💢عابدان کهنز؛ نقد یک تفسیر غلط از جذب حداکثری
⭕️ گزیدهای از یادداشت دکتر "میثم ظهوریان"؛ دکترای مدیریت رفتاری و مدیر توسعه و تحول آستان قدس رضوی در شماره 64 نشریه "راه"
🔹 عابدان کهنز نقد یک تفسیر غلط از جذب حداکثری نیز هست. الگوی تربیتی عابدان کهنز خوانشی که جذب حداکثری را وادادگی و کنار گذاشتن ارزشها برای جلب طیف خاکستری میداند، نفی میکند. بستر تربیتی مسجد امیرالمؤمنین روایتگر شکوفایی و بالندگی نوجوانان و جوانانی عادی است که در یک فرآیند تربیتی تبدیل به جوانانی در طراز انقلاب میشوند. الگوی جذب این بستر تربیتی به دنبال رشد تدریجی متربی خود است و نه اینکه خود را برای جذب مخاطب تقلیل دهد و اصول را کنار بگذارد.
🔰 مطالعه کامل یادداشت در سایت "ایام"
🔹🔸"حسینیه هنر"
🌐 @Hhonar_com
⭕️ شهید روز عرفه را میشناسید؟
🔸 مرتضی عطایی از شهدای مدافع حرم مشهدی است که قصه جالبی دارد. برای اینکه بتواند به جمع مدافعان حرم اضافه شود، خود را افغانستانی جا میزند و در کنار دلاوران لشکر فاطمیون عازم نبرد با تروریستهای دستپرورده استکبار میشود. "ابوعلی کجاست" خاطرات خودگفته شهید عطایی از روزهای مبارزه و مقابله با تروریستهاست.
🔸 «ابوعلی» چند روز قبل از شهادت با انتشار متنی خطاب به شهید صدرزاده از او میخواهد که به وعدهاش عمل کند و او نیز به خیل شهیدان ملحق شود. استجابت خواستهاش، زیاد طول نمیکشد و در روز عرفه قسمت او نیز رقم میخورد. او با اصابت گلوله به گلویش به شهادت رسید و شعری که برای خودش سروده بود محقق شد:
کاش اسم تو آخرین کلامم باشد
پروانهشدن حُسنِختامم باشد
مانند کبوترانِ در خون خفته
عنوان شهید قبل نامم باشد
🔹 سفارش کتاب:
b2n.ir/aboa
✅ @Raheyarpub
🔹🔸"حسینیه هنر"
🌐 @Hhonar_com
13.93M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢 هواپیما سواری گوسفندان
▫️ متن طنز "شاهرخ بایرامی" در سیزدهمین شب طنز انقلاب
🔹🔸"حسینیه هنر"
🌐 @Hhonar_com
⭕️ عیدانه «راه یار»
🔹 از «عید قربان» تا «عید غدیر»؛ کتابهای #انتشارات_راه_بار را با #تخفیف 25درصدی سفارش دهید
🔸 سفارش:
Ammaryar.ir
Basalam.com/raheyar
instagram.com/raheyarpub (دایرکت)
✅ @Raheyarpub
🔹🔸"حسینیه هنر"
🌐 @Hhonar_com
⭕️ رونمایی همزمان کتاب * «به اضافه مردم» * از طریق 27 صفحه اینستاگرامی
🔷 یکشنبه 12 مرداد | ساعت 20
🔶 پخش زنده و همزمان از اینستاگرام:
* انتشارات «راه یار» *
instagram.com/raheyarpub
instagram.com/mananashr
instagram.com/hhonar_com
instagram.com/Khooshe_org
instagram.com/p_ketab
instagram.com/teribon_ir
instagram.com/ammaryar_ir
instagram.com/hvasl.ir
instagram.com/edalatkhahi.ir
instagram.com/ketab.yarr
🔻 * اطلاعات بیشتر در پوستر *
🔻درباره کتاب
✅ @Raheyarpub
🔹🔸"حسینیه هنر"
🌐 @Hhonar_com
💢 طرح عید تا عید
⭕️ از عید "قربان" تا عید "غدیر" ار تخفیفات ویژه سایت عماریار لذت ببرید.
🔸اشتراک یک ماهه با 30 درصد تخفیف + 3 روز اشتراک رایگان
🔹اشتراک سه ماهه با 40 درصد تخفیف + 7 روز اشتراک رایگان
🔸اشتراک شش ماهه با 50 درصد تخفیف + 10 روز اشتراک رایگان
🎁 کد تخفیف: dvelayat99
🌐 www.ammaryar.ir
✅ عماریار عرضهکننده آثار جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
🆔 @AmmarYar_IR
🔹🔸"حسینیه هنر"
🌐 @Hhonar_com
💢 حال نادر طالب زاده رو به بهبودی است
🔹 حمید جوادی، تهیه کننده برنامه عصر شبکه افق در گفتوگو با «عمار فیلم» گفت: طالب زاده چیزی در حدود یک هفته است که به کرونا مبتلا شدهاند. هم اکنون در حال پیگیری وضعیت سلامتی ایشان هستیم و با توجه به روند درمانی که طی میکنند رو به بهبودی هستند.
🔰 مشروح خبر در عمارفیلم
🔹🔸"حسینیه هنر"
🌐 @Hhonar_com
⭕️ گزیدهی از خاطرات دکتر "سیدمحمدعلیشاه موسوی گردیزی" از کتاب «از دشت لیلی تا جزیره مجنون» به مناسبت سالروز شهادتش
🔹فرهنگ جبهه و جنگ برای من که در دو جبهه ایران و افغانستان میجنگیدم، بسیار اهمیت داشت. تلاشم پیوند فرهنگی در جبهه بود، چون خود را سرباز روح الله و امام زمان میدانستم. از جبهه ایران، فرهنگ شعارنویسی و شعاردادن و سربند بستن را به جبهه افغانستان به ارمغان بردم، چون در افغانستان شعاردادن چندان مرسوم نبود. ما این روحیه هیجان آفرین را به آنجا بردیم تا برنامههای فرهنگی حماسیتر برگزار شود. این فرهنگ کم کم رایج شد و مردم در تجمعات با پرچم شرکت میکردند.
🔸 از افغانستان فرهنگ قناعت را برای جبهه ایران بردم؛ فرهنگ اسراف نکردن را. شکر خدا در ایران امکانات بسیار بود و رزمندهها از همه امکانات استفاده میکردند. گاهی برای رزمندهها از جبهههای افغانستان و نبود امکانات میگفتم که اگر مجاهدى نصف نان میداشت، با آن میتوانست در دورترین سنگر، یک روز مقاومت کند. کم کم این گفتارها اثر کرد. بعضی از دوستانم به شوخی میگفتند: «موسوی، تو داری ما را افغانستانی میسازی، به گرسنگی عادت داده و آموخته میکنی.»
🔰 تهیه کتاب در عماریار
🔹🔸"حسینیه هنر"
🌐 @Hhonar_com
⭕️ قوه قضائیه در گام دوم
💢 "محمد طاهرینژاد"؛ مدیر اندیشکده مطالعات حکمرانی نرم ایران:
🔹 مطالبات جریان حزباللهی و برخوردهایش با نظام قضایی بیشتر در حوزه مفاسد و عدالت است؛ اما به نظر من بلوغی در جریان حزبالله شکل گرفته است که بتوانند بخش زیادی از کنشگری قوه قضائیه را مطالبه کنند؛ بهعنوان مثال، نقش فعالانه قوه قضائیه در پیشرفت کشور و حل مسائل اقتصاد است. این قوه از جهت انتصابش و اینکه در رأسش یک فقیه قرار گرفته است و بخش زیادی از بدنهاش را جامعه روحانیت تشکیل میدهد، کارآمد بودنش، خیلی روی نگاه مردم به روحانیت و اصطلاحاً نقش دین در حکومت میتواند مؤثر باشد.
🔸 اگر مسئله مبارزه با فساد و کشف آن را یکی از مأموریتهای قوه بدانیم، موضوع نظارت مردمی یا بهاصطلاح «سوتزنی» یکی از راههای مهم رسیدن به آن است. در دنیا دوازده روش اصلی کشف فساد هست که یکی گزارش مردمی است. ۴۳درصد فسادها در سال ۲۰۱۲ با این روش کشف شد.
متن کامل این گفتار در سایت "ایام"
🔹🔸"حسینیه هنر"
🌐 @Hhonar_com
💢 کارگاههای آموزشی «از امروز» بهزودی از عماریار منتشر میشود.
🔹 به گزارش «عمار فیلم»، کارگاههای آموزشی نقل و انتقال تجربه با عنوان «از امروز» و با حضور اساتید مطرح کشوری بهزودی از عماریار منتشر میشود.
🔸 این کارگاههای نقل و انتقال تجربه، در حوزههای برنامهسازی تلویزیونی، سریالسازی، مستندسازی، استارتاپ و برندسازی، طراحی و گرافیک، گویندگی، نشر و توزیع، عکاسی و نویسندگی دایره خواهند شد.
🔰 بر اساس این گزارش، این کارگاههای آموزشی در ۲۰ جلسه تدارک دیده شده است و هر هفته یک جلسه آن از طریق سایت «عماریار» به نشانی Ammaryar.ir انتشار و در اختیار مخاطبان و علاقهمندان قرار میگیرد.
✅مجری طرح: راوی مدیا/ تهیهکننده: سازمان هنریرسانهای اوج
🔹🔸"حسینیه هنر"
🌐 @Hhonar_com
💢 «بومی بودن» جامعهشناسی یا «بومی سازی»؟!
⭕️ دکتر "علیرضا شجاعیزند"؛ جامعهشناس و استادیار دانشگاه تربیت مدرس:
🔹 رشد دانش جامعهشناسی امروزه بهجایی رسیده که از بلندپروازیهای امثال کنت و مارکس و دورکیم با اعتمادبهنفس بالایی که داشتند، دست برداشته و تمرکز خود را تغایرت و تمایزات موجود در جوامع گذارده است؛ زیرا از این طریق وفاداری بیشتری نسبت به واقعیت از خود نشان خواهد داد. جامعهشناسی از این حیث درجایی میان «فلسفه تاریخ» از یکسو و «تاریخنگاری» در سوی دیگر ایستاده است. یعنی باوجودی که یک علم تعمیمی است؛ به خاص بودگی واقعیت و موقعیتها نیز وفادار است.
🔸 در ایران آنقدر فضای جامعهشناسی ما دچار تصلب است که بعضاً بومیسازی جامعهشناسی را هم برخی از همکاران ما برنمیتابند و از آن نوعی تلقی ایدئولوژیک دارند و به مقاومت در برابر آن میپردازند. شاید هم علت آن، دفاع بدِ قائلینِ آن بوده است. توجه کنید بنده از «بومی بودنِ» جامعهشناسی دفاع کردم و نه از «بومیسازی» آنکه باوجود اولی اساساً بلا موضوع خواهد شد.
🔰 مطالعه کامل گفتگو در سایت "ایام "
🔹🔸"حسینیه هنر"
🌐 @Hhonar_com
💢 فاصلهگذاری اجتماعی با رحل قرآن
⭕️ گفتگوی عمار فیلم با "فهیمه گرایی"، از فعالان فرهنگی و اکران کنندگان شهرستان نهاوند:
عقل حکم میکرد در این وضعیت کرونایی به خاطر سلامت مخاطبان پروتکلهای بهداشتی را رعایت کنیم که یکی از آنها رعایت فاصله گذاری اجتماعی است. تنها وسیلهایی که در محل اکران فیلمها موجود بود، رحل قرآن بود و با کمک رحلها این حرکت انجام شد. به ازای تعداد مخاطبان احتمالی با فاصله حداقل یک و نیم تا ۲ متر رحلها را روی زمین قرار دادیم و در بدو ورود از مخاطبان خواستیم هر نفر پشت یک رحل بنشیند که فاصله اجتماعی رعایت شود.
🔰 مشروح گفتگو در "عمار فیلم"
🔹🔸"حسینیه هنر"
🌐 @Hhonar_com