 🌴 و موجبات هدایت آنها را فراهم سازد در بهشت با ما خواهند بود. 📕 الاحتجاج٬ ج۱ ص۷. بحار٬ ج۲ ص۲. ____ 🌹اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ وَ اَهْلِکْ اَعْدائَهُم اجْمَعین 🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹 ✅بايد اقرار كني قائم ال محمد اول احمد اسماعيل بصري 👹ظهور كرده است. 🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹 ✅حكومت امام زمان بايد معتقد شوي امام زمان فقط هفت سال واحمد اسماعيل و بچه اش ٣٠٠ سال حكومت ميكنند. 🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹 ✅بيعت بين ركن و مقام با احمد اسماعيل بيعت ميكني نه با امام زمان ✳️ عنْ حُذَیْفَةَ قَالَ سَمِعْتُ رَسُولَ اللَّهِ (صَلَّی اللهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ) وَ ذَکَرَ الْمَهْدِیَّ فَقَالَ: إِنَّهُ یُبَایَعُ بَیْنَ الر
ُّکْنِ وَ الْمَقَامِ اسْمُهُ أَحْمَدُ وَ عَبْدُ اللَّهِ وَ الْمَهْدِیُّ فَهَذِهِ أَسْمَاؤُهُ ثَلَاثَتُهَا . از حُذَیفه نقل شده که گفته است: از وجود مبارک رسول خدا (صلی الله علیه وآله) شنیدم که این گونه از حضرت مهدی (علیه السلام) یاد کردند: با او بین رکن و مقام بیعت می شود، نام او احمد، عبدالله، و مهدی است، اینها هر سه نام های اوست. 📚کتاب غیبت طوسی (ترجمه مجتبی عزیزی)، ص 767، ح 463 📚بحار الأنوار (ط - بیروت)، ج‏52، ص: 291 احمد اسماعیل👹 با استدلال به این روایت میگوید که کسی که قرار است بین رورکن ومقام بیاید من هستم درروایات هر چه احمد است را به خود نسبت میدهد این صحیح نمیباشد چون که باکسی که قرار است دربین رکن ومقام قیام میکند وبیعت میشود امام زمان است نه احمد اسماعیل ونام احمد اسماعیل احمد میباشد ومحمد نمیباشد درصورتی که اسم امام زمان عج محمدنیز میباشد دربعضی روایت داریم که با کسی که دربین رکن ومقام بیعت میشود محمد است یعنی هم احمد وهم محمد که درروایات اماده است امام زمان عج میباشد و یکی از راه های شناخت دجال👹 مخالف کلام معصوم صحبت کردن است پس احمداسماعیل دجال👹 است که خلاف کلام معصوم صحبت کرده است که گفته با من احمداسماعیل 👹در بین رکن ومقام بیعت میشود نه امام زمان 👇🏻👇🏻 احمد و محمد هر دو از اسامی امام عصر حجه بن الحسن العسکری عج است : وَ قَالَ أَمِيرُ الْمُؤْمِنِينَ ع وَ هُوَ عَلَى الْمِنْبَرِ يَخْرُجُ رَجُلٌ مِنْ وُلْدِي فِي آخِرِ الزَّمَانِ‏ أَبْيَضُ مُشْرَبٌ حُمْرَةً مُنْدَحُ‏ الْبَطْنِ عَرِيضُ الْفَخِذَيْنِ عَظِيمٌ مُشَاشُ‏ الْمَنْكِبَيْنِ بِظَهْرِهِ شَامَتَانِ شَامَةٌ عَلَى لَوْنِ جِلْدِهِ وَ شَامَةٌ عَلَى شِبْهِ شَامَةِ النَّبِيِّ ص لَهُ اسْمَانِ اسْمٌ يَخْفَى وَ اسْمٌ يَعْلُنُ فَأَمَّا الَّذِي يَخْفَى فَأَحْمَدُ وَ أَمَّا الَّذِي يَعْلُنُ فَمُحَمَّدٌ … 📚كمال الدين و تمام النعمة، ج‏۲، ص: ۶۵۳ این روایت نیز نصی صریح در آن است که امام مهدی از اسامی‌شان محمد و احمد می‌باشد . فلذا روایات بیعت بین رکن و مقام اختصاص به امام مهدی عج دارد . و لا غیر . طبق نصوص روایات متواتر کسی که بین رکن و مقام بیعت میگیرد امام عصر حجه بن الحسن العسکری عج می‌باشد و لا غیر . قُلْتُ: يَا رَسُولَ اللَّهِ، سَمِّهِمْ لِي. قَالَ: أَنْتَ يَا عَلِيُّ، ثُمَّ ابْنِي هَذَا، وَ وَضَعَ يَدَهُ عَلَى رَأْسِ الْحَسَنِ، ثُمَّ ابْنِي هَذَا، وَ وَضَعَ يَدَهُ عَلَى رَأْسِ الْحُسَيْنِ، ثُمَّ ابْنُهُ سَمِيُّكَ يَا أَخِي سَيِّدُ الْعَابِدِينَ، ثُمَّ ابْنُهُ يُسَمَّى مُحَمَّداً، بَاقِرَ عِلْمِي وَ خَازِنَ وَحْيِ اللَّهِ، وَ سَيُولَدُ فِي زَمَانِكَ يَا أَخِي فَاقْرَأْهُ مِنِّي السَّلَامَ-، ثُمَ‏ تَكْمِلَةُ اثْنَيْ عَشَرَ إِمَاماً مِنْ وُلْدِكَ إِلَى مَهْدِيِّ أُمَّةِ مُحَمَّدٍ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ وَ سَلَّمَ، الَّذِي يَمْلَأُ الْأَرْضَ قِسْطاً وَ عَدْلًا كَمَا مُلِئَتْ قَبْلَهُ ظُلْماً وَ جَوْراً. وَ اللَّهِ إِنِّي لَأَعْرِفُهُ- يَا سُلَيْمُ- حَيْثُ يُبَايَعُ‏ بَيْنَ‏ الرُّكْنِ‏ وَ الْمَقَامِ‏، وَ أَعْرِفُ أَسْمَاءَ أَنْصَارِهِ وَ قَبَائِلَهُمْ. 📚كتاب سليم بن قيس الهلالي، ج‏۲، ص: ۶۲۸ ؛ إعتقادات الإمامية (للصدوق)، ص: ۱۲۲ نص در انکه امام دوازدهم است که بین رکن و مقام بیعت می‌گیرد . ثُمَّ قَالَ النَّزَّالُ بْنُ سَبْرَةَ فَقُلْتُ لِصَعْصَعَةَ بْنِ صُوحَانَ: يَا صَعْصَعَةُ مَا عَنَى أَمِيرُ الْمُؤْمِنِينَ ع بِهَذَا الْقَوْلِ؟ فَقَالَ صَعْصَعَةُ: يَا ابْنَ سَبْرَةَ إِنَّ الَّذِي يُصَلِّي خَلْفَهُ عِيسَى ابْنُ مَرْيَمَ هُوَ الثَّانِيَ عَشَرَ مِنَ الْعِتْرَةِ، التَّاسِعُ مِنْ وُلْدِ الْحُسَيْنِ بْنِ عَلِيٍّ صَلَوَاتُ اللَّهِ عَلَيْهِمَا، وَ هُوَ الشَّمْسُ الطَّالِعَةُ مِنْ مَغْرِبِهَا، يَظْهَرُ بَيْنَ‏ الرُّكْنِ‏ وَ الْمَقَامِ‏ فَيُطَهِّرُ الْأَرْضَ وَ يَضَعُ مِيزَانَ الْعَدْلِ، فَلَا يَظْلِمُ أَحَدٌ أَحَداً، فَأَخْبَرَ أَمِيرُ الْمُؤْمِنِينَ ص أَنَّ حَبِيبَهُ رَسُولَ اللَّهِ ص عَهِدَ إِلَيْهِ أَلَّا يُخْبِرَ بِمَا يَكُونُ بَعْدَ ذَلِكَ غَيْرَ عِتْرَتِهِ الْأَئِمَّةِ ع‏ 📚مختصر البصائر، ص: ۱۳۰ نص در انکه امام دوازدهم و نهمین فرزند از امام حسین علیه السلام، صاحب بیعت بین رکن و مقام می‌باشد . يَا مَعْشَرَ النَّاسِ هَذَا الْمَهْدِيُّ انْظُرُوا إِلَيْهِ فَيَأْخُذُونَ بِيَدِي وَ يَنْصِبُونِّي بَيْنَ‏ الرُّكْنِ‏ وَ الْمَقَامِ‏ فَيُبَايِعُ النَّاسُ عِنْدَ إِيَاسِهِمْ عَنِّي‏ 📚الغيبة (للطوسي)؛ كتاب الغيبة للحجة، النص، ص: ۳۰۲ نص و کلامی از خود امام عصر عج مبنی بر انکه من صاحب بیعت بین رکن و مقام هستم . حتى يقدم مكة و تقبل الجيش حتى إذا نزلوا البيداء و هو جيش الهملات‏ خسف بهم- فلا يفلت منهم إلا مخبر- فيقوم القائم بين‏ الركن‏ و ال
مقام‏ فيصلي و ينصرف و معه وزيره، فيقول: يا أيها الناس- إنا نستنصر الله على من ظلمنا و سلب حقنا- من يحاجنا في الله فأنا أولى بالله و من يحاجنا في آدم فأنا أولى الناس بآدم، و من حاجنا في نوح فأنا أولى الناس بنوح، و من حاجنا في إبراهيم فأنا أَوْلَى النَّاسِ بِإِبْراهِيمَ‏، و من حاجنا بمحمد فأنا أولى الناس بمحمد ص 📚تفسير العياشي، ج‏۱، ص: ۶۵ نص در انکه امام مهدی عج صاحب بیعت بین رکن و مقام میباشند . چرا که این بیعت بعد از خسف بیداء است و خسف بیداء بلا اختلاف از علائم ظهور امام مهدی عج است . الْفَضْلُ عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ عَلِيٍّ عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ سِنَانٍ عَنْ حَيِّ بْنِ مَرْوَانَ‏ عَنْ عَلِيِّ بْنِ مَهْزِيَارَ قَالَ قَالَ أَبُو جَعْفَرٍ ع‏ كَأَنِّي بِالْقَائِمِ يَوْمَ عَاشُورَاءَ يَوْمَ السَّبْتِ قَائِماً بَيْنَ‏ الرُّكْنِ‏ وَ الْمَقَامِ‏ بَيْنَ يَدَيْهِ جَبْرَئِيلُ ع‏ يُنَادِي الْبَيْعَةَ لِلَّهِ فَيَمْلَأُهَا عَدْلًا كَمَا مُلِئَتْ ظُلْماً وَ جَوْراً 📚الغيبة (للطوسي)؛ كتاب الغيبة للحجة، النص، ص: ۴۵۳ أَبَا جَعْفَرٍ مُحَمَّدَ بْنَ عَلِيٍّ الْبَاقِرَ ع يَقُولُ‏ الْقَائِمُ مِنَّا مَنْصُورٌ بِالرُّعْبِ مُؤَيَّدٌ بِالنَّصْرِ … وَ خُرُوجُ 🤺السُّفْيَانِيِّ 👹مِنَ الشَّامِ وَ الْيَمَانِيِّ مِنَ الْيَمَنِ🇾🇪 وَ خَسْفٌ بِالْبَيْدَاءِ وَ قَتْلُ‏ غُلَامٍ‏ مِنْ‏ آلِ مُحَمَّدٍ ص بَيْنَ الرُّكْنِ وَ الْمَقَامِ اسْمُهُ مُحَمَّدُ بْنُ الْحَسَنِ النَّفْسُ الزَّكِيَّةُ وَ جَاءَتْ صَيْحَةٌ مِنَ السَّمَاءِ بِأَنَّ الْحَقَّ فِيهِ وَ فِي شِيعَتِهِ فَعِنْدَ ذَلِكَ خُرُوجُ قَائِمِنَا فَإِذَا خَرَجَ🤺 أَسْنَدَ ظَهْرَهُ إِلَى الْكَعْبَةِ وَ اجْتَمَعَ إِلَيْهِ ثَلَاثُمِائَةٍ وَ ثَلَاثَةَ عَشَرَ رَجُلًا وَ أَوَّلُ مَا يَنْطِقُ بِهِ هَذِهِ الْآيَةُ بَقِيَّتُ اللَّهِ خَيْرٌ لَكُمْ إِنْ كُنْتُمْ مُؤْمِنِينَ‏ ثُمَّ يَقُولُ أَنَا بَقِيَّةُ اللَّهِ فِي أَرْضِهِ وَ خَلِيفَتُهُ وَ حُجَّتُهُ عَلَيْكُم‏ … 📚كمال الدين و تمام النعمة، ج‏۱، ص: ۳۳۱ نص در اینکه قائم ال محمد ع و صاحب بیعت بین رکن و مقام بعد از سفیانی 👹و یمانی من الیمن 🇾🇪و قتل نفس زکیه است . پس یمانی صاحب بیعت بین رکن و مقام نیست و قائم ال محمد ع هم نیست . و این مهملات درقوطی هیچ عطاری جز احمد الکذاب بصری گیر نمیاید . و