eitaa logo
چرا حجاب؟!
1.2هزار دنبال‌کننده
4.4هزار عکس
3.4هزار ویدیو
159 فایل
..::بسم الله الرحمن الرحیم 👣قدمی در راستای جهاد تبیین با رنگ و بوی حجاب🧕 🌐ارتباط با ادمین: @MAHDAWi_110 تبادلات: 👨‍💻 @Allahisgreat18 @mobin_norozi914
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢واکنش کارشناس شبکه افق به ماجرای حمله با ماست به دو زن بی حجاب: 🔻چه کسی اجازه داده به نام امر به معروف و نهی از منکر کسی را مورد تحقیر و توهین قرار دهیم؟ 🔻 گناه اینگونه رفتارها از بی حجابی بیشتر است! 🎙استاد غلامی 🔹 @hijab213 🔹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💢 هشدار در خصوص امکان و احتمال بروز فتنه‌ای شوم... 🔸با توجه به وایرال شدن ویدیوی ریختن ماست بر سر دختر بی‌حجاب توسط یک فرد مجهول‌الحال... و مانور رسانه‌های ضد انقلاب روی این رخداد، احتمال اینکه دشمن در پی تشدید احساسات و ریختن بنزین بر روی آتش آرام شده‌ ۱۴۰۱ باشد بسیار بالاست‼️ 🔸ظاهراً جریان ضد انقلاب، در نظر دارد موضوع ماست مالی کردن دو زن بد‌حجاب را پیوند بزند به موضوعی نزدیک به محتوای فیلم عنکبوت مقدّس! ، فتنه‌ای شوم از جنس . 🔸لازم به ذکر است حکایت ریختن ماست‌ بر سر و صورت دو زن بی‌حجاب توسط شخصی با ظاهر مذهبی، دقیقاً زمانی اتفاق افتاد که وزارت کشور بیانیه‌ای در خصوص الزام حجاب و عفاف صادر کرده بود! 🔸در همین زمان نیز تداعی اسید‌پاشی و اتصال آن‌ با پاشیدن ماست توسط صفحات توئیتری جریان ضد انقلاب در اذهان عموم نقش بست! 🔸آن‌ها با هدف اینکه به دنیا اثبات بکنند که ماجرای فیلم به عنوان فرهنگ خطرناک متأثر از حاکم در ایران علیه حقوق بشر و حقوق زن همچنان فعال بوده و حکومت ایران باید با یک اقدام میلیتاریستی و هجمه‌های سنگین و گسترده بین‌المللی رو‌به‌رو شود، به دنبال انجام چنین توطئه‌ای خواهند بود. 🔸در این ایام چند اتفاق را باید لحاظ کرد؛ بیانیه الزام حجاب قانونی توسط وزارت کشور 🔸وایرال شدن ویدیوی روش غلط امر به معروف یک فرد مجهول‌الحال با ظاهر مذهبی 🔸خبر مجازات کشف حجاب توسط رئیس قوه قضاییه قوه قضاییه 🔸هجمه توئیتری جریان ضد انقلاب و تداعی ماجرای اسیدپاشی سالیان قبل و پیوند زدن آن با ماست پاشی! 🔹 @hijab213 🔹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
محدودیت استفاده نوجوانان از ‎ تصویب شد. بر این اساس، افراد زیر ۱۸سال برای استفاده از ‎ تیک‌تاک، اینستاگرام و ...باید از والدینشان رضایتنامه رسمی داشته باشند. قبل از اینکه کسی فریاد "وا آزادی" سر بده، این مصوبه تو ایران نبوده؛ مصوبه ایالت یوتا در ‎ است. 🔹 @hijab213 🔹
