eitaa logo
حوزه علمیه آیت‌الله حق‌شناس(ره)
3.6هزار دنبال‌کننده
23.1هزار عکس
1.2هزار ویدیو
562 فایل
تنها کانال رسمی حوزه علمیه آیت‌الله حق‌شناس(ره)[فیلسوف‌الدوله-امین‌الدوله]
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔹 انجمن ادبی یاران امین 🔹 🌹🏴🌹🏴🌹🏴🌹 هرچه نظم است اگر در همه دنیا شِکنَد که تواند قُرُق عصمت شکند؟ از جفاکاری جمعی شَرَر افروز، مگوی شوکت عصمت منصوص «فداها» شکند! کفر بوجهل نه از رونق ایمان کاهد سنگ دیوانه نه آیینهٔ تقوا شکند 🔸🔸 تو مرو بر سر توصیف جمالش «عابد»! که در این مرحله بی شک قلم پا شکند عابد تبریزی 🌹🏴🌹🏴🌹🏴🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
تبیین امین52.pdf
8.54M
❁﷽❁ 💠 هفته نامه 🔰شماره پنجاه و دوم 📚 با موضوع: سیاست فاطمی 🔶کاری از هیئت نخبگان سیاسی🔶 طلاب سیکل و دیپلم سطح ۱ 🔰حوزه‌ علمیه آیت الله حق‌شناس«ره‌»‌ (امین‌الدوله_فیلسوف الدوله) 🔺یک انسان به تمام معنا انسان 🔹جهاد در راه دفاع از امامت و رهبری 🔸ان الله یغضب لمن غضب فاطمه 🔹خطبه احیا گر 🔸معجزه ایام فاطمیه 🔻پیوند دین و سیاست 🔸سمل جلباب الدین 🔹کلاس درس فاطمی 🔻دفاع از ولایت وظیفه مطلق است مطالعه نسخه pdf: https://eitaa.com/hhaghshenas/19624 📆 هفته چهارم ماه جمادی الاول سال ۱۳۴۵ 📆 هفته سوم آذر ماه سال ۱۴۰۲
❁﷽❁ 💠 هفته نامه 🔰شماره پنجاه و دوم 📚 با موضوع: سیاست فاطمی 🔶کاری از هیئت نخبگان سیاسی🔶 طلاب سیکل و دیپلم سطح ۱ 🔰حوزه‌ علمیه آیت الله حق‌شناس«ره‌»‌ (امین‌الدوله_فیلسوف الدوله) 🔺یک انسان به تمام معنا انسان 🔹جهاد در راه دفاع از امامت و رهبری 🔸ان الله یغضب لمن غضب فاطمه 🔹خطبه احیا گر 🔸معجزه ایام فاطمیه 🔻پیوند دین و سیاست 🔸سمل جلباب الدین 🔹کلاس درس فاطمی 🔻دفاع از ولایت وظیفه مطلق است مطالعه نسخه pdf: https://eitaa.com/hhaghshenas/19624 📆 هفته چهارم ماه جمادی الاول سال ۱۳۴۵ 📆 هفته سوم آذر ماه سال ۱۴۰۲
🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 دسترسی به مجموعه کامل شماره های منتشر شده از طریق لینک زیر: https://drive.google.com/drive/folders/1-14jpL0GJpomy84QCZC3zp37TNv54ThG 📒📕📗📘📙📕📗📘 🔰حوزه علمیه آیت‌الله حق‌شناس (ره) (امین الدوله_فیلسوف الدوله) 🔰@hhaghshena
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📌 وصیّت‌نامه‌ی شهدا 🌷شهید محمود اعتصامی 🔸شماره‌ی ۸۱ ♦️کاری از معاونت فرهنگی و پایگاه بسیج طلّاب حوزه علمیه آیت الله حق‌شناس ره(امین الدوله - فیلسوف الدوله) @hhaghshenas
هدایت شده از اطلاع رسانی طلاب حوزه آیت الله حق شناس ره