قبلا عرض شد که این حدیث ایضا یکی از نصوص مهم در خروج 🤺یمانی از یمن🇾🇪 است و سوزاندن ریشه ی دجال بصره👹 . 🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹 ✅زندگي مخفي بعد از ايمان كامل به احمد كم كم بايد از جامعه كنار بكشي پروفايل مخفي داشته باشي وچند پروفايل فيك براي تبليغ اين مدعي 🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹 ✅اخذ دستورات تمامي اوامر صادر شده از احمد اسماعيل بصري👹 را از ❌فيسبوك🖥️ مارك زوكربرگ يهودي🇮🇱 بگيري زيرا به گفته احمد اسماعیل 👹صفحه او معصوم واز هك در امان است. 👈🏻واین که کسی نمیتواند صفحه اوراهک کنند از معجزه های خود میداند 😅😅واگر که واقعا معجزه های اوست و کسی توانایی هک کردن او را ندارد بیاید صفحه ای درایتا یا سروش یا گپ صفحه ای ایجاد کند تا هک میشود یا خیر😀 صددرصد هک میشود چرا صفحه ی او هک نمیشود چون مورد حمایت یهود 🇮🇱قرار دارد ویهود نمیگذارد اورا هک کنند 👈🏻یکی دیگر از اثبات یهودی 🇮🇱بودن این فرقه نیزهمین میباشد که مورد حمایت یهود 🇮🇱است درصورتی که قران می فرماید شدید ترین دشمنان شما یهود 🇮🇱میباشد👇🏻 المائده لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِّلَّذِينَ آمَنُوا الْيَهُودَ وَالَّذِينَ أَشْرَكُوا وَلَتَجِدَنَّ أَقْرَبَهُم مَّوَدَّةً لِّلَّذِينَ آمَنُوا الَّذِينَ قَالُوا إِنَّا نَصَارَىٰ ذَٰلِكَ بِأَنَّ مِنْهُمْ قِسِّيسِينَ وَرُهْبَانًا وَأَنَّهُمْ لَا يَسْتَكْبِرُونَ ﻳﻘﻴﻨﺎً ﺳﺮﺳﺨﺖ ﺗﺮﻳﻦ ﻣﺮﺩم ﺭﺍ ﺩﺭ ﻛﻴﻨﻪ ﻭ ﺩﺷﻤﻨﻲ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻣﺆﻣﻨﺎﻥ ، ﻳﻬﻮﺩﻳﺎﻥ🇮🇱 ﻭ ﻣﺸﺮﻛﺎﻥ ﺧﻮﺍﻫﻲ ﻳﺎﻓﺖ . ﻭ ﺍﻟﺒﺘﻪ ﻧﺰﺩﻳﻚ ﺗﺮﻳﻨﺸﺎﻥ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺩﻭﺳﺘﻲ ﺑﺎ ﻣﺆﻣﻨﺎﻥ ، ﻛﺴﺎﻧﻲ ﻣﻰ ﻳﺎﺑﻲ ﻛﻪ ﮔﻔﺘﻨﺪ : ﻣﺎ ﻧﺼﺮﺍﻧﻲ ﻫﺴﺘﻴﻢ . ﺍﻳﻦ ﻭﺍﻗﻌﻴﺖ ﺑﺮﺍﻱ ﺁﻥ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﮔﺮﻭﻫﻲ ﺍﺯ ﺁﻧﺎﻥ ﻛﺸﻴﺸﺎﻥ ﺩﺍﻧﺸﻤﻨﺪ ﻭ ﻋﺎﺑﺪﺍﻥ ﺧﺪﺍ ﺗﺮﺱ ﺍﻧﺪ ، ﻭ ﺁﻧﺎﻥ [ ﺩﺭ ﭘﻴﺮﻭﻱ ﺍﺯ ﺣﻖ ] ﺗﻜﺒّﺮ ﻧﻤﻰ ﻛﻨﻨﺪ .(٨٢) 👈🏻سرسخت ترین دشمنان برای مومنان یهود 🇮🇱میباشد ولی اگر که احمداسماعیل👹 مومن میباشد چرا بااودشمنی نمیکنند وبادراختیاردادن فیسبوک 🖥️بااودوستی میکنند 🤝🏻🤝🏻 👈🏻چون کار یهود 🇮🇱دوستی بادجال👹 و فرقه هایی است که ضد شیعه دوازده امامی میباشند 🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹 عن الربيع بن محمدالمسلمي قال : قال لي ابوعبداله والله لتکسرن کسر الزجاج وان الزجاج يعاد فيعود کماکان والله لتکسرن کسر الفخار و ان الفخار لا يعود کماکان والله لتمحصن والله لتغربلن کما يغربل الزء وان من القمح ترجمه👈🏻 امام صادق(ع) : به خدا قسم شما ( شيعيان ) چون شيشه شکسته مي شويد و شيشه را بعد از شکستن مي توان ذوب کرد و به ص