♨️این مغازه احتمالا به زودی پلمپ میشود، اما این گونه رفتارها نباید با پلمپ کردن به دست فراموشی سپرده شود. این جریان ها نماد یک حقیقت دردناک و حاوی دو پیام است: 1⃣ وقاحت مغازه دار برای فروش و نصب این لباس‌ نامناسب در ویترین. 2⃣ انفعال و بی تحرکی مسئولینِ مرتبط با بحث و عفاف در سطح جامعه که باعث شده این فروشنده‌ی جزء ‌، به خود جرأت دهد چنین لباسی را پشت ویترین مغازه‌ی خود نصب کند! ❓آقای مسئول حواست هست بی حجابی در جامعه در حال نهادینه شدن و جرأت پیدا کردن است⁉️ 🔹 @hijab213 🔹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥طرف میگه : رفتیم همه جای نهج البلاغه رو گشتیم هیچ جا درباره زنان نگفته !!!! ولی فرمایش حضرت امیر علیه السلام خطاب به مردان را مطالعه نکرده ... لَعَنَ اللّٰهُ مَن لٰا یغٰار 🔹 @hijab213 🔹
📸 مهم اینه که دینشون انسانیته😏 🔹 @hijab213 🔹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آقایون چطور به خانمهای بی حجاب نهی از منکر کنند که مفسده نداشته باشد؟ چطور باهتاکان درگیر نشویم؟ آیا مناسب هست با محبت با زنان کشف حجاب صحبت کنیم؟ 🎙 شیخ قمی 🔹 @hijab213 🔹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
| دیرین_دیرین 😁 تذکر دادن به آدمای بدحجاب فضولی محسوب میشه...⁉️ نصیحت یعنی خیرخواهی ✅ تذکر یعنی محبت و دوستی ✅ 🔹 @hijab213 🔹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 ماه رمضان؛ ماه امام زمان(عج) 🎙حجت الاسلام پناهیان 🔹 @hijab213 🔹
🔴 سرب گداخته 🔥 🔵 فرزند شیخ رجبعلی خیاط میگوید: پدرم چیزهایی می دید که دیگران نمی دیدند. یکی ازدوستان پدرم نقل میکرد، یک روز با پدرم به جایی میرفتیم که دیدم ایشان با تعجب و حیرت به زنی که موی بلند و لبـاس شیـکی داشـت نگـاه می کند.😳 از ذهنم گـذشت که شیـخ به ما می‌ گوید چشمتان را از نامحرم برگردانید ولی خود ایشان اینطور نگاه می‌کند! نگاهی به من کرد و فرمـود: تو هم میخواهی ببینی من چی میبینم؟ ببین! نگاه کردم دیـدم همینطور از بـدن آن زن مثل سُرب گـداخته ، آتش و سرب مذاب به زمین می‌ریزد و آتش او به کسانی که چشم هایشان به دنبـال اوست سـرایت میکند . شیخ رجبعلی فرمـود این زن راه میـرود و روحـش یقـه مـرا گـرفته او راه میـرود و مردم را همینطور با خـودش به آتش جهنـم می بَرَد . 📚 کتاب بوستان حجاب ص ۱۰ 🔹 @hijab213 🔹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
میشه برای قانون نوشت⁉️ 👤 استاد رحیم پور ازغدی : ✅ بله؛ ... 🔹 @hijab213 🔹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
AUD-20220415-WA0004.mp3
8.26M
🛑📖 قرآن کریم 🔻جزء دوازدهم 🎙احمد دباغ 🔹 @hijab213 🔹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
👤 وزیر کشور ، احمد وحیدی : 💬 به اطلاع مردم مؤمن و شریف ایران می رسانم که هیچ گونه عقب نشینی یا تساهل در احکام دینی و ارزش های سنتی صورت نگرفته و حجاب به عنوان یک ضرورت شرعی غیر قابل تردید است ... 🔹 @hijab213 🔹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢یک نهی از منکر زیبا و تمیز، این‌بار از جوانان انقلابی نوش آباد کاشان را ببینید. ❇️تذکر به رعایت حجاب در ورودی شهرزیر زمینی نوش‌آباد ❇️‌ای کاش در همه ی مکانها چنین تمهیداتی اندیشیده می‌شد. 🔹 @hijab213 🔹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
چرا حجاب؟!