🔻بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ🔻 🔸فراخوان یادداشت نویسی نشریه لسان امین🔸 📗موضوعات پیشنهادی نحوی ۱. عامل اذا شرطیه، جمله شرط است یا جواب آن؟ ۲. آیا (ال) از نوع موصول، وجود دارد؟ اگر دارد آیا صله آن میتواند صفت مشبهه باشد؟ ۳. کدام الفاظ برای نداء بعید و کدام برای ندای قریب هستند. ۴. تفاوت معنایی حروف عرض و تحضیض با صورت مرکبه آنها چیست؟(مثلا تفاوت الا عرض و الا به صورت ترکیب همزه و لا) ۵. معنای غالبی و غیر غالبی اذن، چیست؟ ۶. بررسی وجود معنای وصفی در الا. ۷. نوع ان در آیه ۲۶ سوره احقاف(وَلَقَدْ مَكَّنَّاهُمْ فِيمَا إِنْ مَكَّنَّاكُمْ فِيهِ) ۸. نوع ان در عبارت هو بخیل و ان کان غنیا ۹. نوع باء در (بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ) ۱۰. چرا با اینکه الذین بدل منادا است خداوند متعال در ایات قرآن فرموده یا ایها الذین آمنوا به صورت غائب؟ ۱۱. ترکیب آیه‌ی ۶۳ سوره‌‌ی مبارکه طه (ان هذان لساحران) 📚مغنی اللبیب ۱۲. آیا موارد شاذ و نادر را میتوان بر تنزیل یا همان قرآن، حمل کرد؟ و یا اینکه شاذ و نادر همیشه ملازمت با عدم فصاحت دارند؟ 📚المقاصد الشافیة فی شرح خلاصة الالفیة(شاطبی) در ذیل قول ابن مالک: و سبق حال ما بحرف جر قد ... ۱۳. اجماع نحویون به چه معناست؟ 📚خصائص (ابن جنی) 📚اقتراح (سیوطی) ۱۴. «هذا ربّی» در آیه‌‌ی ۷۶ سوره‌ی مبارکه‌ی انعام، آیا استفهام در تقدیر دارد یا خیر؟ 📚مغنی اللبیب 📚نور الثقلین، ج۱، ص۷۳۵ (حدیث) 📚کشاف 📚المیزان در ذیل آیه ۱۵. آیا همزه‌ی استفهام، «تمام التصدیر» است؟ 📚الکتاب 📚مغنی اللبیب 📚الكشاف عن حقائق غوامض التنزيل ۱۶. استفهام موجود در آیه‌ی شریفه‌‌ی «قَالُوٓاْ ءَأَنتَ فَعَلتَ هَٰذَا بِـَٔالِهَتِنَا يَـٰٓإِبرَٰهِيمُ»، استفهام حقیقی است یا استفهام تقریری؟ 📚مغنی اللبیب 📚تفسیر المیزان 📕موضوعات پیشنهادی صرفی ۱. وزن انسان و اصل اشتقاقش چیست؟ ۲. مواضع استعمال نون تاکید (بر سر مضارع معمولی می آید یا مشروط؟) ۳. زمان فعل امر چیست؟ تفاوت معانی ثلاثی مجرد ۵. ماهیت اسم فعل چیست؟ ۶. چرا نون تاکید خفیفه در بعضی از صیغ استعمال ندارد؟(الانصاف مسئله ۹۴) ۷. فرق ابدال و قلب چیست؟ ۸. چرا در کلمه‌ی ماتَتا ادغام رخ نمیدهد؟ در تعارض دو تاء باب و مضارع در فعل مضارع کدام‌یک حذف میشود و علتش چیست؟ ۹.فرق تعدیه عام و خاص چیست؟ 📙 موضوعات پیشنهادی بلاغت ۱.چند تاکید لفظی و معنوی در آیه شریفه قَالُوا رَبُّنَا يَعْلَمُ إِنَّا إِلَيْكُمْ لَمُرْسَلُونَ وجود دارد و به چه علت در ذکر شده است؟ ۲.تفاوت حذف و عدم ذکر رکن کلام؟! ۳.بررسی معنایی هل در آیه شریفه فهل انتم شاکرون(الانبیاء/آیه۸۰). ۴. بررسی معنایی لعلّ در آیه شریفه وَقَالَ فِرْعَوْنُ يَا هَامَانُ ابْنِ لِي صَرْحًا لَعَلِّي أَبْلُغُ الْأَسْبَابَ.(غافر/۳۶). ۵.بیان دلایل وجوه عطف جلمه بر مفرد در آیه شریفه قُلْ أَمَرَ رَبِّي بِالْقِسْطِ ۖ وَأَقِيمُوا وُجُوهَكُمْ عِنْدَ كُلِّ مَسْجِدٍ وَادْعُوهُ مُخْلِصِينَ لَهُ الدِّينَ ۚ كَمَا بَدَأَكُمْ تَعُودُونَ. 📌پ.ن: موضوعات بالا صِرف پیشنهاد است و عزیزان می‌توانند هر موضوع ادبیاتی را که میخواهند انتخاب کنند. 📌عزیزان برای ثبت یادداشت‌ها در نشریه‌ی بعدی، تا ۱۴۰۲/۱۰/۲۹ فرصت دارند تا مکتوبات خود را ارسال کنند. 📌برای انتخاب موضوع و ارسال یادداشت به آیدی زیر پیام دهید. 🆔: @Lesan_amin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا