قطعهای از من كنار توست؛
و قطعهای كنار خودم!
و قطعاتم دلتنگ یکدیگرند،
میشود بیایی؟
میدونید دیگه امروز روز عرفه است و روز توبه ؟ وسط مسطای دعاخوندن هاتون یادی هم از من کنید شاید خدا به آبروی شما مارو هم بخشید (:
میگی بد زندگی میکنم؟ حالم خوب نیست؟ زندگیم درست نمیشه؟
بنده خدا بد زندگی کردن یعنی نفهمی چی میخوای.. توی زندگی دور خودت بچرخی صبح بیدار بشی ولی هدفی نداشته باشی ندونی داری چیکار میکنی..هردفعه درگیر یه چیزی باشی و از این شاخه به اون شاخه بری و هیچ ثمری هم نگیری چرا؟ چون نمیدونی از این دنیا چی میخوای..
دنیای اطراف ما دنیای متذکره ..به هرچی نگاه کنی تورو از غفلت درمیاره ، یکی از خواسته های که قلبی دوستش داری ولی یادت رفته رو به یادت میاره . کتاب، فیلم ، اتفاقات ..همه و همه متذکر هستن نمونش وقتی تو با یک قدر داشته هاتو بیشتر میدونی
تفکر و حیات دو اصل مهم در دنیا هستن
حیات یعنی چی؟ حیات یعنی رسیدن به یک سری دوست داشتنی ها که بالاترین لذت رو برامون داره...اگر من هدف داشته باشم تو مسیرخودم قدم بردارم و استعدادم رو کشف کنم وارد حیات واقعی شدم...اگر به همه خواسته های دلم برسم وارد حیات واقعی شدم
رفقا کسی ایمان داره با یک اصل قبلی باید ایمانش رو تکمیل کنه ...اون اصل چیه؟ تکمیل کننده چیه؟ صفای باطن..یعنی دلت پاک باشه حالا یک جزء مهم از صفای باطن برای ایمان اینه که بفهمی چی میخوای...
خوبی؟ بدی؟ دین داری؟ خدا دوستی؟ بزار کنار
رفیق چی میخوای؟میخوای آخرش به کجا برسی؟ حیاتی که برای خودت در نظر داری چیه؟