🔹سپس در آیه ۲۸ می‌فرماید: اگر پس از استعلام و طلب اجازه، دریافتید که‌ کسی در خانه نیست ، وارد نشوید
🌷 در ادامه تفسیر آیات سوره نور، رسیدیم به آیه ۲۹ ام. 🌸 خداوند متعال در آیه ۲۹ می‌فرماید : "« لَيْسَ عَلَيْكُمْ جُنَاحٌ أَنْ تَدْخُلُوا بُيُوتًا غَيْرَ مَسْكُونَةٍ فِيهَا مَتَاعٌ لَكُمْ ۚ وَاللَّهُ يَعْلَمُ مَا تُبْدُونَ وَمَا تَكْتُمُونَ »". در این آیه نسبت به حکم آیات قبلی یک استثناء قائل شده است. ▫️مفاد آیه این است که دستوری که درباره "کسب اجازه" داده شد، مخصوص خانه‌های مسکونی است؛ یعنی مخصوص جاهایی است که محل زندگانی‌ خصوصی افراد است و جنبه خلوتگاه دارد. اما جاهایی که اینطور نیست و رفت و آمد در آنجا عمومی است ، این حکم را ندارد و لو آنکه متعلق به‌ دیگران باشد . مثلا اگر شما در یک پاساژ ، یا شرکت ، یا مغازه کار دارید، لازم نیست‌ جلو در بایستید و اذن ورود بخواهید. ▪️در آیه می فرماید: بر شما باکی نیست در خانه‌هائی که‌ مسکونی نیست و در آنجا کاری دارید بدون اجازه وارد شوید. از قید " « فیها متاع لکم »" فهمیده می‌شود که ورود انسان در اینگونه‌ مکان ها در صورتی درست است که کاری دارد و الا مزاحمت برای صاحبان آن مکان ها نباید فراهم شود. ▫️"«و الله یعلم ما تبدون و ما تکتمون»" یعنی و خدا به آشکار و نهان شما آگاه است ، از قصد و نیت شما با خبر است که به چه منظوری وارد خانه و محل کار کسی می‌شوید. 🔹 @hijab213 🔹
🟢 بعد آیه ۳۰ می‌فرماید : "قُلْ لِلْمُؤْمِنِينَ يَغُضُّوا مِنْ أَبْصَارِهِمْ وَيَحْفَظُوا فُرُوجَهُم..." یعنی به مردان مؤمن بگو که دیده‌های خود را بخوابانند و عورت‌ خویش را حفظ کنند . . . 🔴 در این آیه کلمه " ابصار " که جمع بَصَر است به کار رفته است. فرق است بین کلمه " بَصَر " و کلمه " عَین "، همانطوری که در فارسی‌ هم فرق است بین کلمه " دیده " و کلمه " چشم ". " عین " که فارسی‌ آن " چشم " است نام عضو مخصوص و معهود در جسم است با قطع نظر از کار آن؛ ولی کلمه " بصر " و همچنین فارسی آن " دیده " از آن جهت به چشم اطلاق می‌شود که کار مخصوص "دیدن" از آن سر می‌زند. بنابراین، این دو کلمه اگر چه هردو اسم یک عضو می‌باشد ولی مورد استعمال آنها تفاوت دارد. 👀 در آیه مورد بحث ، چون عنایت به کار چشم یعنی عمل دیدن است کلمه " أبصار " به کار رفته است نه کلمه " عیون ". 🔹 @hijab213 🔹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
❕ { غض و غمض } ❕ ❗️کلمه دیگری که در این آیه به کار رفته است ، کلمه "« یَغُضُّوا »" است که از ماده "غَضّ" است. 👀 غض و غمض دو لغت اند که هر دو در مورد چشم به کار می‌روند و اگرچه معنای متفاوتی دارند ولی برخی آن دو را با هم اشتباه می‌کنند. 😑 🤦 "غمض" به معنای برهم گذاردن پلک ها است. می‌گویند غمض عین کن؛ کنایه است از اینکه صرف نظر کن. چنانکه ملاحظه می‌کنید این لغت با کلمه "عین" همراه می‌شود نه با کلمه "بصر". ❌ ولی در مورد کلمه "غض" می‌گویند: غض بصر. غض به معنای کاهش دادن است و غض بصر یعنی کاهش دادن نگاه، یعنی خیره نشدن و تماشا نکردن. ❕در قرآن‌ کریم سوره لقمان آیه ۱۹ از زبان لقمان به فرزندش می‌گوید : "«و اغضض‌ من صوتک»" یعنی صدای خودت را کاهش بده ، ملایم کن ، فریاد نزن. 🔹 @hijab213 🔹